ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در چین

رشته موسیقی در چین

به مانند اکثر رشته های تحصیلی، دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در چین در سطح آسیا بالاترین درصد را در اختیار دارند. افراد زیادی در سطح دنیا هستند که تحصیل در رشته موسیقی را برای خود یک ارزش تلقی می کنند و این در حالی است که می توان در محیط های غیر دانشگاهی نیز به تحصیل در این رشته پرداخت. فرایند تحصیل رشته موسیقی در این کشور به گونه ای است که می توان آن را بسیار ارزشمند دانست و افرادی که این رشته را برای خود انتخاب می کنند، از نظر جایگاه آینده خود می توانند شرایط بهتری را ایجاد کنند.

در حال حاضر باید به این نکته نیز اشاره داشت که چین یکی از بهترین کشورهای جهان برای ورود به دانشگاه در این رشته هنری است چراکه دانشگاه های آن رتبه های خوبی در سطح جهان دارند و دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور کار چندان دشواری نیست. فرایند آموزش در این کشور بسیار مناسب است و به خوبی می توان استانداردهای بین المللی را در این کشور یافت. جایگاه موسیقی مدرن در این کشور هنوز به مانند اکثر کشورهای پیشرفته جهان نیست و به همین دلیل است که گرایش های زیادی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. دانشجویان خارجی باید پیش از دریافت پذیرش، اطلاعات تکمیلی در خصوصی تحصیل در هر دانشگاه را مورد بررسی قرار دهند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در چین پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در چین چیست؟
  • بهترین دانشگاه های چینی برای ورود به رشته موسیقی کدامند؟
  • آیا چین هزینه های سنگینی از دانشجویان برای تحصیل در این کشور دریافت می کند؟
  • مراحل ورود از دانشگاه های چین به سمت بازار کار در حوزه موسیقی چیست؟

فرایند تحصیل رشته موسیقی در چین

افرادی که قصد ادامه تحصیل در چین را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند امتیازاتی را به همراه داشته باشد که در ادامه بسیاری از آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی از مهم ترین مزیت های انتخاب چین به عنوان مقصد تحصیلی، شرایط مناسب آموزش زبان در این کشور است. افرادی که کمتر از 25 سال سن داشته باشند، می توانند ابتدا در چین به تحصیل در دوره های زبان مشغول شوند و پس از آن در مسیر تحصیل در دانشگاه گام بردارند که در حقیقت مسیری ساده تر خواهد بود.

تحصیل رشته موسیقی در اکثر دانشگاه های چین به زبان چینی انجام می شود و علاقمندان تحصیل به زبان انگلیسی باید در رابطه با شرایط ورود به این رشته با زبان انگلیسی تحقیقات گسترده تری را انجام دهند. در حال حاضر تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته، بسته به گرایش تحصیلی بین 3 الی 4 سال به طول می انجامد.

شرایط تحصیل رشته عکاسی در چین

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در چین

در حال حاضر بیش از 30 دانشگاه در رتبه بندی های جهانی و تا رتبه 700 در چین جای دارند و این خود نشان از کیفیت آموزش در این کشور دارد. دانشجویان نباید صرفا به رتبه دانشگاه توجه داشته باشند و رتبه هر رشته به صورت مجزا نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. در میان دانشگاه های انتخابی کشور چین می توانید دانشگاه هاست چین را انتخاب کنید.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در چین عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته موسیقی در چین

هزینه تحصیل رشته موسیقی در چین

آنچه می تواند به مهاجرت به چین ارزش بیش تری ببخشد، هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور پرداخت می کنند. فرایند تحصیل در چین برای دانشجویان با هزینه های نسبتا ارزان قیمتی روبر است و تمهیداتی که دولت این کشور منظور کرده است سبب می شود تا تحصیل در چین از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کند.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در چین

برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در چین باید پرداخت کنند عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار
هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی3500$
هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصیاز 6700$
هزینه زندگی در شهرهای بزرگ و مطرح چین800$
متوسط درآمد در برخی از شهرهای چین برای دانشجویان750$

ویزای تحصیلی چین، مدرک اصلی برای ورود به این کشور

شرایط کار یک موسیقیدان در چین

باید به این نکته اشاره داشت که چین یکی از کشورهای نسبتا قدرتمند جهان در زمینه های اقتصادی است و تمامی افراد می توانند در این کشور به فعالیت در حوزه دلخواه خود بپردازند. صنعت موسیقی در چین در جایگاه دیگر صنایع شناخته شده قرار ندارد اما همچنان چین یکی از کشورهایی است که در تولید سازهای مختلف و آموزش آن ها فعالیت بسیار گسترده ای دارد.

یک موسیقیدان در این کشور به صورت ساعتی می تواند 111CNY (یوان) درآمد کسب کند که با توجه به متوسط درآمد ساعتی در این کشور می توان گفت که مبلغی قابل توجه است. البته بسیارند افرادی که در زمینه تخصصی خود در حوزه موسیقی کار دائم و تمام وقت دریافت می کنند و درآمدی متفاوت خواهند داشت. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیر برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *