ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در اروگوئه

رشته موسیقی در اروگوئه

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه به گونه ای است که به کمتر کسی می توان توصیه کرد تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کند. به طور کلی باید به این نکته اشاره داشت که در سطح جهان، دانشگاه های محدودی وجود دارد که به دانشجویان خارجی و بومی اجازه می دهند تا با کیفیت عالی به تحصیل در رشته ای مانند موسیقی بپردازند. موسیقی یکی از رشته های تحصیلی است که خارج از محیط آکادمیک نیز می توان آن را آموخت اما افرادی که قصد دارند در محیط دانشگاهی این رشته را بیاموزند، اهداف متفاوتی دارند و قصد دارند سیر تحول و بسیاری از موارد دیگر در این رابطه را نیز بیاموزند.

اروگوئه از جمله کشورهایی است که به دانشجویان امکان را می دهد که با هزینه های نسبتا کم به ادامه تحصیل بپردازد و از امکانات نسبتا زیادی در این کشور بهره ببرد. باید به این نکته اشاره داشت که اروگوئه در جمع کشورهای تراز اول جهان برای تحصیل در این رشته قرار ندارد و در بین 1000 دانشگاه برتر جهان نامی از دانشگاه های اروگوئه دیده نمی شود. در چنین شرایطی تنها به گروه خاصی از علاقمندان به این رشته می توان توصیه کرد که آن را برای تحصیل خود انتخاب کنند و به همین دلیل است که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه پرداخته و به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه چیست؟
  • کدام دانشگاه های این کشور رشته موسیقی را ارائه می کنند؟
  • برای تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه، چه هزینه هایی را باید پرداخت کرد؟
  • شرایط کار در حوزه موسیقی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که محدودیت های بسیار زیادی برای تحصیل در رشته موسیقی در این کشور وجود دارد و تنها دو دانشگاه در اروگوئه وجود دارد که دانشجویان می توانند با استفاده از آن ها، تحصیل در رشته موسیقی را تجربه کنند. نام و نشان دو دانشگاه مطرح اروگوئه برای تحصیل در رشته موسیقی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در اروگوئه

در دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در اروگوئه، دانشجویان این امکان را خواهند داشت که در مقطع کارشناسی و به زبان اسپانیایی به ادامه تحصیل بپردازند و این خود یکی از چالش هایی است که مهاجرت به اروگوئه می تواند به همراه داشته باشد. دوره تحصیل کارشناسی رشته موسیقی در اروگوئه به طور تقریبی 4 سال به طول می انجامد و کمتر کسی می تواند دوره آموزشی خود را در بازه زمانی کوتاه تری طی کند.

در حال حاضر نمی توان انتظار داشت که دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود از دانشگاه های اروگوئه در رشته موسیقی بتوانند جایگاه عالی رتبه ای را به دست آورند ولی باید در نظر داشت که دانشجویان ممکن است پس از تحصیل خود برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بتوانند در بهترین دانشگاه های جهان به ویژه در آمریکای شمالی به ادامه تحصیل بپردازند.

رشته عکاسی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه

یکی از امتیازهایی که تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه می تواند به همراه داشته باشد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. البته محدودیت های قانونی که در این کشور وجود دارد سبب شده است تا این کشور نتواند مقصدی ارزان قیمت برای تحصیل باشد. دانشجویان خارجی در این کشور می توانند از ویزای همراه نیز استفاده کنند و این مسئله منجر به آن خواهد شد که فرد به بودجه و تمکن مالی بیشتری نیاز داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه

به طور کلی هزینه تحصیل رشته موسیقی در اروگوئه به شرح زیر است:

نوع هزینهقیمت به دلار
شهریه دانشگاه های دولتی1700$
شهریه دانشگاه های خصوصی13000$
هزینه ماهیانه زندگی در اروگوئه650$
درآمد حاصل از کار در حین تحصیلکار کردن ضمن تحصیل ممنوع است!

در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که اروگوئه یکی از کشورهایی است که با وجود در اختیار نداشتن دانشگاه های تراز اول در سطح بین الملل، هزینه های نسبتا زیادی را به دانشجویان تحمیل می کند.

نحوه دریافت ویزای تحصیلی اروگوئه

شرایط کار موسیقیدانان در اروگوئه

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کار در حوزه موسیقی در اروگوئه یکی از راه های دسترسی به اقامت این کشور است چراکه نیروی کار در این کشور می تواند به راحتی به شغل مورد نظر خود دست پیدا کند. مراسم های ملی و مذهبی در این کشور همواره با ساز و موسیقی همراه است و فارغ التحصیلان می توانند در این مسیر از امکانات خود استفاده کرده و امتیازات لازم را برای رسیدن به کار را استفاده کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که یک موسیقیدان یا هنرمند عرصه موسیقی به طور متوسط 13700UYU (پزو) در ماه درآمد دارد که سطح متوسط درآمدی در این کشور به حساب می آید. شما نیز در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *