ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در اندونزی

رشته موسیقی در اندونزی

در حال حاضر تحصیل رشته موسیقی در اندونزی یکی از راهکارهایی است که به کمک آن می توان اقامت این کشور را به دست آورد. اندونزی یکی از کشورهای آسیای شرقی است که سبک زندگی خاص موجود در این کشور توجه بسیاری را به خود جلب می کند و با توجه به این که دریافت مدرک تحصیلی از این کشور در سایر کشورهای منطقه آسیای شرقی به ویژه کره جنوبی دارای اعتبار است، بسیاری از افراد از این مسیر استفاده می کنند تا خود را به کشور دلخواه خود برسانند و در این مسیر هزینه های کمتری را پرداخت کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در اندونزی فرصت های اقامتی و درآمدی خوبی در اختیار ندارند و این یکی از چالش های انتخاب این کشور خواهد بود.

رشته موسیقی یکی از رشته های مرتبط با علوم هنری است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که روند دریافت پذیرش در آن بسیار متفاوت از اکثر رشته های تحصیلی خواهد بود و نمی توان به راحتی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با این مسئله، در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در اندونزی خواهند پرداخت تا علاقمندان بتوانند با آگاهی بیشتر در این زمینه گام بردارند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در اندونزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اندونزی در رشته موسیقی کدامند؟
  • چرا تحصیل رشته موسیقی در اندونزی می تواند یک امتیاز به حساب آید؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند تحصیل در اندونزی، منجر به دریافت اقامت این کشور خواهد شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اندونزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی یکی از کشورهای آسیایی است که تعداد زیادی دانشگاه فعال در رشته موسیقی دارد اما این دانشگاه ها نتوانسته اند رتبه مناسبی در سطح بین المللی به دست آورند. دانشگاه های اندونزی در رشته موسیقی در جایگاه های میانی در قاره آسیا قرار دارند و رتبه های جهانی آن ها نشان می دهد که نمی توان انتظار یک تحصیل با کیفیت عالی را در این کشور داشت. تصویر زیر، بهترین دانشگاه های اندونزی در سطح جهان را نشان می دهد:

برترین دانشگاه های موسیقی در اندونزی

تحصیل رشته موسیقی در اندونزی در یک دوره 4 ساله انجام می شود و این مسئله باید برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت باشد تا بتوانند در برنامه ریزی های آموزشی خود به آن توجه داشته باشند. باید در نظر داشت که تنها برخی از دانشگاه های این کشور امکان تحصیل در رشته موسیقی به زبان انگلیسی را فراهم کرده اند و این مسئله ای است که دانشجویان پیش از دریافت پذیرش و برنامه ریزی های خود برای اقامت در این کشور باید به آن توجه داشته باشند.

دانشگاه های محدودی در اندونزی وجود دارد که امکان تحصیل در رشته موسیقی در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه می کنند اما این دوره 2 ساله خواهد بود و دانشجویان بدون شرکت در آزمون های ورودی که به صورت داخلی برگزار می شود، امکان دریافت پذیرش از این دانشگاه ها را نخواهند داشت.

رشته عکاسی در اندونزی

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اندونزی

یکی از مسائلی که مهاجرت به اندونزی را برای بسیاری از افراد بی ارزش جلوه می دهد، هزینه هایی است که دانشجویان باید در طول هر سال تحصیل در این کشور صرف کنند. اکنون دانشجویان باید شهریه های نسبتا کمی را به دانشگاه های دولتی این کشور بپردازند اما مجموع هزینه های موجود در این کشور سبب شده است تا اندونزی به کشوری غیر مقرون به صرفه در زمینه تحصیل تبدیل شود. در حال حاضر علاقمندان به تحصیل در اندونزی باید پیش از ورود به این کشور، قوانین مهاجرتی آن را به خوبی بشناسند تا در مسیر خود دچار مشکل نشوند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اندونزی

در زیر، هزینه های احتمالی دانشجویان رشته موسیقی در اندونزی نشان داده شده است:

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه های خصوصی در سال15000$
شهریه دانشگاه های دولتی در سال4200$
هزینه زندگی ماهانه900$
امکان درآمد کار دانشجوییکار در اندونزی در حین تحصیل ممنوع است!

اهمیت دریافت ویزای تحصیلی اندونزی و تمکن مالی آن

شرایط کار یک موسیقیدان در اندونزی

آنچه که می تواند تحصیل در اندونزی را تا حدودی برای برخی ارزشمند سازد، امکان کار پس از تحصیل در این کشور است. با توجه به نرخ درآمد موجود در اندونزی، می توان گفت که هنرمندان عرصه موسیقی از سطح درآمدی نسبتا مناسبی برخوردار هستند و می توانند زندگی با کیفیت خوب را برای خود رقم بزنند. بسیاری از مشاغل مرتبط با این حوزه به صورت پروژه ای انجام می شود و نیروی کار درامد خود را به صورت ساعتی دریافت می کند. متوسط درآمد یک هنرمند عرصه موسیقی در این کشور در حدود 153000IDR (روپیه اندونزی) در ساعت است که تقریبا دوبرابر دستمزد کار ساعتی در این کشور است.

افرادی که اندونزی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، در تلاش هستند تا پس از تحصیل به سایر کشورهای آسیای شرقی سفر کنند و این چالشی جدی برای آن ها خواهد بود. در صورتی که به دنبال بهترین مسیر برای مهاجرت به کشورهای تراز اول جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *