ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در ژاپن

رشته موسیقی در ژاپن

شاید بتوان گفت که مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در ژاپن همان بهترین دانشگاه های آسیایی در این رشته هستند. در حال حاضر رشته موسیقی یکی از رشته های تحصیلی است که افراد زیادی تمایل دارند تا آن را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنند اما باید پذیرفت که به دلیل محدودیت هایی که ارائه این رشته به همراه داشته است، دانشجویان برای ورود به این رشته با چالش های مهم از جمله شرکت در آزمون های ورودی روبرو خواهند بود و می توان گفت که این رشته یکی از رشته های نسبتا دشوار برای تحصیل در گروه هنر به حساب می آید.

ژاپن یکی از مهم ترین کشورهای آسیایی برای زندگی است و شرایط خاص زندگی در این کشور تنها برای افراد خاصی جذابیت دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشجویان خارجی می توانند از امتیازهای نسبتا زیادی در این کشور بهره ببرند ولی در طرف مقابل، شرایط کار در این کشور برای افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند متفاوت است. باید در نظر داشت که محدودیت های موجود در این مسیر می تواند از طرق مختلفی قابل جبران باشد و به همین دلیل است که در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در ژاپن پرداخته و پرسش های مطرح شده در این زمینه را پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در ژاپن چیست؟
  • فرایند تحصیل رشته موسیقی در ژاپن چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های ژاپن برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار در حوزه موسیقی برای دانشجویان خارجی در ژاپن چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در ژاپن

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته موسیقی یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در گروه هنر به حساب می آید ولی دانشگاه های کمی در جهان وجود دارند که می توانند امکان تحصیل در این رشته را برای دانشجویان فراهم کنند. در ژاپن اما دانشگاه های نسبتا زیادی وجود دارند که رشته موسیقی را ارائه می کنند و در نتیجه می توان گفت که دانشگاه های ژاپن به ارزش و اعتبار این رشته واقف هستند.

دانشجویان خارجی می توانند در ژاپن به تحصیل به زبان انگلیسی مشغول شوند و این خود یکی از امتیازهایی است که می تواند برای بسیاری از افراد باشد. باید در نظر داشت که به مانند اکثر کشورهای جهان، رشته موسیقی در ژاپن نیز در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد تنها 2 سال در این رشته به ادامه تحصیل می پردازند.

آیا رشته عکاسی در ژاپن کیفیت کافی دارد؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته موسیقی در ژاپن

در حال حاضر دانشگاه های برتر آسیایی رشته موسیقی در ژاپن و هنگ کنگ قرار گرفته اند و این دو کشور در جمع 10 دانشگاه برتر آسیایی، 7 رتبه را به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد که ژاپن را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته موسیقی انتخاب کنند. فرایند تحصیل مناسب در این کشور خود یکی از مهم ترین دلایلی است که می توان آن را برای تحصیل خود برگزید.

برترین دانشگاه های ژاپن در رشته موسیقی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در ژاپن

هزینه تحصیل رشته موسیقی در ژاپن

باید به این نکته اشاره داشت که موسیقی یکی از رشته های گروه هنر است که به دلیل نیاز به تجهیزات مختلف، در جمع رشته های نسبتا گرانقیمت قرار می گیرد. باید به این نکته اشاره کرد که مهاجرت به ژاپن تا حدود زیادی به بودجه بالا نیاز دارد و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که مسیرهای کمی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در ژاپن

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته موسیقی در ژاپن عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به دلار
شهریه دانشگاه های دولتی7200$
شهریه دانشگاه های خصوصی14000$
هزینه زندگی ماهانه1300$
متوسط درآمد کار دانشجویی1100$

شرایط کار یک موسیقیدان در ژاپن

افرادی که ژاپن را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر این کشور یکی از مهم ترین کشورهای جهان و به ویژه آسیا است و افراد زیادی می خواهند در این کشور اقامت دریافت کنند چراکه مزایای بسیار زیادی از جمله دریافت یک پاسپورت بسیار معتبر را به همراه خواهد داشت. باید در نظر داشت که یک موسیقیدان در این کشور به طور متوسط می تواند 3334JPY (ین) در ساعت درآمد کسب کند که با توجه به متوسط درآمد در این کشور می توان گفت که هنرمندان عرصه موسیقی در این کشور زندگی سطح متوسطی را تجربه خواهند کرد.

شرایط ویزای تحصیلی ژاپن

شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت خود به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *