ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

رشته همه گیر شناسی در اروگوئه

برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اروگوئه متقاضیان گزینه های متعددی را پیش روی خود نخواهند داشت و این اولین چالش این مسیر است. افرادی که اروگوئه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشگاه های این کشور در سطح بین المللی از اعتبار بالایی برخوردار نیستند و به همین دلیل نمی توان آن ها را در جمع بهترین های جهان و گزینه ای ایده آل برای انتخاب توسط افرادی دانست که رزومه تحصیلی خوبی در اختیار دارند. محدودین های مهاجرت تحصیلی به اروگوئه نیز می تواند عامل دیگری باشد تا این کشور به طور کامل از جمع گزینه های افراد برای مهاجرت تحصیلی خارج شود.

رشته همه گیرشناسی یکی از رشته های کلیدی در دنیای امروز است و می تواند به پزشکان و به طوری کلی افراد کمک کند تا مسیر رسیدن به سلامتی را به سرعت طی کرده و از طرفی کمترین فشار را در این رابطه تحمل کنند. پیشگیری از رشد بیماری های مختلف یکی از مهم ترین وظایفی است که یک اپیدمیولوژیست در آینده کاری خود به همراه خواهد داشت و به همین دلیل است که این رشته تحصیلی در عصر حاضر بسیار بیش تر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چرا انتخاب رشته همه گیرشناسی در اروگوئه انتخابی نه چندان مناسب برای تحصیل است.

  • بهترین مسیر برای مهاجرت تحصیلی به اروگوئه در رشته همه گیرشناسی چیست؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در این کشور ادامه تحصیل داد؟
  • پیش نیازهای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اروگوئه چیست؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته همه گیرشناسی را دارند و هنوز مدرک دیپلم خود را دریافت نکرده اند باید به این نکته توجه داشته باشند که در اکثر کشورهای جهان، این رشته تنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود و برای تحصیل در این رشته باید یکی از رشته های مرتبط با آن را انتخاب کرد. بسیاری از رشته های غیر پزشکی مرتبط با علوم تجربه از جمله ویروس شناسی، ایمنی شناسی، انگل شناسی و حتی رشته هایی مانند آمار و ریاضیات می توانند زمینه ساز ورود به رشته همه گیرشناسی در اروگوئه شوند.

باید به این نکته پیش از هر چیز توجه داشت که تحصیل در اروگوئه به هیچ عنوان مورد تایید نیست و دانشگاه های این کشور نیز نتوانسته اند در رتبه بندی های جهانی در این رشته و سایر رشته های برتر جهان جایگاهی را به دست آورند. در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که فرد بتواند به راحتی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کند. دو لیل عمده در این مسیر وجود دارد؛

  • اولا اروگوئه کشوری مناسب برای زندگی بلند مدت نیست پس فرد باید پس از تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کند.
  • دوما مدرک تحصیلی دریافت شده در این کشور از اعتبار کافی برای کار در بسیاری از کشورهای جهان برخوردار نیست.

شرایط تحصیل رشته همه گیر شناسی در اروگوئه

هزینه های تحصیل رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

در برخی از کشورهای جهان، زمانی که صحبت از هزینه های تحصیل برای دانشجویان خارجی می شود، باید انتظار بودجه ای بسیار زیاد را داشت و این در حالی است که تحصیل در آن کشور از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. با این حال در اروگوئه شرایط کمی متفاوت است و می توان هزینه های مجموع زندگی و تحصیل در این کشور را متوسط ارزیابی کرد.

دانشجویان خارجی برای تحصیل در اروگوئه در رشته همه گیرشناسی، باید به طور متوسط سالیانه مبلغی در حدود 2400$ تا 4500$ (دلار) در سال را برای تحصیل خود در این کشور در نظر بگیرند و در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان این مبلغی قابل توجه نیست. در رابطه با هزینه های زندگی نیز می توان گفت که دانشجویان به حدود 500$ تا 700$ (دلار) برای زندگی در مونته ویدئو به عنوان پایتخت این کشور نیاز خواهند داشت. با کسب آگاهی از شرایط کلی تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اروگوئه، می توان خلاصه امتیازات مثبت و منفی این انتخاب را در تصویر زیر مشاهده کرد.

امتیازات مثبت و منفی تحصیل رشته همه گیر شناسی در اروگوئه

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در اروگوئه

اروگوئه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که نتوانسته امکانات زندگی را در بالاترین سطح ممکن در اختیار شهروندان این کشور قرار دهد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که شهروندان خارجی تمایل زیادی به زندگی در این کشور داشته باشند. با این حال از نظر قانونی مانعی برای زندگی در این کشور وجود ندارد و یک اپیدمیولوژیست می تواند به طور متوسط 56400UYU (پزو) در ماه درآمد کسب کند و زندگی با رفاه نسبی را برای خود به ارمغان آورد. آنچه که امروزه از درجه اهمیت بسیار بالا برخوردار است، مناسب بودن کیفیت زندگی پس از مهاجرت است؛ پس با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *