ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند می تواند یک برگ برنده در رزومه فرد برای دریافت اقامت بریتانیا باشد و این امتیازی بسیار ارزنده است. افرادی که اسکاتلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، می توانند به راحتی اقامت این کشور را در آینده به دست آورند و از این طریق حتی به پاسپورت این کشور نیز دسترسی پیدا کنند. هزینه های تحصیل در اسکاتلند برای بسیاری از افراد غیرقابل پرداخت است و یکی از عمده ترین دلایلی که این کشور کمتر از سایر کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته نیز همین موضوع است. برای تحصیل در اسکاتلند دانشگاه های بسیاری در دسترس علاقمندان قرار دارد و رشته های مختلف در این کشور با بالاترین کیفیت ممکن و در بسیاری از موارد بالاتر از انگلستان ارائه می شوند.

رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشتی، در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه های اسکاتلند ارائه می شود و بسیار جالب است که توانسته اند رتبه های دو رقمی و برتر جهان در این رشته را نیز به دست آورند. زبان زندگی در این کشور انگلیسی است و این مسئله می تواند یک امتیاز بزرگ برای علاقمندان به تحصیل در این کشور باشد. مجموعه این امتیازات بسیار خوب، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله را بر آن داشته است تا در رابطه با تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند، اطلاعات دقیق تری را ارائه کنند.

  • بهترین دانشگاه های اسکاتلند برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور در انگلستان کار کرد؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در اسکاتلند برای اپیدمیولوژیست ها چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

اسکاتلند به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان در زمینه تحصیل شناخته می شود و به همین دلیل است که افراد زیادی از سراسر جهان برای دریافت پذیرش در این کشور امیدوار هستند. در رشته همه گیرشناسی نیز اسکاتلند قدرت اقتصادی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل است که می توان به بهترین رزومه های تحصیلی توصیه کرد تا به سمت و سوی چنین کشوری حرکت کنند. برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند، دانشجویان به نمره کل 7 در آزمون آیلتس نیاز خواهند داشت یا باید معادل آن را ارائه کنند. طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته نیز 3 سال است و کمتر کسی می تواند در 5 ترم تحصیلی دوره آموزشی خود را به پایان برساند.

دانشگاه های اسکاتلند در این رشته جایگاهی عالی در اختیار دارند و برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهمترین دانشگاه های اسکاتلند برای رشته همه گیرشناسی

هر فرد برای این که بتواند در اسکاتلند و یکی از دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل بپردازد، باید یک رزومه درخور ارائه دهد چراکه رقابت برای اعزام دانشجو به اسکاتلند بسیار سنگین است و ممکن است با رزومه عالی نیز نتوان در دانشگاه های برتر این کشور به پذیرش تحصیلی مورد نظر خود دریافت.

اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

یکی از مهمترین دلایلی که دانشجویان بین المللی تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، امکان دریافت بورسیه دانشجویی در اسکاتلند می باشد. زیرا دولت اسکاتلند با همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان مستعد بین المللی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند را ندارند بورسیه های دانشجویی متنوعی ارائه می دهند. برای دریافت بورسیه دانشجویی در رشته همه گیرشناسی باید در یکی از موسسات آموزشی معتبر در اسکاتلند پذیرفته شوید. علاوه بر این اغلب بورسیه های دانشجویی در اسکاتلند بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می شود.

در نمودار زیر می توانید روند اعطای بورسیه دانشجویی در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند اعطای بورسیه دانشجویی در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

برای این که فردی بتواند به راحتی تحصیل در اسکاتلند در رشته همه گیرشناسی را تجربه کند، به سرمایه قابل توجهی نیاز خواهد داشت. دانشجویان کمی در مقطع کارشناسی ارشد می توانند از دانشگاه های این کشور بورسیه دریافت کنند و همین مسئله باید مورد توجه قرار گیرد تا ریسک ناکامی تحصیل در این کشور به حداقل برسد. افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، به طور متوسط باید انتظار پرداخت شهریه ای در حدود 17500£ تا 23400£ (پوند) در سال را داشته باشند و به همین دلیل است که نمی توان از همگان انتظار داشت تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

هزینه های زندگی در اسکاتلند نیز کم نیست و دانشجویان خارجی برای اینکه بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند، معمولا به کار ضمن تحصیل مشغول می شوند و از این طریق بودجه ای قابل توجه به دست می آورند. هزینه های زندگی در اسکاتلند برای دانشجویان می تواند به حدود 14000£ (پوند) و گاها بیشتر نیز در طول یک سال برسد.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در اسکاتلند

همه افرادی که در اسکاتلند تحصیل کرده باشند، در سراسر بریتانیا می توانند به یک شغل متناسب با رشته تحصیلی خود دست پیدا کنند. قوانین به این افراد اجازه می دهد که به مدت 2 سال پس از تحصیل خود در این کشور به جستجوی کار بپردازند و این مدتی بسیار زیاد برای یافتن یک شغل در این کشور است. یک اپیدمیولوژیست در این کشور به طور متوسط 10800£ (پوند) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند زندگی خوبی در این کشور برای خود فراهم کند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی در خصوص رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

در این بخش از مقاله بر آن شده ایم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین آنها عبارت اند از:

  • آیا تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند انتخاب درستی برای دانشجویان بین المللی می باشد؟ تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند به دلیل زیرساخت های آموزشی پیشرفته در این کشور بهترین گزینه برای تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد.
  • آیا امکان کار ضمن تحصیل در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند وجود دارد؟ تمامی دانشجویان رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند می توانند به صورت پاره وقت و 17 ساعت در هفته در این کشور مشغول به کار شوند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *