ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در سوئیس

رشته موسیقی در سوئیس

شرایط تحصیل رشته موسیقی در سوئیس را می توان به عنوان یک امتیاز برای بسیاری از افراد در نظر گرفت که چالش های فراوانی دارد. برای افرادی که قصد تحصیل در رشته های هنری را دارند، دانشگاه های زیادی وجود دارد اما در رشته موسیقی شرایط متفاوت است و دانشجویان باید در نظر داشته باشند که مراحل دریافت پذیرش از دانشگاه های برتر در این رشته متفاوت است. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در رشته موسیقی برای دانشجویان در بسیاری از دانشگاه های تراز اول از طریق آزمون عملی ورودی میسر می شود اما بسیارند دانشگاه هایی که این رشته را بدون نیاز به این دسته آزمون ها نیز ارائه می کنند.

فرایند تحصیل در سوئیس به گونه ای است که بسیاری از افراد این مسیر را به این دلیل انتخاب می کنند که می تواند منجر به دریافت اقامت این کشور ارزشمند شود. در حال حاضر سوئیس یکی از بهترین و با کیفیت ترین کشورهای جهان برای زندگی است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، بیشتر تمایل دارند تا در مسیر اقامت پس از تحصیل قرار گیرند. تحصیل در سوئیس می تواند یک گام مثبت رو به جلو برای بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در سوئیس پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در سوئیس چیست؟
  • بهترین دانشگاه های موسیقی سوئیس کدامند؟
  • آیا سوئیس کشوری ارزان قیمت برای تحصیل در رشته موسیقی است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه موسیقی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در سوئیس

افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور در رابطه با شرایط صدور ویزای تحصیلی خود برای دانشجویان غیر اروپایی سخت گیری های زیادی اعمال می کند و به راحتی نمی توان انتظار داشت که افراد این ویزای ارزشمند را به دست آورند.

برای تحصیل در رشته موسیقی در سوئیس، دانشجویان این امکان را دارند که به زبان های آلمانی، فرانسه و انگلیسی در دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل مشغول شد و این یکی از امتیازهایی است که مهاجرت به سوئیس می تواند به همراه داشته باشد. در حال حاضر تحصیل در رشته موسیقی در مقطع کارشناسی در یک دوره 3 ساله انجام می پذیرد و گرایش های بسیار متنوعی از این رشته در دانشگاه های معتبر سوئیس ارائه می شود. از مزیت های اصلی تحصیل رشته موسیقی در این کشور می توان به فرصت تحصیل تا مقطع دکترا اشاره کرد.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در سوئیس

معرفی بهترین دانشگاه های سوئیس در رشته موسیقی

افرادی که قصد تحصیل در رشته موسیقی را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های سوئیس از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار بالایی قرار دارند اما دانشگاه های برتر این کشور در رشته موسیقی محدودتر هستند. نگاهی اجمالی به لیست بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در جهان نشان می دهد که در بین 1019 دانشگاه برتر جهان در این رشته، نام 9 دانشگاه از این کشور نیز دیده می شود.

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در سوئیس عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته موسیقی در سوئیس

هزینه تحصیل رشته موسیقی در سوئیس

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که صرف تحصیل در سوئیس بسیار مقرون به صرفه است به طوری که دانشگاه های این کشور به نسبت بسیاری از دانشگاه های اروپایی هزینه های ناچیزی دریافت می کنند و همین مسئله می تواند جذابیت های انتخا این کشور به عنوان مقصد تحصیلی را افزایش دهد. با این حال باید به این نکته توجه داشت که هزینه های زندگی در سوئیس بسیار سنگین است و به همین دلیل بسیاری از شهروندان خارجی در این کشور در ارائه تمکن مالی نیز با مشکلاتی روبرو می شوند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در سوئیس

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته موسیقی در سوئیس عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به یورو
شهریه دانشگاه2500€
هزینه ماهانه زندگی1700€
متوسط درآمد دانشجویی در ماه1200€

شرایط دریافت ویزای تحصیلی سوئیس

شرایط کار یک موسیقیدان در سوئیس

باید به این نکته اشاره کرد که سوئیس یکی از کشورهایی است که امکان اقامت پس از تحصیل را نیز به دانشجویان خارجی می دهد و به همین دلیل می توان در نظر داشت که بسیاری از شهروندان خارجی، پس از تحصیل در این کشور، تمایل دارند تا به دنبال کار در این کشور بپردازند. یک موسیقیدان در این کشور می تواند در حوزه های مختلفی به کار مشغول شود ولی باید در نظر داشت که اکثر این مشاغل پروژه محور است. در بسیاری از مشاغل فرد به صورت ساعتی درآمد کسب می کند و متوسط درآمد این افراد در این کشور در حدود 63CHF (فرانک سوئیس) است.

در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که سوئیس می تواند امکانات بسیاری را در اختیار فرد قرار دهد و شما نیز می توانید در این مسیر، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *