ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در ایرلند

رشته همه گیرشناسی در ایرلند

تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند اگرچه گزینه های کمی را در دسترس علاقمندان قرار می دهد، اما کیفیت تحصیل در آن نسبتا خوب است. ایرلند یکی از کشورهای شناخته شده در اروپای شمالی است که جریانات برگزیت فشارهای زیادی را به آن وارد کرد و زندگی در این کشور را تحت تاثیر خود قرار داد. افرادی که ایرلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که کیفیت زندگی در این کشور به نسبت انگلستان ضعیف تر است و هزینه های زندگی و فرصت های شغلی موجود در این کشور نیز به مانند گذشته همچون انگلستان نیست و در نتیجه انتخاب این کشور برای شباهت به انگلستان نمی تواند منطقی باشد.

رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشت، در دانشگاه های اندکی در کشور ایرلند ارائه می شود و به همین دلیل می توان انتظار داشت که رقابتی سنگین برای ورود به دانشگاه های این کشور برای تحصیل در این رشته وجود داشته باشد. دانشگاه های ایرلند از نظر علمی دارای کیفیت عالی نیستند ولی همچنان جذابیت های زندگی در این کشور می تواند تمایل به تحصیل در این کشور را به صورت قابل توجهی در سطح بالا نگه دارد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی را به صورت شفاف بیان کنند تا علاقمندان به این رشته بتوانند با آگاهی ایرلند را در لیست کشورهای مورد نظر خود قرار داده یا آن را از لیست خارج کنند.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند چیست؟
  • آیا دانشگاه های ایرلند در این رشته رتبه های قابل توجهی را به دست آورده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند

ایرلند را می توان به عنوان یکی از کشورهایی قلمداد کرد که مخاطبان بسیار زیادی دارد و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، امید دارند که بتوانند شرایط مناسبی برای زندگی در این کشور پیدا کنند و این یک انتخاب کاملا آگاهانه است. در ایرلند دانشگاه های محدودی رشته همه گیرشناسی را ارائه می کنند و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت که فرصت تحصیل در این کشور بتواند به راحتی به دست آید.

در رشته همه گیرشناسی در ایرلند، دانشگاه های متعددی وجود دارد که کیفیت تحصیل در هریک از آن ها تفاوت هایی دارد و در لیست زیر می توان آشنایی بیشتری با آن ها به دست آورد.

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند

زبان تحصیل در ایرلند، انگلیسی است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند، باید نمره زبان بالایی را برای دریافت پذیرش خود در این رشته ارائه دهند. به مانند بسیاری از کشورهای دیگر، این رشته در ایرلند تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود و به همین دلیل می توان انتخاب مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی در این کشور را نیز بسیار ارزشمند دانست.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند

افرادی که ایرلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید هزینه های زیادی را برای تحصیل و زندگی در این کشور در نظر بگیرند و دسترسی به بودجه های سنگین برای رسیدن به خواسته های خود در این کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هزینه تحصیل در رشته همه گیرشناسی برای دانشجویان خارجی در ایرلند بسته به دانشگاه محل تحصیل در حدود 15700€ تا 22000€ (یورو) در طول یک سال تحصیلی است و افرادی که دسترسی به این بودجه را ندارند، به هیچ عنوان نباید ایرلند را در لیست مقاصد احتمالی تحصیل خود قرار دهند چرا که دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور محدود است.

هزینه زندگی در ایرلند نیز برای بسیاری از افراد قابل پرداخت است و دانشجویان بای وجود امکان کار ضمن تحصیل، مشکلی برای پرداخت 800€ تا 1000€ (یورو) هزینه زندگی در این کشور نخواهند داشت و تنها پرداخت شهریه است که می تواند به عنوان یک دغدغه اساسی مطرح شود.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایرلند

شرایط کاری یک اپیدمیولوژیست در ایرلند

ایرلند یکی از کشورهایی است که به دانشجویان فارغ التحصیل شده در این کشور اجازه می دهد تا به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت به دست آورند و از این طریق شرایط زندگی در ایرلند را برای خود فراهم کنند. یک اپیدمیولوژیست در ایرلند به درآمدی قابل توجه دسترسی نخواهد داشت و این مسئله ممکن است بسیاری را به سمت مهاجرت کاری پس از تحصیل ترغیب کند. در جدول زیر می توان متوسط درآمد یک اپیدمیولوژیست در ایرلند در طول یک سال را مشاهده کرد.

بیشینه سالانه به یورومتوسط سالانه به یوروکمینه سالانه به یورو
96000€63600€34300€

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت آموزش در ایرلند چندان بالا نیست و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند باید هزینه های زیادی را برای تحصیل پرداخت کنند و این در حالی است که سطح درامدی آن ها چندان مناسب نیست. توصیه می شود که پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی خود، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *