ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه یک انتخاب اشتباه برای افرادی است که رزومه تحصیلی قوی در اختیار دارند و به دنبال اقامت دائمی هستند. با بررسی جایگاه علمی دانشگاه های پارگوئه به خوبی می توان دریافت که این کشور در بسیاری از رشته های تحصیلی با ضعف کیفیت آموزش روبرو است و رشته همه گیرشناسی یکی از همین رشته های تحصیلی است. دانشگاه های پاراگوئه در سال های اخیر نتوانسته اند هم پا با کشورهای دیگر منطقه آمریکای جنوبی رشد کنند و به همین دلیل است که امروزه اثری از دانشگاه های این کشور در لیست بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل دیده نمی شود.

رشته همه گیرشناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم بهداشت، در مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه ارائه می شود و ادامه تحصیل در این رشته در مقطع دکترا به دلیل محدودیت های موجود در این کشور بسیار سخت است. افرادی که پاراگوئه را برای ادامه تحصیل خود در این رشته انتخاب می کنند، نباید انتظار داشته باشند که به راحتی بتوانند عرصه مهمی را در بازارهای کار جهانی فتح کنند چراکه کیفیت آموزش آن ها در این رشته با استانداردهای جهانی تعریف شده فاصله بسیار زیادی دارد. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل در رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه چه شرایطی خواهد داشت.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه چیست؟
  • آیا دانشگاه های این کشور در رشته همه گیرشناسی دارای اعتبار هستند؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در پاراگوئه به کشورهای مطرح آمریکای شمالی مهاجرت کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار اپیدمیولوژیست ها در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود در نظر می گیرند، بهتر است کشوری را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند که اولا از نظر کیفیت آموزشی در سطح مناسبی قرار داشته باشد و در مرحله دوم شرایط مناسبی برای کار پس از تحصیل در آن کشور وجود داشته باشند. بسیاری از دانشجویانی که در پاراگوئه تحصیل کرده اند، اعم از بومی و خارجی، پس از تحصیل خود خاک این کشور را ترک می کنند و این مسئله به خوبی نشان می دهد که پاراگوئه مقصد مناسبی برای زندگی نیست.

رشته همه گیرشناسی در دانشگاه های زیادی در پاراگوئه ارائه می شود ولی باید در نظر داشت که در میان 1300 دانشگاه برتر ارائه کننده این رشته، نامی از دانشگاه های پاراگوئه دیده نمی شود و به همین دلیل است که تحصیل در این کشور هیچ گونه توجیحی نه از نظر علمی و نه از نظر هزینه ها به همراه نخواهد داشت. طول دوره تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور معمولا 2 ساله است و دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این رشته به راحتی می توانند در بسیاری از کشورهای جهان شغل مورد علاقه خود را به دست آورند.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

برای تحصیل در پاراگوئه در رشته های مختلف تحصیلی نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نخواهد بود و این مسئله برای بسیاری از افراد یک امتیاز به حساب می آید ولی باید در نظر داشت که میان هزینه ها و کیفیت آموزش نیز باید همخوانی مناسبی وجود داشته باشد تا بتوان انتخاب فرد را ارزشمند تلقی کرد.

افرادی که پاراگوئه را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند، هزینه های کمی به عنوان شهریه تحصیلی خود پرداخت می کنند و در نتیجه به بورسیه نیاز چندانی نخواهند داشت. هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است ولی با توجه به این که دانشجویان در این کشور اجازه کار ضمن تحصیل را ندارد، شاید بسیاری از افراد تحت فشار تامین هزینه های زندگی خود در این کشور قرار گیرند.

تصویر زیر، متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه را نشان می دهد.

متوسط هزینه های یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در پاراگوئه

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در پاراگوئه

افرادی که رشته اپیدمیولوژی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، از طرف شرکت های مختلفی قابلیت جذب شدن را خواهند داشت و در پاراگوئه نیز شانس مناسب برای استخدام آن ها وجود دارد. یک اپیدمیولوژیست در این کشور می تواند به طور متوسط 123000PYG (گورانی) در ماه درآمد کسب کند و این مبلغ مناسبی برای زندگی در این کشور است ولی باید در نظر داشت که کیفیت نه چندان مناسب زندگی در این کشور سبب شده است تا بسیاری از افراد از این درآمد چشم پوشی کرده و به سراغ سایر گزینه های خود برای مهاجرت کاری بروند.

پاراگوئه برای تحصیل و زندگی گزینه مناسبی نیست و به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان یک پل برای رسیدن به کشورهای بهتر نام برد و به همین دلیل است که توصیه می کنیم پیش از مهاجرت، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *