ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در لهستان

رشته موسیقی در لهستان

تحصیل رشته موسیقی در لهستان در اکثر دانشگاه های این کشور رده متوسط را ارائه می کند و در سطح جهانی دارای اعتبار بالایی است. دانشگاه های لهستان برای این که فرصت ادامه تحصیل به دانشجویان خارجی را بدهند، آزمون های ورودی را در نظر نگرفته اند و به همین دلیل می توان گفت که لهستان یکی از مقاصد مناسب برای تحصیل رشته های مختلف تحصیل در سطح اروپا به حساب می آید. این کشور در اروپای مرکزی واقع شده است و از نظر کیفیت زندگی نیز سطح بسیار مناسبی دارد و باید به این نکته توجه داشت که فرهنگ زندگی در این کشور نیز همچنان تابع برخی از سنت ها است و به همین دلیل می توان آن را کشوری جذاب برای بسیاری از گروه ها دانست.

رشته موسیقی در لهستان جایگاه بسیار مناسبی دارد و افراد زیادی هستند که در این کشور به سازهای موسیقیایی تسلط دارند. بسیاری از شهروندان این کشور به خوبی موسیقی را درک می کنند و به همین دلیل است که موسیقیدانان زیادی در لهستان پرورش یافته اند. محدودیت های تحصیل در رشته موسیقی در این کشور نیز بسیار کم است و بر خلاف انتظار، دانشگاه های پرشماری امکان ادامه تحصیل در این رشته را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده اند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در لهستان پرداخته شده است.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در لهستان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در لهستان کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان هنرمند در لهستان به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در لهستان

مسیر دریافت پذیرش تحصیلی در رشته موسیقی در دانشگاه های لهستانی کاملا مشابه با اکثر دانشگاه های جهان است و نمی توان آن را به عنوان یک چالش یا امتیاز در نظر گرفت. با این وجود، در رشته موسیقی دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نخواهند داشت و به همین دلیل است که می توان گفت روند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور ساده تر است. باید در نظر داشت که دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور بنا به دلایل مختلف رقابتی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی پذیرش خود را دریافت کنند.

اکثر دانشگاه های لهستان، رشته موسیقی را در مقطع کارشناسی به زبان پولیش (لهستانی) ارائه می دهند و به همین دلیل بسیاری از افراد نمی توانند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند چراکه آموختن زبان لهستانی در کشوری مانند ایران دشوار است. تحصیل رشته موسیقی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های لهستان 3 سال به طول می انجامد و به همین دلیل است که دانشجویان می توانند در کوتاه مدت به خواسته خود دست پیدا کنند.

نگاهی به رشته عکاسی در لهستان

معرفی دانشگاه های رشته موسیقی در لهستان

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که لهستان یکی از کشورهایی است که دسترسی به دانشگاه های بسیاری را فراهم کرده است و این خود یکی از امتیازهای مهاجرت به لهستان به حساب می آید. در بین 400 دانشگاه برتر جهان در رشته موسیقی نامی از دانشگاه های لهستانی دیده نمی شود اما می توان به این نکته اشاره داشت که در نیمه دوم، نام 10 دانشگاه لهستانی دیده می شود.

بهترین دانشگاه های لهستانی برای تحصیل در رشته موسیقی عبارتند از:

بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در لهستان

هزینه تحصیل رشته موسیقی در لهستان

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که لهستان یکی از کشورهای پیشرفته اروپای مرکزی است و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند. تحصیل در این کشور می تواند یک میانبر برای آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ مردمان این کشور باشد. یکی از جدی ترین مزیت های تحصیل در لهستان آن است که هزینه های تحصیل در این کشور برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه است.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در لهستان

 

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته موسیقی در لهستان عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه های دولتی4200$
شهریه دانشگاه های خصوصیتا 23000$
هزینه زندگی ماهانه در شهرهای اصلی350$
هزینه زندگی ماهانه در ورشو600$
درآمد احتمالی کار دانشجویی450$

آشنایی با ویزای تحصیلی لهستان

شرایط کار یک موسیقیدان در لهستان

افرادی که قصد دارند در لهستان به عنوان نیروی کار فعالیت خود را آغاز کنند، این فرصت را از طریق تحصیل به دست خواهند آورد. یک موسیقیدان در این کشور فرصت های بسیار متعدد کار در زمینه آموزش تا تولید موسیقی را خواهد داشت و هر زمینه کاری می تواند روند درآمد در این کشور را برای فرد متحول کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یک موسیقیدان در این کشور به طور متوسط 53PLN (زلوتی) در ساعت درآمد کسب می کند که با توجه به نرخ درآمد در این کشور می توان آن را ارزشمند دانست. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای مهاجرت مطمئن به بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *