ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در فنلاند

رشته موسیقی در فنلاند

به مانند بسیاری از رشته های تحصیلی، شرایط تحصیل رشته موسیقی در فنلاند نیز می تواند از امتیازهای بسیار زیادی برخوردار است. فنلاند یکی از کشورهای جهان است که می توان آن را به عنوان بهترین های اروپا معرفی کرد و به همین دلیل می توان گفت که افراد زیادی تمایل دارند تا آن را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. محدودیت هایی برای انتخاب فنلاند به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد ولی نمی توان به راحتی این کشور را از لیست گزینه های مد نظر خود برای تحصیل خارج کرد چراکه آینده زندگی در آن می تواند بسیار ارزشمند باشد.

در حال حاضر فنلاند رشته های مختلف هنری را با کیفیت عالی ارائه می کند اما تنها مشکلی که در پروسه تحصیل در این رشته ها در فنلاند وجود دارد آن است که دانشگاه های محدودی در این کشور برای تحصیل در این گروه آموزشی وجود دارد. رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار بالا است و همین مسئله سبب شده است تا دریافت پذیرش از این کشور بسیار سخت شود. برای تحصیل در رشته موسیقی در مقطع کارشناسی محدودیت ها بیشتر است و به همین دلیل نمی توان به راحتی به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در فنلاند پرداخته شده است.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در فنلاند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در فنلاند کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان هنرمند در فنلاند به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در فنلاند

باید به این نکته اشاره کرد که فنلاند یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است و شاخص های کیفیت حیات در این کشور نیز به خوبی نشان می دهد که فنلاند در دسته کشورهای تراز اول و یکی از 5 کشور برتر جهان در دو دهه اخیر بوده است. چنین شرایطی سبب می شود تا راه های میانبر اقامت در این کشور نیز ارزشمندتر از گذشته جلوه کند.

یکی از مسیرهای مهاجرت به فنلاند که می تواند حکم ورود بسیاری از افراد به این کشور را تضمین کند، تحصیل در دانشگاه های آن است که در رتبه بندی های جهانی نیز جایگاه مناسبی را به دست آورده اند. رشته موسیقی به عنوان یکی از رشته های گروه هنر در دانشگاه های فنلاند با کیفیت عالی ارائه می شود و دانشجویان می توانند تحصیل در این رشته را به زبان های مختلف تجربه کنند. در مقطع کارشناسی، تحصیل در رشته موسیقی تنها به زبان های فینیش و سوئدی ممکن است و دانشجویان فرصتی برای تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی نخواهند داشت.

آشنایی با رشته عکاسی در فنلاند

شرایط بهترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل در رشته موسیقی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که فنلاند یکی از مهم ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته های هنری به حساب می آید و موسیقی نیز یکی از رشته هایی است که در برخی از دانشگاه های این کشور رتبه های کم نظیری را به دست آورده است. دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل در این رشته اقدام می کنند و به همین دلیل است که می توان آن را یک گزینه چالش برانگیز در راه دریافت پذیرش دانست.

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در فنلاند عبارتند از:

برترین دانشگاه های موسیقی در فنلاند

هزینه تحصیل رشته موسیقی در فنلاند

افرادی که قصد تحصیل در کشور فنلاند را دارند، باید در نظر داشته باشند که این کشور یکی از مناطق گران قیمت جهان برای تحصیل به حساب می آید و دانشجویان نیاز به بودجه های نسبتا زیادی دارند تا بتوانند هزینه های خود در این کشور را به صورت کامل پرداخت کنند. محدودیت های چندانی برای کار دانشجویی در این کشور وجود ندارد و این خود یکی از عواملی است که به دانشجویان کمک می کند تا هزینه های خود در این کشور را به حداقل خود برسانند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در فنلاند

برخی از مهم ترین هزینه های زندگی و تحصیل در فنلاند برای دانشجویان موسیقی عبارتند از:

نوع هزینههزینه به یورو
شهریه دانشگاه های دولتی9000€
شهریه دانشگاه های خصوصی19000€
هزینه زندگی ماهانه1100€
درآمد حاصل از 25 ساعت کار دانشجویی1300€

ویزای ارزشمند تحصیلی فنلاند در دستان تو

شرایط کار یک موسیقیدان در فنلاند

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند روند تحصیل در فنلاند را جذاب سازد، کیفیت بالای زندگی در این کشور و امکان کار پس از تحصیل در این کشور است. در حال حاضر در حوزه موسیقی نیز امکانات زیادی برای کار وجود دارد و به همین دلیل می توان انتظار داشت که فرد بتواند به راحتی پس از دوره تحصیل خود در این کشور، به کار در این حوزه مشغول شود. یک هنرمند عرصه موسیقی در این کشور به صورت ساعتی درآمدی در حدود 27€ (یورو) در اختیار خواهد شد و به همین دلیل است که توصیه می شود با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *