ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در ایسلند

رشته همه گیرشناسی در ایسلند

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایسلند به گونه ای است که افراد برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بسیار زیادی را انجام دهند. ایسلند یکی از کشورهای مهم در جهان امروز است اما باید به این نکته توجه کرد که این کشور در زمینه آموزش دانشگاهی کیفیت چندانی را به همراه ندارد. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، چندان به دنبال تحصیل با کیفیت عالی نیستند ولی به دنبال آنند که بتوانند اقامت این کشور را پس از تحصیل به دست آورده و زندگی با کیفیتی را برای خود به ارمغان آورند. ایسلند از نظر شاخص های زندگی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و به همین دلیل است که تمایل به این کشور در میان افراد بالا باشد.

رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشت در این کشور در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی ارائه می شود و این مسئله امری رایج در تمامی کشورهای جهان است. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که علاوه بر تسلط به علوم طبیعی، باید به علوم ریاضیات و به ویژه آمار نیز تسلط داشته باشند و از این نظر می توان این رشته را رشته ای جامع در علوم مختلف معرفی کرد. برای ادراک بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله همه گیرشناسی در ایسلند را به عنوان یک رشته مهم تحصیلی مورد ارزیابی قرار می دهند.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های ایسلند در رشته همه گیرشناسی دارای رتبه های جهانی هستند؟
  • هزینه تحصیل در رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک اپیدمیولوژیست در ایسلند مشغول کار شد؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایسلند

افرادی که ایسلند را به عنوان مقصد تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که در میان 1300 دانشگاه برتر جهان، هیچ نامی از کشور ایسلند و دانشگاه های آن دیده نمی شود و در نتیجه نمی توان انتظار داشت که افراد بتوانند به راحتی با تحصیل در این رشته کیفیت عالی آموزش را تجربه کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که عوامل مختلفی از جمله وسعت دانشگاه و تعداد دانشجویان نیز می تواند بر جایگاه علمی دانشگاه ها تاثیر گذار باشد و از آن جا که ایسلند یکی از کشورهای با کمتر از یک میلیون نفر جمعیت است، می توان گفت که این عامل به شدت در رتبه بندی دانشگاه های این کشور اثرگذار بوده است.

برای تحصیل در ایسلند در رشته همه گیرشناسی، می توان به زبان انگلیسی نیز تحصیل کرد و طول دوره آموزشی این کشور نیز 2.5 سال ارزیابی می شود. دانشجویانی که در کشور ایسلند به ادامه تحصیل در رشته همه گیرشناسی می پردازند، در مقطع کارشناسی خود در یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشت یا ریاضیات و آمار تحصیل کرده اند و به همین دلیل توجه به این موضوع از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایسلند

ایسلند را می توان به عنوان کشوری مناسب برای زندگی معرفی کرد و مهاجرت تحصیلی به این کشور می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، با هزینه های بسیار اندکی روبرو خواهند شد و این مسئله درجه اهمیت تحصیل در ایسلند را به شدت افزایش می دهد. افرادی که در دانشگاه های دولتی این کشور تحصیل می کنند هزینه های ناچیزی را پرداخت می کنند اما در دانشگاه های دولتی، هزینه تحصیل در ایسلند کمی بالا است.

هزینه زندگی در ایسلند نیز شباهت های زیادی با سایر کشورهای اروپایی دارد و به همین دلیل می توان گفت که این کشور می تواند از نظر مالی یکی از گزینه های به شدت ایده آل برای تحصیل در اروپا به حساب آید. در گراف زیر می توان هزینه های یک سال تحصیل رشته همه گیرشناسی در دانشگاه های ایسلند را به طور تقریبی و در دانشگاه های دولتی این کشور مشاهده کرد.

هزینه های یک سال تحصیل رشته همه گیرشناسی در ایسلند

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در ایسلند

با دریافت مدرک تحصیلی در رشته اپیدمیولوژی فرد واجد شرایط ورود به بازار کار در این کشور خواهد شد اما باید در نظر داشت که با توجه به جمعیت موجود در این کشور، فرصت های شغلی در ایسلند محدودتر هستند و بسیاری از افراد بر خلاف تمایلی که به زندگی در این کشور خواهند داشت، مجبور به ترک خاک این کشور شوند. یک اپیدمیولوژیست در این کشور می تواند در حدود 1070000ISK (کرون ایسلند) در ماه درآمد داشته باشد و از این طریق کیفیت زندگی خود را از نظر اقتصادی بهبود بخشد. برای تحصیل در ایسلند، باید دلایل قانع کننده ای وجود داشت باشد و شما با تماس با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از چند و چون زندگی در این کشور آگاهی کامل به دست آورید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *