ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

تحصیل در رشته موسیقی در آفریقای جنوبی می تواند امتیازهای اقامتی زیادی را در آینده کاری فرد در جهان ایجاد کند. آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که زمینه های مناسبی برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور ایجاد می کند و به همین دلیل می توان در نظر داشت که دانشجویان زیادی و به صورت فزاینده، این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. فرصت تحصیل به زبان های مختلف و فعال جهان، این فرصت را به دانشجویان می دهد که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های اقامتی خود در این کشور دست پیدا کنند و این دلیلی روشن برای افراد است که آفریقای جنوبی را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشند.

رشته موسیقی یکی از رشته های مرتبط به هنر است و به همین دلیل فرد باید در مسیر مشخصی قرار بگیرد تا امکان تحصیل در این رشته را پیدا کند. دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی بسیار محدودتر از سایر علوم هستند و به همین دلیل می توان گفت که افراد برای ورود به این رشته کار ساده ای را پیش روی خود نخواهند داشت و باید مسیر نسبتا طولانی را طی کنند. در راستای تشریح شرایط خاصی که به آن اشاره شد، در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی خواهند پرداخت و توضیحات تکمیلی در این رابطه را ارائه می کنند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در آفریقای جنوبی، به عنوان موسیقیدان در این کشور کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر، آفریقای جنوبی بهترین شرایط برای تحصیل در رشته موسیقی در قاره آفریقا را ارائه می کند و تنها دانشگاه های نیجریه قابلیت رقابت با این کشور را دارند. یکی از مهم ترین امتیازهایی که تحصیل در رشته موسیقی در این کشور به همراه دارد، امکان تحصیل به زبان های انگلیسی و فرانسوی به عنوان دو زبان برتر در سطح جهان است. دانشجویان خارجی برای ورود به رشته موسیقی در این کشور نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و این خود عامل اثرگذاری در انتخاب رشته موسیقی در این کشور است.

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

طول دوره تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی را می توان به شرح زیر دانست:

  • دوره کارشناسی 3 ساله
  • دوره کارشناسی ارشد 2 ساله
  • دکترای تخصصی 3 ساله

شرایط تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

تمایل به تحصیل در رشته موسیقی در سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و با این وجود که دانشجویان می توانند خارج از محیط دانشگاه نیز در این رشته تحصیل کنند، این امکان برای آن ها فراهم است تا تحصیلات آکادمیک را در دانشگاه های خارجی به دست آورند. در حال حاضر 10 دانشگاه برتر آفریقای جنوبی در رتبه بندی جهانی در این رشته جایگاه های مناسبی به دست آورده اند که مهم ترین آن ها را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد:

بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته موسیقی در آفریقای جنوبی

یکی از چالش هایی که دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی با آن روبرو نخواهند بود، هزینه هایی است که در این کشور باید به عنوان تمکن مالی در اختیار داشته باشند تا بتوانند از این طریق شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که هزینه های بسیار اندکی را از دانشجویان خارجی در رشته های مختلف دریافت می کند و شرایط برای تحصیل در رشته موسیقی نیز به همین صورت است.

جدول زیر نشان می دهد که دانشجویان برای زندگی و تحصیل در آفریقای جنوبی چه شرایطی دارند.

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه در مقطع کارشناسی2200$
شهریه دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد3700$
هزینه ماهانه زندگی در شهرهای کوچک350$
هزینه ماهانه زندگی در شهرهای بزرگ680$

شرایط کار یک موسیقیدان در آفریقای جنوبی

باید به این نکته توجه داشت که رشته موسیقی یکی از رشته های تحصیلی است که بازار کار ثابتی را به همراه نخواهد داشت و دانشجویان برای اشتغال پس از تحصیل در این رشته ممکن است به کارهای پروژه ای رو آورند. در حال حاضر داده های آماری نشان می دهد که یک هنرمند عرصه موسیقی در آفریقای جنوبی به طور تقریبی در حدود 227ZAR (راند آفریقای جنوبی) در ساعت درآمد کسب می کند که به نسبت درآمد ساعتی در بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور، درآمدی بالاتر به حساب می آید. برگزاری مراسم های مختلف در این کشور سبب می شود تا هنرمندان توانمند در این زمینه بتوانند سطح درآمدی خوبی داشته باشند. شما نیز در صورتی که به دنبال مسیری برای مهاجرت خود به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *