ویزای تحصیلی

رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه معمولا به مدت 3 تا 4 سال طول می کشد و از شرایط اصلی تحصیل در این رشته آموزش به زبان اسپانیایی است. با مطالعه کامل این مقاله شما همچنین به پاسخ سوالات خود درباب تحصیل در پاراگوئه می رسید. اینکه آیا تحصیل در پاراگوئه رایگان است؟ آیا امکان کار دانشجویی در پاراگوئه وجود دارد؟ معروفترین دانشگاه پاراگوئه کدامند؟ شرایط لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی پاراگوئه چیست؟ فرآیند پذیرش از دانشگاه های پاراگوئه به چه صورتی است؟

پاراگوئه معروف به قلب قاره آمریکا کشوری کوچک واقع در مرکز قاره آمریکای جنوبی بین آرژانتین و برزیل می باشد. این کشور بیشتر به سبب وجود مردمان مهربان و خونگرم خود معروف است. این کشور علاوه بر داشتن یک اقتصاد روبه رشد و بازار کاری پر رونق همچنین دارای یک نظام آموزشی با کیفیتی در آمریکای جنوبی است. اگر شما هم مایل به تحصیل در یک مقصد تحصیلی ارزان هستید پس پاراگوئه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به پاراگوئه 2021 و اخذ ویزای دانشجویی از این کشور با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

معرفی رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

نظام آموزش عالی پاراگوئه با 41 دانشگاه و در حدود 941 برنامه تحصیلی معرف حضور دانشجویان بین المللی است. یکی از برنامه های تحصیلی جذاب در این دانشگاه ها رشته میکروبیولوژی است. این رشته تحصیلی از جمله رشته هایی است که مدت تحصیل آن 3 تا 4 سال بوده و دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود به مدرک BS یا لیسانس میکروبیولوژی دست می یابند.

از دیگر نقاط جالب توجه درباب تحصیل رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه ادامه تحصیل در این رشته به زبان اسپانیایی است و به همبن دلیل داشتن مدرک دانش زبان اسپانیایی از جمله شرایط مهم برای تحصیل رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه می باشد. اما از معروفترین دانشگاه های پاراگوئه به منظور تحصیل رشته میکروبیولوژی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • یونیورسیداد امریکانا
  • دانشگاه آتونوما آسونسیون (UAA)
  • دانشگاه کاتولیک نوسترا سنورا دلا آسونسیون

شرایط پذیرش دانشجو در رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

همان طوری که در مطالب بالا هم گفته شد، تقاضا برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه بالا است و به همین دلیل نیز این رشته تحصیلی جزء رشته های رقابتی و پرطرفدار دانشگاه های پاراگوئه محسوب می شود. اما قبل از هر اقدامی به منظور درخواست پذیرش از دانشگاه های پاراگوئه اطلاع از فرآیند این نوع پذیرش و نیز شرایط لازم برای این امر جزء ضروریات محسوب می شود. در این مورد توجه به دو نکته اساسی بسیار واجب و ضروری است. نکته اول اینکه فرآیند پذیرش از پاراگوئه 2021 چند مرحله ای بوده و شامل مراحل ذیل است:

فرآیند پذیرش از پاراگوئه

نکته دوم اینکه پذیرش از دانشگاه های پاراگوئه به صورت آنلاین بوده و متقاضیان برای این کار نیاز مبرمی به ارائه مدارک زیر دارند:

  • فرم درخواست آنلاین تکمیلی
  • گواهی مقطع متوسطه
  • کارنامه تحصیلی
  • پاسپوت یا مدرک مسافرتی معتبر
  • گزارش سلامت
  • رزومه یا CV

ویزا جهت تحصیل رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

طبق مقررات قانونی کشور پاراگوئه، دانشجویان بین المللی به منظور تحصیل در پاراگوئه نیازمند اخذ ویزای تحصیلی این کشور هستند. ابین ویزا به عنوان ویزای ورود به پاراگوئه محسوب شده و دانشجویان رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه پس از ورود به این کشور با ویزای مذکور فرصت خواهند داشت تا برای اخذ مجوز اقامت تحصیلی خود از اداره مهاجرت این کشور اقدام نمایند. مجوز اقامت پاراگوئه نیز برای دانشجویان بین المللی 2 سال اعتبار داشته و امکان تمدید آن هم وجود دارد. اما از مدارک لازم به منظور اخذ ویزای تحصیلی پاراگوئه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مدارکشرایط
پاسپورت ملیبا اعتبار حداقل 6 ماه
فرم درخواست تکمیلی
نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های پاراگوئه
کلیه مدارک شناساییهمانند شناسنامه و کارت ملی
بلیط برگشت رزرو شدهبه منظور اثبات تمایل به برگشت
مدرک اثبات تمکن مالی کافی
بیمه سلامت

ویزا جهت تحصیل رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

هزینه تحصیل رشته میکروبیولوژی در پاراگوئه

یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان تحصیل در پاراگوئه 2021 درباره موضوع هزینه تحصیل و زندگی در این کشور آمریکای جنوبی است. غالبا شهریه های تحصیلی دانشجویان در کشور پاراگوئه متغیر بوده و توسط خود دانشگاه ها تعیین می شود. سطح این شهریه ها نیز معمولا با توجه به فاکتورهای مختلفی من جمله دوره تحصیلی، ملیت متقاضیان و یا حتی دانشگاه و نوع آن دانشگاه مشخص می شود. طبق گزارشات آماری سال جاری نیز متوسط شهریه سالیانه دانشجویان بین المللی در دانشگاه های پاراگوئه بین $1920 الی $2900 (دلار) می باشد. گذشته از این متوسط هزینه زندگی در پاراگوئه نیز بسیار ارزان بوده و متوسط ماهیانه این هزینه برای دانشجویان خارجی در پاراگوئه بین 320$ الی 565$ (دلار) متغیر است:

متوسط هزینه زندگی در پاراگوئه

همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود بیشترین درصد از مخارج روزمره دانشجویان خارجی در پاراگوئه صرف اجاره خانه می شود:

توزیع درصدی مخارج زندگی دانشجویی در پاراگوئه

شرایط تامین مالی دانشجویان میکروبیولوژی در پاراگوئه

با اینکه هزینه تحصیل و زندگی در پاراگوئه آنچنان هم بالا نیست اما دانشجویان بین المللی می توانند با توجه به گزینه های موجود در کشور پاراگوئه این مخارج را نیز جبران کنند. یکی از این گزینه ها انجام کار دانشجویی یا Student Job در پاراگوئه میباشد. اما قبل از شروع کاریابی در این کشور باید بدانید که تسلط به زبان گوارانی یا اسپانیایی جزء ضروریات کار در پاراگوئه محسوب می شود. از دیگر گزینه ها برای تامین مالی دانشجویی در پاراگوئه بهره گیری از فرصت بورس تحصیلی است که معمولا توسط بخش دولتی و خصوصی این کشور پشتیبانی می شود. هموطنان گرامی برای دست یابی به پاسخ سوالات خود و نیز اخذ مشاوره رایگان درباب شرایط مهاجرت به پاراگوئه و اخذ اقامت پاراگوئه 2021 می توانند با تیم مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *