ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در اندونزی

رشته همه گیرشناسی در اندونزی

رشته همه گیرشناسی در اندونزی به هیچکس پیشنهاد نمی شود چرا که اندونزی نه مهاجرپذیر است، نه شرایط تحصیلی یا اقتصادی خوبی دارد. بلکه کشوری فقیر است که تنها برای سفرهای کوتاه مدت 2 هفته ای می تواند جذابیت هایی داشته باشد. با این حال امکان تحصیل با شهریه های تقریبا ارزان قیمت باعث شده تحصیل رشته هایی مثل پرستاری، مهندسی مکانیک و غیره، در این کشور علاقمندانی هم داشته باشد. اندونزی یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی است. آموزش با کیفیت بالا را با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. این کشور مملو از غذاهای عالی، مناظر فوق العاده و مردم دوستانه است؛ موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را در سراسر اندونزی خواهید دید. اندونزی یکی از کشورهایی است که در خارج از کشور تحصیل می کنند که به دانشجویان بین المللی اجازه کار در حین تحصیل را نمی دهد.

یک دانشجوی بین المللی نیاز به دریافت ویزای دانشجویی به نام VITAS برنامه ویزای دانشجویی اندونزی دارد که به نوبه خود با ویزای دیگری به نام KITAS در هنگام ورود به کشور مبادله می شود. دانشگاه های زیادی در کشور وجود دارند که شما را ملزم به داشتن آیلتس/ تافل می کنند، اما اگر شرایط لازم را نداشته باشید، می توان برنامه های خاصی مانند دوره های زبان انگلیسی را اعمال کرد، بنابراین بدون نیاز به داشتن آیلتس/ تافل می توانید در داخل کشور تحصیل کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اندونزی از طریق تحصیل ارائه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد همه گیر شناسان در اندونزی چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل رشته همه گیرشناسی کدام اند؟
  • کار پس از تحصیل در اندونزی برای همه گیر شناسان و سایر خارجی ها به چه صورت می باشد؟

درآمد همه گیرشناسان در اندونزی

اندونزی یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی است. آموزش با کیفیت بالا را با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. این کشور مملو از غذاهای عالی، مناظر فوق العاده و مردم دوستانه است. موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را در سراسر اندونزی خواهید دید. کار در اندونزی را می توان با تسلط به زبان انگلیسی به تنهایی نیز به دست آورد و شاید یکی از معدود مزیت های انتخاب اندونزی همین باشد. با این حال اندونزی کشور ثروتمندی نیست و قوانین مهاجرپذیرانه ای هم ندارد، چرا که در تامین فرصت های شغلی برای جمعیت خود نیز وامانده است. البته به رغم دشواری ها، شرایط کار پس از تحصیل در اندونزی نسبت به کشورهایی مثل ترکمنستان، گرجستان و پاکستان، بهتر می باشد.

در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد همه گیر شناسان در اندونزی، که البته برای کاریابی دشواری های بسیار زیادی خواهند داشت چون این کشور موقعیت های کاری خیلی کمی برای این رشته دارد، به شرح ذیل می باشد:

درآمد ماهانه همه گیر شناسان در اندونزی

تحصیل رشته همه گیرشناسی در اندونزی

امروزه اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان، دهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر برابری قدرت خرید و عضو گروه 20 است. تحلیل‌ های مرسوم، به ‌ویژه آن‌هایی که توسط سازمان‌ های توسعه بین ‌المللی مانند بانک جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه OECD و بانک توسعه آسیایی ADB ایجاد می ‌شوند، کیفیت ضعیف سیستم آموزشی اندونزی را نسبت داده ‌اند. اندونزی که قبلاً مستعمره هلند بود، در سال 1945 استقلال یافت. پس از آن، دولت آموزش زبان هلندی را با زبان انگلیسی جایگزین کرد و آن را به عنوان یک درس اجباری، که از مدرسه ابتدایی شروع شد، معرفی کرد. در دانشگاه های ذیل امکان تحصیل پزشکی، پرستاری، داروسازی، همه گیرشناسی و غیره به زبان انگلیسی وجود دارد:

  • Universitas Indonesia Faculty of Medicine
  • Andalas University Faculty of Medicine
  • Gadjah Mada University Faculty of Medicine, Public Health and Nursing
  • Airlangga University Faculty of Medicine
  • Padjadjaran University Faculty of Medicine
  • Diponegoro University Faculty of Medicine

امروزه اکثر دانش آموزان انگلیسی را به عنوان زبان دوم اصلی خود می خوانند، امکان تحصیل رشته همه گیرشناسی در دانشگاه های اندونزی نیز به زبان انگلیسی وجود دارد. البته هر سال این رشته در دانشگاه های اندونزی ارائه نمی گردد. در صورت ارائه، با توجه به نوع دانشگاه، شهریه کارشناسی ارشد یا دکتری رشته همه گیرشناسی در اندونزی سالی بین 4000$ تا 6500$ (دلار آمریکا) می باشد. هزینه زندگی در اندونزی را نیز باید به این مبلغ اضافه نمود که ماهانه بین 400$ تا 600$ (دلار آمریکا) می باشد و شاید بخشی از آن را بتوان با کار دانشجویی تامین نمود.

تحصیل رشته همه گیرشناسی در اندونزی

کار ضمن تحصیل رشته همه گیرشناسی در اندونزی

برای مجوز تحصیل از وزارت آموزش اندونزی درخواست دهید. برای ویزای ورود VITAS در سفارت/ کنسولگری اندونزی در کشور خود درخواست دهید. پس از ورود به اندونزی، VITAS را به KITAS مجوز اقامت محدود در اداره مهاجرت تغییر دهید. شما نمی توانید اجازه تحصیل را به ویزای کار تبدیل کنید؛ اگر دانشجوی دوره متوسطه هستید، احتمالاً تا 20 ساعت در هفته واجد شرایط کار خواهید بود. اگر تصمیم گرفتید که نمی خواهید به تحصیل خود ادامه دهید و شغلی پیدا کردید، باید به IRCC اطلاع دهید که در حال پایان دادن به تحصیل هستید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته همه گیرشناسی در اندونزی سال 2022 توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *