ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در استرالیا

رشته همه گیرشناسی در استرالیا

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در استرالیا یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که برای تحصیل در این رشته می توان به آن مراجعه کرد. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در مقطع کارشناسی خود یک مدرک معتبر در رشته ای مرتبط را به دست آورده باشند و از این طریق مجوز حضور در این رشته را به دست آورند چراکه در اکثر دانشگاه های جهان این رشته در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود و این یکی از محدودیت های موجود در این مسیر است. کیفیت تحصیل در استرالیا بر همگان اثبات شده است و به همین دلیل است که هر فرد با توجه به رزومه خود، گزینه های متعددی پیش رو خواهد داشت.

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در دنیای امروز ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است چراکه این رشته می تواند در جلوگیری از بیماری های مختلف اثرگذار باشد. در مسیر تحصیل در رشته همه گیرشناسی دانشجویان چالش های زیادی را پیش روی خود نخواهند داشت و به همین دلیل می توان آینده کاری افرادی که به این رشته ورود پیدا می کنند را مناسب ارزیابی کرد. در حال حاضر دانشگاه های بیشتری در تلاش برای ارائه این رشته تحصیلی هستند و از همین روست که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در استرالیا خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در استرالیا چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته همه گیرشناسی در استرالیا کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار یک اپیدمیولوژیست در این کشور چیست؟

دانشگاه های برتر رشته همه گیرشناسی در استرالیا

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای تحصیل خود در استرالیا انتخاب می کنند، می توانند بیش از 30 گزینه در این کشور داشته باشند و از این طریق بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. محدودیت هایی برای تحصیل در این رشته در کشور استرالیا وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها دریافت مدرک آیلتس با نمره حداقل 7 است. دانشجویان برای ورود به رشته همه گیرشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، باید به این نکته توجه داشته باشند که مدرک تحصیلی آن ها باید در رشته ای مانند پرستاری، میکروب شناسی، زیست یا از این دست رشته های تحصیلی باشد.

دانشگاه سیدنی یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است و توانسته رتبه 25 جهان را به دست آورده است. دانشگاه ملبورن نیز با قرار گرفتن در رتبه 36 جهان در این رشته یکی دیگر از دانشگاه های برگزیده جهان در این رشته است. رتبه سوم نیز به دانشگاه کویینزلند رسیده است و جایگاه 45 جهان در اختیار این دانشگاه قرار دارد. دانشگاه نیو سوث ولز نیز با قرار گرفته در رتبه 51 جهان یکی دیگر از دانشگاه های برتر استرالیا برای تحصیل است. در بین 100 دانشگاه برتر جهان در رشته همه گیرشناسی، نام دانشگاه های موناش و دانشگاه غربی استرالیا نیز دیده می شود و به همین دلیل است که تحصیل در استرالیا یک گزینه بسیار عالی است.

دانشگاه های برتر رشته همه گیرشناسی در استرالیا

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در استرالیا

افرادی که استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید توانایی مالی خوبی داشته باشند. تحصیل دکترا در استرالیا می تواند به فرد کمک کند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی خود، بتواند زندگی مناسبی در این کشور داشته باشد اما تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به بودجه ای نسبتا زیاد دارد چراکه دریافت بورسیه تحصیل در این مقطع قطعی نیست.

دانشجویان برای گذراندن زندگی خود در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت در استرالیا کار کنند و به همین دلیل است که بخشی از هزینه های زندگی در این کشور قابل تامین است اما به طور کلی می توان گفت که هزینه زندگی در این کشور نیز نسبتا زیاد است. در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیق تری در رابطه با هزینه مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در رشته همه گیرشناسی به دست آورد.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در استرالیا

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در استرالیا

کار در استرالیا برای بسیاری از ایرانیان یک رویای به شدت دور از دسترس است ولی می توان گفت که تحصیل در این کشور می تواند مسیری بسیار هموار برای رسیدن به کار در استرالیا باشد. افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست در استرالیا کار می کنند، 12200$ (دلار استرالیا) در ماه در آمد کسب می کنند و این مقدار قابل توجهی برای یک زندگی با کیفیت در این کشور است و می توان از این طریق به اقامت دائم این کشور دست یابند.

استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی، متقاضیان زیادی را برای مهاجرت به خود جذب کرده است و تحصیل در رشته همه گیرشناسی می تواند یکی از مسیرهای بسیار مناسب برای رسیدن به کار و اقامت دائم در آینده باشد. اگر شما نیز در جستجوی مسیرهای مناسب برای مهاجرت به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *