ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس و نویس دلایل به خصوصی از نظر علمی وجود ندارد و بیشتر این دلایل جنبه اقامتی دارند. افرادی که سنت کیتس را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند، بیشتر به دنبال آن هستند که اقامت این کشور را به دست آورده و از این طریق بتوانند خود را به پاسپورت معتبر این کشور نزدیک کنند و در غیر این صورت نمی توان دلایل خاص دیگری را برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی مطرح کرد. باید در نظر داشت که دانشگاه های کشور سنت کیتس در رتبه بندی های جهانی فاقد رتبه های بین المللی هستند و این دو جزیره به هم پیوسته از نظر علمی جایگاهی در جهان ندارد.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور نیز شباهت های نسبی با بسیاری دیگر از کشورهای جهان دارد به طوری که نمی توان انتظار داشت که دانشجویان در این کشور بتوانند در مقطع کارشناسی در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند. در همین راستا علاقمندان به این رشته باید با توجه به علاقه خود، یک رشته مرتبط را برای تحصیل انتخاب کرده و در همین مسیر گام بردارند تا بتوانند در پایان به ادامه تحصیل در رشته همه گیرشناسی بپردازند. اگرچه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس و نویس از اعتبار بالایی برخوردار نیست، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور وارد بازارهای کار جهانی شد؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس و نویس چقدر است؟
  • شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در این کشور چگونه است؟

تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس و نویس

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، دانشگاه های معتبر بسیاری را در کشورهای مختلف پیش روی خود خواهند داشت و دانشگاه های سنت کیتس و نویس به عنوان آخرین گزینه های ممکن برای آن ها مطرح می شود اما از آن جا که تحصیل در سنت کیتس یکی از راه های رسیدن به اقامت و پاسپورت این کشور است، برخی از افراد امتیازات ضعیف تحصیل در این کشور را می پذیرند تا بتوانند از این طریق به زندگی بهتری در آینده خود دست پیدا کنند.

در حال حاضر تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور، یک دوره آموزشی 2 ساله است و پس از ورود به این کشور می توان به راحتی تحصیلات خود را به پایان رساند و جذب بازار کار در این رشته شد. در حال حاضر سنت کیتس یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان برای انتخاب این رشته است و برخی از اساسی ترین نکاتی که در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

اساسی ترین نکات تحصیل رشته همه گیر شناسی در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

افرادی که رشته همه گیرشناسی را در سنت کیتس انتخاب می کنند، برای تامین هزینه های تحصیل خود به هزینه های زیادی نیاز نخواهند داشت و با توجه به کیفیت کم آموزش در این کشور، می توان گفت که این هزینه ها نیز کاملا طبیعی باشد. یک دانشجوی خارجی برای اینکه بتوان هزینه تحصیل خود در این کشور را به طور کامل پرداخت کند، سالیانه به حدود 4500$ (دلار) نیاز خواهد داشت و در نتیجه می توان هزینه ای در حدود 10000$ (دلار) را برای تامین هزینه های کلی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته در سنت کیتس در نظر داشت.

هزینه زندگی دانشجویی در این کشور نیز برای دانشجویان خارجی ماهانه در حدود 700$ (دلار) است که بخشی از آن از طریق کار ضمن تحصیل در این کشور قابل جبران است. به دلیل این که بسیاری از افراد در این کشور مهاجرت هستند، تسلط به زبان انگلیسی برای کار در این کشور کفایت می کند.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سنت کیتس

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در سنت کیتس

افرادی که سنت کیتس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، می توانند به عنوان یک اپیدمیولوژیست در این کشور درآمدی در حدود 5310XCD (دلار کارائیب شرقی) در اختیار داشته باشند و زندگی مناسبی را برای خود اختیار کنند. ولی باید در نظر داشت که اولا بازار کار این رشته در این کشور بسیار محدود است و نمی توان امید داشت که فرد قطعا به بازار کار سنت کیتس ورود پیدا می کند و دوما کیفیت زندگی در این کشور نیز چندان مورد تایید نیست. پاسپورت سنت کیتس بسیار معتبر است اما باید در نظر داشت که بسیارند کشورهای دیگری که از طریق تحصیل و کار، پاسپورت معتبر خود را در اختیار شهروندان خارجی قرار می دهند.

در صورتی که در جستجوی بهترین کشورهای جهان برای زندگی هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را تا مرحله های نهایی دریافت اقامت در بهترین کشورهای جهان همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *