ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

رشته همه گیرشناسی در آرژانتین در مقطع کارشناسی ارشد و در برخی دانشگاه ها در مقطع دکتری برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد. دانشجویان بین المللی متوجه خواهند شد که تحصیل در آرژانتین در مقایسه با ایالات متحده یا اروپا مقرون به صرفه است. در دانشگاه‌های دولتی، دانشجویان هزینه‌های تحصیلی را پرداخت نمی‌کنند؛ همچنین یکی از 100 موسسه برتر در جهان برای انسان شناسی، هنر و طراحی، جامعه شناسی، حقوق، و آناتومی و فیزیولوژی محسوب می شود.

دانشگاه های دیگری که در رتبه بندی جهانی قرار گرفتند عبارتند از دانشگاه بلگرانو، دانشگاه پالرمو و غیره؛ با این حال، حتی اگر اسپانیایی یکی از رایج ترین زبان ها در جهان است، بسیاری از مدارس آرژانتینی برنامه هایی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. اما این فرهنگ زنده و پر جنب و جوش آرژانتین است که احتمالاً به خاطر آن در سطح بین المللی شناخته شده است.

آرژانتین دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی است و هر دو دانشجوی بین المللی می پذیرند؛ 39 دانشگاه دولتی بدون شهریه هستند. برخی شروع به دریافت حداقل هزینه از دانشجویان بین المللی کرده اند، اما برخی دیگر هم برای آرژانتینی ها و هم برای شهروندان خارجی رایگان هستند؛ آیا می توانم در حین تحصیل در آرژانتین کار کنم؟ خارجی هایی که برای کار در آرژانتین استخدام شده اند باید ویزای کار و اقامت قانونی برای اقامت در این کشور داشته باشند؛ مقررات محلی در مورد مهاجرت سه نوع اقامت را تعیین می کند: دائمی، موقت و گذرا. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص مهاجرت به آرژانتین به سوالات ذیل پاسخ داده شده است:

  • درآمد همه گیر شناسان در آرژانتین چقدر است؟
  • تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های آرژانتین کدام اند؟

کار همه گیرشناسان در آرژانتین

کار در آرژانتین فراوان است اما به شرط تسلط به زبان اسپانیایی؛ البته همه گیرشناسی از جمله رشته هایی است که فقط برای افراد متخصص موقعیت های کاری خوبی دارد. ویزای تحصیلی شما پس از اتمام برنامه تحصیلی شما منقضی می شود. برای انجام هر کار پولی یا بدون دستمزد در آرژانتین، به ویزای کار نیاز دارید. شما باید یک قرارداد کاری تضمین کنید تا کارفرمای شما بتواند مجوز اقامت شما را در این کشور حمایت کند؛ کار ضمن تحصیل در آرژانتین کمک می کند که فرد بتواند پس از فارغ التحصیلی نیز موقعیت های کاری بیشتری داشته باشد. آیا می توانم در حین تحصیل در آرژانتین کار کنم؟ خارجی هایی که برای کار در آرژانتین استخدام شده اند باید ویزای کار و اقامت قانونی برای اقامت در این کشور داشته باشند؛ مقررات محلی در مورد مهاجرت سه نوع اقامت را تعیین می کند: دائمی، موقت و گذرا.

کار در آرژانتین کار آسانی نیست؛ هیچ قانونی برای اولویت دادن به افراد داخلی بر خارجی ها برای مشاغل وجود ندارد، اما کشور همچنان در حال بهبودی از بحران های اقتصادی متعدد است، که به این معنی است که فرصت های شغلی برای خارجی ها نسبتاً کم است. در حالی که آرژانتین الزامات سخت گیرانه ای برای مجوز ندارد، اخذ ویزای کار فرآیندی بسیار طولانی و پیچیده است. به علاوه، شرکت شما به یک نهاد شرکتی محلی در کشور برای حمایت از مجوزهای کار آرژانتین نیاز دارد. تا آنجا که قوانین کار، آنها بسیار خوب هستند. شما یک بیمه درمانی بسیار خوب، زمان تعطیلات خوبی دریافت می کنید (همچنین به کارفرمای شما بستگی دارد، معمولا بین 2 تا 3 هفته طول می کشد) اما می توانید حقوق نسبتاً کمی دریافت کنید؛ به خصوص زمانی که ارزش حقوق شما هر سال 50%کاهش می یابد.

تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین به این کشور زیبا در آمریکای جنوبی مهاجرت می کنند. برخی از مهمترین دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین به شرح زیر می باشد:

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتینتوضیحات
هزینه تحصیلبه دلیل مقرون به صرفه بودن هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین اغلب دانشجویان بین المللی این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.
گشت و گذار روزانهگشت و گذار روزانه دانشجویان در آرژانتین فرصت هایی را برای مقایسه مشخصات اپیدمیولوژیک و سازمان های خدمات بهداشتی در مناطق مختلف فراهم می کند.
موسسات بهداشتیوجود موسسات بهداشتی مشهور در آرژانتین موجب ارتباط قوی دانشجویان در دوره های عملی این رشته تحصیلی شده است.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین به تصویر زیر توجه فرمایید:

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

درآمد رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

نتایج اشتغال برای فارغ التحصیلان نسبتاً خوب است، اما زمینه هایی وجود دارد که می توانند از بهبود استفاده کنند؛ نزدیک به دو سوم (62%) فارغ التحصیلان بین المللی در زمان نظرسنجی شاغل بودند و اکثریت بزرگ (82%) در شش ماه اول فارغ التحصیلی پیشنهاد استخدام دریافت کردند؛ همه گیر شناسانی که از یکی از دانشگاه های ممتاز آرژانتین فارغ التحصیل شده باشند، موقعیت های کاری زیادی روبرویشان می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده درآمد همه گیر شناسان در آرژانتین طی سال 2022 بیان شده است:

درآمد ماهانه همه گیرشناسان در آرژانتین

تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین در مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است؛ اما رشته همه گیرشناسی در مقطع کارشناسی وجود ندارد. بلکه کارشناسی ارشد آن را می توان بعد از کارشناسی رشته های مرتبط مثل پرستاری دنبال نمود. برای دانشجویانی که به دنبال یک تجربه فرهنگی پویا همراه با موسسات آموزش عالی استثنایی هستند، ممکن است بخواهید تحصیل در خارج از کشور در آرژانتین را در نظر بگیرید.

آرژانتین طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی، حرفه ای و اجتماعی را برای غنی سازی تحصیلی و شخصی ارائه می دهد؛ ویزای تحصیلی شما پس از اتمام برنامه تحصیلی شما منقضی می شود. برای انجام هر کار پولی یا بدون دستمزد در آرژانتین، به ویزای کار نیاز دارید؛ شما باید یک قرارداد کاری تضمین کنید تا کارفرمای شما بتواند مجوز اقامت شما را در این کشور حمایت کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در مورد رشته همه گیرشناسی در آرژانتین توضیحاتی ارائه شده است.

متداول ترین سوالات در خصوص رشته همه گیرشناسی در آرژانتین

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته همه گیرشناسی در آرژانتین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها پاسخ دقیق و جامعی را ارائه دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین بسته به دانشگاه مورد نظر متقاضیان و سبک زندگی آنها در این کشور متفاوت خواهد بود، اما معمولا 3900ARS (پزو آرژانتین) در ماه می باشد.
  • آیا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در آرژانتین به مجوز اقامت نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد اقامت بیش از 3 ماه را در آرژانتین برای مقاصد تحصیلی دارند، باید برای دریافت مجوز اقامت این کشور اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *