ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی

رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی

رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی به اندازه کشورهایی مثل آمریکا یا انگلستان موقعیت های شغلی برای متقاضیان ندارد. با این حال چون امکان تحصیل در رشته فوق در دانشگاه های آفریقای جنوبی به انگلیسی وجود دارد، ممکن است برای برخی افراد جذابیت های زیادی داشته باشد. دانشجویان بین المللی که از یکی از دانشگاه های آفریقای جنوبی فارغ التحصیل شده اند، می توانند پس از فارغ التحصیلی با دریافت ویزای کار در این کشور زندگی کرده و بمانند.

ویزای کار فقط برای اتباع خارجی صادر می شود که شهروندان آفریقای جنوبی با مهارت های مربوطه برای کار در دسترس نیستند؛ آفریقای جنوبی بهترین کشور آفریقا برای تحصیل در خارج از کشور است و رتبه بندی تنها دلیل آن نیست. از کیفیت تحصیلی ارائه شده تا بسیاری از بورسیه های موجود و حتی گزینه های تحصیل کار، آفریقای جنوبی به دلایل بسیاری بهترین مکان تحصیل در خارج از کشور آفریقا است.

این یک مدرک تمام وقت بیش از 18 ماه یا یک مدرک پاره وقت بیش از سه سال است و شامل کار دوره ای و یک پروژه تحقیقاتی است. در حال حاضر 6 رشته تحصیلی در برنامه کارشناسی ارشد وجود دارد: اپیدمیولوژی و آمار زیستی. کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی یک دوره تحصیلات تکمیلی است که 2 سال طول می کشد؛ اپیدمیولوژی یک رشته پزشکی است که بروز بیماری، انتقال، پیشگیری و درمان را در یک جمعیت بررسی می کند. اپیدمیولوژی یک رشته مهم است که به تعیین و تقویت سلامت عمومی کمک می کند؛ در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص مهاجرت به آفریقای جنوبی به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد اپیدمیولوژیست ها در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • کار پس از تحصیل در آفریقای جنوبی به چه صورت است؟
  • بهترین دانشگاه های آفریقای جنوبی 2022 کدام اند؟

کار برای اپیدمیولوژیست ها در آفریقای جنوبی

کار برای اپیدمیولوژیست ها در آفریقای جنوبی

کار به عنوان یک مهاجر در آفریقای جنوبی می تواند دشوار باشد مگر اینکه مهارت ها و صلاحیت های خاص مورد نیاز در این کشور را داشته باشید. مشاغل نیمه ماهر و غیر ماهر به سختی به دست می آیند و کارفرمایان ترجیح می دهند از مجموعه افراد محلی بیکار استخدام کنند. امکان کار ضمن تحصیل در آفریقای جنوبی هم وجود دارد و این مسئله کمک می کند برای کار پس از فارغ التحصیلی نیز راحت تر باشند. ویزای دانشجویی آفریقای جنوبی به دانشجویان این امکان را می دهد که در حین ادامه تحصیل کار کنند. با این حال، به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما مجاز هستید تا حداکثر 20 ساعت در هفته تا پایان ویزای دانشجویی خود کار کنید؛ کار در آفریقای جنوبی برای یکسری از رشته های آزمایشگاهی مثل اپیدمیولوژیست ها، شیمی دان ها، زیست شناسان و غیره، کم است.

شما فقط می توانید یک خارجی را استخدام کنید که دارای ویزای کاری معتبر باشد؛ با این حال، در مورد ویزای کار عمومی، باید یک پیشنهاد شغلی را تمدید کنید تا کارمند احتمالی بتواند برای ویزا درخواست دهد. علاوه بر این، اتباع خارجی تنها زمانی می توانند شروع به کار کنند که ویزای کار خود را دریافت کنند؛ رمز کاریابی در آفریقای جنوبی نیز جستجوی سایت های کاری مثل موارد ذیل می باشد:

  • SAGovJobs
  • LinkedIn
  • Indeed
  • Glassdoor
  • Google Careers
  • CareerJet
  • CareerJunction
  • Careers24

درآمد رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی

آیا اپیدمیولوژیست ها پزشک پزشکی محسوب می شوند؟ خیر؛ در حالی که اپیدمیولوژیست ها تقریباً مانند پزشکان، علل و منابع بیماری ها را مطالعه و بررسی می کنند، آنها پزشکان واقعی محسوب نمی شوند. سطح درآمدشان نیز نسبت به پزشک ها کم تر می باشد هم در آفریقای جنوبی هم سایر کشورهای دنیا. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است درآمد اپیدمیولوژیست ها در آفریقای جنوبی طی سال 2022 مورد بررسی قرار گرفته است:

درآمد ماهانه اپیدمیولوژیست ها در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی

SAFETP از یک برنامه درسی اپیدمیولوژی کاربردی تثبیت شده استفاده می کند و مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی MPH را از دانشگاه پرتوریا UP و کارشناسی ارشد در علوم MSc از دانشگاه Witwatersrand (Wits) با تجربه عملی آموزشی ارائه می دهد. این یک مدرک تمام وقت بیش از 18 ماه یا یک مدرک پاره وقت بیش از 3 سال است و شامل کار دوره ای و یک پروژه تحقیقاتی است؛ در حال حاضر 6 رشته تحصیلی در برنامه کارشناسی ارشد وجود دارد: اپیدمیولوژی و آمار زیستی:

  • University of Cape Town
  • University of the Witwatersrand
  • Stellenbosch University

کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی یک دوره تحصیلات تکمیلی است که 2 سال طول می کشد؛ اپیدمیولوژی یک رشته پزشکی است که بروز بیماری، انتقال، پیشگیری و درمان را در یک جمعیت بررسی می کند. اپیدمیولوژی یک رشته مهم است که به تعیین و تقویت سلامت عمومی کمک می کند. اپیدمیولوژی مطالعه توزیع و عوامل تعیین کننده حالات یا رویدادهای مرتبط با سلامت در جمعیت های مشخص و کاربرد این مطالعه برای کنترل مشکلات سلامتی است؛ عبارات کلیدی در این تعریف منعکس کننده برخی از اصول مهم اپیدمیولوژی است.

رشته های پیشنهادی برای تحصیل در مقطع کارشناسی شامل آمار زیستی، علوم بهداشتی یا پرستاری است؛ دانش‌ آموزان همچنین مدرک‌ های زیست‌ شناسی، شیمی یا بهداشت عمومی را دنبال می‌ کنند. در حالی که رشته تحصیلی خاصی مورد نیاز نیست، دوره معمولاً شامل آمار، علوم اجتماعی، زیست شناسی و شیمی است. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد رشته همه گیرشناسی در آفریقای جنوبی تهیه شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *