ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در اسلواکی

رشته موسیقی در اسلواکی

تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی می تواند یکی از راه هایی است که به کمک آن می توان اقامت حوزه شنگن را به دست آورد. در حال حاضر اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی است که نمی توان آن را در جمع بهترین های جهان در روند تحصیل در این رشته دانست اما مزایای اقامتی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که تحصیل در اسلواکی می تواند یکی از راه های دریافت اقامت این کشور است. با توجه به اهمیتی که موسیقی در این رشته به همراه دارد، باید به این نکته توجه داشت که اسلواکی می تواند مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل در این رشته باشد و این مسئله بیش از تحصیل در این کشور حائز اهمیت است.

رشته موسیقی یکی از رشته های مرتبط با گروه هنر است که در دانشگاه های محدودی ارائه می شود. این رشته را به راحتی می توان خارج از محیط دانشگاه نیز آموخت اما نیاز به تحصیل آکادمیک این رشته سبب شده است تا بسیاری از علاقمندان این رشته با وجود توانمندی در زمینه های مختلف از جمله آهنگ سازی، نواختن موسیقی و غیره، دانشگاه را برای تحصیل در این رشته انتخاب کنند. در حال حاضر و در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند رشته موسیقی در اسلواکی خواهند پرداخت تا اطلاعات کافی در این زمینه در اختیار علاقمندان به این رشته قرار گیرد.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در اسلواکی چیست؟
  • هزینه های تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی چقدر است؟
  • آیا موسیقیدانان در این کشور شرایط مناسبی برای کار خواهند داشت؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی

باید به این نکته توجه داشت که رشته موسیقی یکی از رشته های خاص در محیط دانشگاهی است و به راحتی نمی توان دانشگاه هایی را پیدا کرد که این رشته را با کیفیت مورد نیاز ارائه می کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که شرایط در اسلواکی نیز چندان مناسب نیست و دانشجویان نمی توانند انتظار داشته باشند که دانشگاه های با کیفیتی را در این رشته پیدا کنند. در حال حاضر دانشگاه های محدودی در اسلواکی رشته موسیقی را ارائه می کنند و مهم ترین آن ها عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته موسیقی در اسلواکی

مزیت انتخاب اسلواکی برای تحصیل در رشته موسیقی آن است که دانشجویان می توانند تحصیل در این کشور را به زبان های اسلواک و انگلیسی تجربه کنند و در چنین شرایطی است که می توان به برخی توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان پس از تحصیل می توانند به اختیار خود اقامت در این کشور یا مهاجرت دوباره به برخی دیگر از کشورهای جهان را نیز با آسودگی خاطر بیشتری تجربه کنند.

مهاجرت به اسلواکی برای تحصیل در رشته موسیقی کار چندان دشواری نیست چراکه دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر و بدون نیاز به شرکت در آزمون های ورودی پذیرش تحصلی خود را دریافت کنند و در نهایت مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. تحصیل در مقطع کارشناسی موسیقی در اسلواکی در یک دوره 3 ساله به پایان می رسد و دانشجویان پس از آن می توانند آینده دیگری را برای خود برنامه ریزی کنند.

رشته عکاسی در اسلواکی

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی

در حال حاضر تحصیل در اسلواکی به این دلیل می تواند برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد که دانشجویان می توانند با هزینه های نسبتا کمی، تحصیل خود را به پایان برسانند و فشارهای اقتصادی کمی به آن ها وارد می شود. هزینه های زندگی در این کشور بسیار محدودتر از زندگی در کشورهای پیشرفته اروپایی است و این خود مانند یک کمک مالی برای دانشجویان خارجی است. در حال حاضر شرح هزینه های احتمالی دانشجویان رشته موسیقی در اسلواکی را می توان به شرح زیر دانست:

هزینه های دانشجوییمبلغ به یورو
شهریه دانشگاه های دولتی در سال2600€
هزینه های زندگی ماهانه300€
درامد کار دانشجویی در هر ساعت (حوزه موسیقی)10€

در چنین شرایطی دانشجویان می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را به راحتی تامین کنند و نیاز آن ها تنها می تواند تامین هزینه های تحصیل در این کشور باشد.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اسلواکی

شرایط کار یک موسیقیدان در اسلواکی

باید به این نکته توجه داشت که موسیقیدانان و هنرمندان این عرصه می تواند مزیت های بسیاری را در اسلواکی تجربه کنند. در این شرایط است که تحصیل در رشته موسیقی می تواند امتیاز بسیاری را از نظر اقامتی و مالی برای دانشجویان به همراه داشته باشد. یک هنرمند عرصه موسیقی در این کشور می تواند به صورت متوسط درآمدی در حدود 19€ (یورو) در ساعت داشته باشند و این مبلغی است که می تواند زندگی بسیار مناسبی را برای فرد به همراه داشته باشد. در صورتی که فرد بتواند تسلط بسیار مناسبی به این رشته هنری داشته باشد می تواند درآمد بالاتری را نیز تجربه کند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که اسلواکی کشور تراز اولی برای مهاجرت نیست اما اگر به دنبال بهترین ها برای خود در این مسیر هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *