ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در انگلستان

رشته موسیقی در انگلستان

تحصیل رشته موسیقی در انگلستان یکی از مهم ترین تصمیماتی است که علاقمندان به این رشته می توانند برای پیشرفت زندگی خود اخذ کنند. در اکثر رشته های تحصیلی، دانشگاه های انگلستان در سطح اروپا پیشتاز هستند و همین مسئله در رشته موسیقی نیز حکمفرما است. در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب این رشته در دانشگاه های انگلستان می تواند به فرد کمک کند که در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های خود در این رابطه دست پیدا کند و این مسئله همان چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند چراکه رشته ای مانند موسیقی، در محیط های غیر آکادمیک نیز قابلیت آموختن دارد.

اکنون انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل به حساب می آید و از نظر آرامش دانشجویان در تحصیل، این کشور رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است. برای هزینه های بالای تحصیل در این کشور نیز امتیازها و میانبرهای بسیاری طراحی شده است و فرد می تواند با توجه به شرایط خود از این امکانات بهره ببرد. انگلستان در زمینه جذب دانشجویان خارجی نیز تحولات قانونی را ایجاد کرده است و همین مسئله سبب شده است تا سطح تمایلات برای تحصیل در این کشور به صورت قابل توجهی تغییر پیدا کند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در انگلستان پرداخته  و توضیحات تکمیلی را ارائه می کنند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در انگلستان چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های انگلیسی برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • آیا تحصیل رشته موسیقی در آکسفورد ممکن است؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در انگلستان، به کار در این کشور مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در انگلستان

برای تحصیل رشته موسیقی در انگلستان، بسیاری از دانشجویان موظف به شرکت در آزمون های ورودی هستند و این مسئله به این دلیل در این کشور رایج شده است که متقاضیان زیادی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های برتر این کشور تلاش می کنند و انتخاب بهترین ها برای هیئت علمی دانشگاه بسیار سخت شده است. مزیت اصلی تحصیل موسیقی در انگلستان، ادامه تحصیل به زبان انگلیسی و اعتبار آزمون های مختلف زبان در این کشور است.

علاقمندان به رشته موسیقی در این کشور، باید در نظر داشته باشند که دوره کارشناسی این رشته در اکثر دانشگاه ها یک دوره 4 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد این رشته شوند که در اکثر دانشگاه های انگلستان 2 ساله و در انگشت شمار دانشگاه های این کشور در یک بازه یک ساله برگزار می شود که شامل ترم تابستانه و همچنین هزینه های بسیار بیشتر نیز می شود.

شرایط تحصیلی رشته عکاسی در انگلستان

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در انگلستان

انگلستان 6 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر اروپا در رشته موسیقی را در خود جای داده است و به همین دلیل می توان با قاطعیت گفت که این کشور، بهترین انتخاب ها برای تحصیل با کیفیت در رشته موسیقی را در اختیار مخاطبان این رشته قرار داده است. در بین 226 دانشگاه برتر جهان در رشته موسیقی، نام 37 دانشگاه انگلیسی دیده می شود و همین مسئله خود نشان از کیفیت آموزش رشته موسیقی در این کشور در سطح بین الملل دارد و اعتبار دریافت ویزای تحصیلی انگلستان را افزایش می دهد.

برترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در انگلستان عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در انگلستان

هزینه تحصیل رشته موسیقی در انگلستان

آنچه در پروسه مهاجرت به انگلستان بسیار اهمیت دارد، توانمندی فرد برای پرداخت هزینه های دانشگاهی در این کشور است. باید به این نکته توجه داشت که کیفیت بالای دانشگاه های انگلستان بر کسی پوشیده نیست اما هزینه های رسیدن به مدرک تحصیل در این کشور نیز به نسبت بالاتر از اکثر کشورهای جهان است. در حال حاضر می توان گفت که انگلستان یکی از 5 کشور پرهزینه برای تحصیل در رشته های مختلف است اما بورسیه های تحصیل موجود در این کشور، در دسترسی بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در انگلستان

متوسط هزینه های تحصیل رشته موسیقی در این کشور به شرح زیر است:

نوع هزینهمبلغ به پوند
شهریه دانشگاه های انگلستان در رشته موسیقی18520£
هزینه زندگی ماهانه در انگلستان1200£
درآمد احتمالی از کار دانشجویی در ماه1000£
بورسیه و کمک هزینه های تحصیلیاز 800£

شرایط دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

شرایط کار یک موسیقیدان در انگلستان

افرادی که به عنوان هنرمند در عرصه موسیقی در کشور انگلستان فعالیت می کنند، این شانس را خواهند داشت که در حوزه های مختلف به کار مشغول شوند. درآمد این افراد به سطح توانمندی آن ها و برنامه هایی که در طول سال اجرا می کنند بستگی دارد اما به طور کلی می توان گفت که متوسط درآمد یک موسیقیدان در سال در این کشور در حدود 50500£ (پوند) در سال است که آن را می توان درآمدی در سطح متوسط ارزیابی کرد. در صورتی که شما نیز به دنبال راهکارهایی برای دریافت اقامت کشور انگلستان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *