ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در رومانی

رشته همه گیرشناسی در رومانی

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در رومانی می تواند تنها به عنوان پلی برای رسیدن به بهترین کشورهای اروپایی در نظر گرفته شود. رومانی یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر کمتر به عنوان مقصد تحصیلی مورد نظر قرار گرفته شده است و دلیل اصلی آن نیز کیفیت آموزش در این کشور است. افرادی که رومانی را به عنوان مقصد تحصیل خود در نظر می گیرند، این فرصت را خواهند داشت که با هزینه هایی کم به ادامه تحصیل در این حوزه بپردازند و پس از آن به دلیل این که کیفیت تحصیل آن ها در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد تایید است، برای کار به این کشورها مراجعه کنند.

رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از مهم ترین رشته های علوم بهداشت در عصر حاضر، مخاطبین بیشتری پیدا کرده است و می توان انتظار داشت که در فاصله بسیار نزدیک، بازار کار این رشته به متخصصین بسیار زیادی نیاز داشته باشد. فرایند تحصیل در این رشته برای بسیاری از افراد جذاب نیست چراکه نمی توان در مقطع کارشناسی در آن به ادامه تحصیل پرداخت و به همین دلیل برنامه ریزی های بلند مدت برای ورود به این رشته لازم است. همین مسئله باعث شده است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی به عنوان یکی از کشورهای اروپایی بپردازند.

  • شرایط تصحیل رشته همه گیرشناسی در رومانی چیست؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در دانشگاه های رومانی به ادامه تحصیل در این رشته پرداخت؟
  • آیا دانشگاه های رومانی از نظر کیفیت آموزش در این رشته شرایط خوبی دارند؟
  • شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در رومانی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی

رشته همه گیرشناسی یا اپیدمیولوژی یکی از رشته هایی است که در سال های اخیر و به واسطه شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماری های ناشناخته در جهان، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و دانشگاه های مختلف جهان در تلاش هستند تا این رشته را به برنامه درسی خود اضافه کنند. باید در نظر داشت که رشته همه گیرشناسی یکی از رشته های تحصیلی است که در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شود و دانشگاه های انگشت شرماری در جهان وجود دارد که این رشته را در مقطع کارشناسی نیز ارائه کنند.

طول دوره تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی و بسیاری از کشورهای جهان نیز به همین دلیل بیش از 2 سال در مقطع کارشناسی ارائه می شود. افرادی که رشته همه گیرشناسی را به عنوان رشته مورد نظر خود در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب می کنند، باید در مقطع کارشناسی، رشته ای مشابه با آن را انتخاب کرده باشند و کلیه رشته های مرتبط با علوم بهداشت می توانند مقدمات کافی برای شرکت در این دوره را برای فرد فراهم آورند. در حال حاضر تحصیل در رومانی در رشته همه گیرشناسی نمی تواند اعتبار کافی را به رزومه فرد بیافزاید چراکه رتبه بندی های جهانی نشان می دهند که رومانی از جمله کشورهایی است که دانشگاه های آن در رتبه بندی های جهانی جایگاهی ندارند.

برخی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی می توان به آن ها اشاره داشت عبارتند از:

نکات تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی

افرادی که رومانی را به عنوان مقصد تحصیل خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند، هزینه های کمی را برای تحصیل در این کشور نیاز خواهند داشت و این یک فرصت ایده آل برای بسیاری از افرادی که است که از توانمندی بالایی برخوردار نیستند. در رومانی به افراد اجازه داده می شود که ضمن تحصیل در این کشور کار کنند و به همین دلیل است که تامین هزینه های زندگی در این کشور یک دغدغه به حساب نمی آید. درآمد ماهانه 300€ (یورو) در این کشور کافی است تا بتوان هزینه های زندگی در این کشور را به طور کامل تامین کرد.

اطلاعات بیشتر در باب هزینه زندگی در رومانی

برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در این کشور دانشجویان باید به بودجه ای در حدود 3500€ تا 4800€ (یورو) در ماه دسترسی داشته باشند تا بتوانند نیازهای خود در این زمینه را برطرف کنند ولی باید در نظر داشت که بورسیه تحصیلی در اختیار دانشجویان به ندرت قرار خواهد گرفت و نباید از کنار این موضوع به راحتی عبور کرد.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در رومانی

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در رومانی

رومانی از جمله کشورهای درجه سوم اروپایی برای زندگی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی پس از تحصیل در این کشور، تمایل به زندگی در این کشور داشته باشند اما نمی توان آن را کشوری بد ارزیابی کرد. افرادی که در رومانی تحصیل می کنند، به راحتی می توانند در این کشور شغل مورد نظرخود را پیدا کرده و به صورت ماهانه درآمدی معادل 7370RON (لئو) را نیز به دست آورند.

در حال حاضر رومانی یکی از کشورهایی است که از آن به عنوان پلی برای رسیدن به کشورهای حوزه شنگن یاد می شود. شما نیز این فرصت را خواهید داشت که با تحصیل در رومانی شرایط بهتری برای زندگی خود در اروپا ایجاد کنید و برای این کار کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *