ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در شیلی

رشته همه گیرشناسی در شیلی

افرادی که رشته همه گیرشناسی در شیلی را انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تنها برخی از دانشگاه های این کشور دارای اعتبار هستند. افرادی که شیلی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند تنها در مواردی خاص حائز اهمیت باشد و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی، باید این مورد را به شدت مورد توجه قرار دهند. در حال حاضر دانشگاه های شیلی در مسیر رو به جلو و پیشرفت قرار گرفته اند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک، شیلی به یکی از جدی ترین کشورهای جهان برای تحصیل تبدیل می شود.

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در مقطع کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط با گروه های آموزشی بهداشت عمومی یا ریاضیات و آمار فارغ التحصیل شده باشند چراکه دانشگاه های این کشور نیز تحصیل در رشته همه گیرشناسی را تنها در مقطع کارشناسی ارشد ممکن ساخته اند و این یکی از محدودیت هایی است که تحصیل در این رشته در اکثر کشورهای جهان به همراه خواهد داشت. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی چیست؟
  • دانشگاه های مهم رشته همه گیرشناسی در شیلی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

برای همه افرادی که رشته همه گیرشناسی را انتخاب می کنند، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که بتوانند در دانشگاهی به ادامه تحصیل بپردازند که از نظر علمی شرایط مناسبی داشته باشند. نمی توان انتظار داشت که افراد برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی بتوانند از مقطع کارشناسی دوره تحصیلی خود را آغاز کنند و باید در یکی از رشته های مرتبط با این رشته در مقطع کارشناسی مدرک تحصیلی خود را دریافت کند و سپس برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در این کشور آماده شود.

محدودیت های تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی برای افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند بسیار کم است و دانشجویان زیادی می توانند به زبان انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. در حال حاضر دانشگاه شیلی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته همه گیرشناسی است که رتبه 267 جهان را به دست آورده است. دانشگاه پونتیفیکال کاتولیک شیلی به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته همه گیرشناسی، رتبه 437 را به دست آورده است و دانشگاه لا فرونترا نیز در رتبه 743 جهان در این رشته قرار گرفته است. سایر دانشگاه های ارائه کننده رشته همه گیرشناسی در این کشور در میان 950 دانشگاه برتر جهان جایگاهی ندارند و این مسئله قابل توجهی برای تحصیل در شیلی در این رشته به حساب می آید.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

افرادی که شیلی را برای تحصیل خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند، باید به بودجه های مناسبی نیاز داشته باشند. هزینه تحصیل در این کشور چندان زیاد نیست ولی با توجه به این که دانشجویان در این کشور امکان کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت، در نتیجه باید در مجموع بودجه مناسبی را برای تحصیل ارائه کنند. در حال حاضر می توان گفت که از نظر صرف هزینه تحصیل، شیلی مقصد مناسبی برای تحصیل به حساب می آید اما با توجه به این که دانشجویان در این کشور به بودجه هایی مانند بورسیه تحصیلی و درآمد حاصل از کار دانشجویی برخوردار نیستند، می توان گفت که شیلی مقصدی گران قیمت برای تحصیل در این رشته است. در تصویر زیر می توان متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در شیلی را مشاهده کرد.

متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در شیلی

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در شیلی

بار دریافت مدرک تحصیلی خود در رشته اپیدمیولوژی، می توان به عنوان یک اپیدمیولوژیست وارد بازار کار شد و از این طریق شرایط اقامت خود در این کشور را نیز به دست آورد. یک اپیدمیولوژیست در این کشور به طور متوسط می تواند 3110000CLP (پزوی شیلی) درآمد کسب کند و از این طریق شرایط مناسبی را برای زندگی خود در این کشور ایجاد کند. کار در شیلی می تواند منجر به دریافت اقامت دائمی این کشور شود ولی باید در نظر داشت که شرایط کلی زندگی در این کشور بسیاری را مجاب می کند که پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به سایر کشورهای جهان برای کار مهاجرت کنند.

در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای تحصیل و زندگی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی و همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *