ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در اتریش

رشته همه گیرشناسی در اتریش

رشته همه گیرشناسی در اتریش را می توان در دسته رشته های تحصیلی کم متقاضی اما اثرگذار در آینده شغلی و زندگی افراد معرفی کرد. اپیدمیولوژی رشته ای است که کمتر موسسه آموزشی در جهان آن را در مقطع کارشناسی ارائه می کند و به همین دلیل است که افراد برای تحصیل در این رشته در ابتدای امر باید یک مدرک کارشناسی معتبر و مرتبط را دریافت کنند. در همین راستا دانشجویان باید مسیر مشخصی را برای رسیدن به این خواسته خود طراحی کنند که معمولا حدود 6 سال به طول خواهد انجامید.

رشته همه گیرشناسی، علم بررسی دلیل و نحوه انتقال بیماری ها در افراد، جنسیت ها، سنین و تبارهای مختلف بشری است و به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رشد سریع بیماری ها و نیاز به یافتن مسیرهای مقابله با بیماری ها سبب شده است تا رشته همه گیرشناسی به یکی از رشته های بسیار مهم در عصر حاضر تبدیل شود و البته متقاضیان بسیار زیادی در بازار کار داشته باشد. این رشته صرفه رشته ای برای تحقیق در رابطه با ویروس ها و عوامل بیماری زا نیست بلکه علوم مرتبط با ریاضیات نیز در آن نقس بسیار ویژه ای دارد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بنا بر اهمیت بسیار بالایی که در این رشته نهفته است، به بررسی روند تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اتریش خواهند پرداخت.

  • بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا می توان در دوره کارشناسی در رشته همه گیرشناسی به ادامه تحصیل در اتریش پرداخت؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش چقدر است؟
  • آیا می توان این کشور را مقصد مناسبی برای کار در این حوزه دانست؟

دانشگاه های برتر رشته همه گیرشناسی در اتریش

برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، دانشجویان باید مراحل مختلفی را طی کنند و یکی از آن ها دریافت مدرک معتبر کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط با این گروه آموزشی است. برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، دانشجویان می توانند در رشته های پرستاری، ایمنی شناسی، علوم بهداشت و در برخی از مواقع آمار و ریاضیات مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده و سپس برای ورود به رشته همه گیرشناسی در اتریش اقدام کنند.

زبان تحصیل در اتریش در این رشته آلمانی است ولی به دانشجویان اجازه داده می شود تا در برخی از دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل با زبان انگلیسی نیز مشغول شوند اما می توان این مسیر را یک گام رو به عقب برای رسیدن به کار پس از تحصیل در این کشور دانست مگر این که فرد بتواند در طول دو سال تحصیل خود در این رشته، زبان آلمانی را نیز فراگیرد.

دانشگاه پزشکی وین بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است و توانسته در رتبه 220 جهان قرار گیرد. از طرف دیگر دانشگاه وین نیز دومین دانشگاه مناسب برای تحصیل در این رشته به حساب می آید که توانسته رتبه 270 را به خود اختصاص دهد. فرایند دریافت ویزای تحصیلی در اتریش در سال های اخیر کمی سخت شده است و این مسئله می تواند جذابیت های تحصیل در این کشور را تا حدود بکاهد.

دانشگاه های برتر رشته همه گیرشناسی در اتریش

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش

افرادی که رشته همه گیرشناسی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند، در اتریش هزینه های چندان زیادی را نیاز نخواهند داشت مگر آن که یک دانشگاه خصوصی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند. در حال حاضر بسیاری اعلام می کنند که تحصیل در اتریش رایگان است اما چنین اتفاقی در عمل هرگز رخ نمی دهد. دانشجویان خارجی و داخلی در اتریش هزینه ای را برای رشته تحصیلی خود و دروس انتخابی پرداخت نمی کنند اما باید در نظر داشت که برای ثبت نام در دانشگاه های اتریش، پرداخت حق ثبت نام یک الزام است.

هزینه های زندگی در اتریش نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل است که مهاجرت به اتریش در سال های اخیر بیش از پیش جذابیت پیدا کرده است. در گراف زیر می توان اطلاعات تکمیلی در خصوص هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش را به دست آورد.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اتریش

شرایط کار یک اپیدمولوژیست در اتریش

افرادی که در کشور اتریش تحصیل کرده باشند، در صورت تسلط به زبان آلمان، شانس بسیار عالی برای رسیدن به کار خواهند داشت. باید به این نکته توجه داشت که کار در اتریش می تواند منجر به اقامت دائمی در این کشور شود و افرادی که تحصیل در اتریش را تجربه کرده باشند، با سرعت بیشتری می توانند به اقامت دائمی این کشور دست پیدا کنند. یک اپیدمولوژیست در اتریش می تواند در حدود 6320€ (یورو) در ماه درآمد در اختیار داشته باشد و با توجه به هزینه های زندگی در این کشور، می توان گفت که این شغل در دسته مشاغلی قرار دارد که فرایند رسیدن به آن چندان دشوار نیست و از نظر درآمدی سطح مناسبی دارد. شما نیز در صورت تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *