ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در مالزی

رشته موسیقی در مالزی

تحصیل در رشته موسیقی در مالزی می تواند مسیری روشن برای آینده کاری فرد نه تنها در این کشور بلکه در اکثر کشورهای جهان باشد. شرایط دنیای موسیقی در مالزی بسیار متفاوت از کشورهای دیگر و شناخته شده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد بتواند در این کشور و در حوزه موسیقی فرایند مناسبی را داشته باشد. باید به این نکته اشاره کرد که در سال های اخیر دانشگاه های مالزی در این رشته پیشرفت های جذابی را تجربه کرده است و به همین دلیل نمی توان این کشور را به عنوان مقصد نامناسب برای تحصیل معرفی کرد ولی باید توجه داشت که دانشگاه های این کشور هنوز با شرایط دانشگاه های درجه اول جهان تفاوت های جدی دارد.

در حال حاضر رشته موسیقی یکی از رشته های تحصیلی است که می توان آن را با آگاهی کامل انتخاب کرد و شرایطی را برای آینده خود ایجاد کرد که در حوزه موسیقی کم نظیر است. مراحل ورود به رشته موسیقی در کشورهای مختلف متفاوت از یکدیگر است و افرادی که قصد دارند در این مسیر گام بردارند، باید روند رسیدن به خواسته های خود را به خوبی بازشناسی کنند و با آگاهی در این مسیر گام بردارند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در مالزی پرداخته و ابهامات موجود را تا حد زیادی پاسخ داده ایم.

  • فرایند تحصیل رشته موسیقی در مالزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های مالزی برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • برای تحصیل در رشته موسیقی در مالزی به چه هزینه ای نیاز خواهد شد؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته موسیقی، در همین کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در مالزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که مالزی به عنوان یکی از کشورهای متوسط آسیای شرقی برای تحصیل در رشته موسیقی است ولی کیفیت تحصیل در این کشور به گونه ای است که افراد می توانند با آسودگی خاطر آن را برای خود انتخاب کنند. دانشجویان رشته موسیقی می توانند به زبان انگلیسی دوره های مختلف تحصیلی در این کشور را به پایان برسانند و این امتیازی است که در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس نیست.

در حال حاضر رشته موسیقی در دانشگاه های مالزی در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله در مقطع کارشناسی ارائه می شود و به همین دلیل دانشجویان در انواع برنامه ریزی های آموزشی خود باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند. در حال حاضر فرایند دریافت پذیرش در این رشته بدون نیاز به آزمون ورودی انجام می شود و در نتیجه فرد می تواند از این امتیاز نیز در مسیر مهاجرت به مالزی استفاده کنند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته موسیقی در مالزی

افرادی که قصد دارند در رشته موسیقی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید با بهترین دانشگاه های مالزی در ارائه این رشته نیز آشنایی داشته باشند. در میان 890 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته موسیقی در جهان، نام 6 دانشگاه برتر مالزی دیده می شود و به همین دلیل می توان آن را در جمع کشورهای مناسب آسیایی برای تحصیل در رشته موسیقی نامید.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در مالزی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در مالزی

هزینه تحصیل رشته موسیقی در مالزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که پرداخت هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف برای دانشجویان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در برخی از کشورهای جهان از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان و غیره، امکان دریافت بورسیه های تحصیلی کمی بالا است اما در مالزی و امثال آن شانس دریافت بورسیه کاهش پیدا می کند. هزینه های تحصیل در مالزی در رشته ای مانند موسیقی بالا است و دانشجویان باید بتوانند با برنامه ریزی دقیق این مسائل را پوشش دهند.

هزینه های تحصیل رشته موسیقی در مالزی

برخی از مهم ترین هزینه های قابل پرداخت در مالزی برای دانشجویان خارجی به شرح زیر است:

نوع هزینهمبلغ به دلار
هزینه تحصیل در دانشگاه13500$
هزینه زندگی ماهانه در مالزی450$
متوسط درآمد کار دانشجویی در مالزی400$

شرایط کار یک موسیقیدان در مالزی

باید به این نکته اشاره کرد که کار در مالزی برای بسیاری به عنوان یک امتیاز اقامتی به حساب نمی آید چراکه این کشور کیفیت عالی برای زندگی ندارد. اکنون بسیاری از افرادی که مالزی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، پس از مدتی در مسیر مهاجرت کاری قرار می گیرند و بار دیگر به کشوری مهاجرت می کنند که شرایط مناسب تری برای کار دارند.

با ویزای تحصیلی مالزی اعتبار پاسپورت خود رو بالا ببرید

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که متوسط درآمد یک موسیقیدان در مالزی برای هر ساعت کار در حدود 47MYR (رینگیت مالزی) است و به همین دلیل می توان این قشر از جامعه را در دسته افراد با رفاه نسبی معرفی کرد. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرها هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *