ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در ژاپن

رشته همه گیرشناسی در ژاپن

برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در ژاپن بیش از 70 گزینه مختلف دانشگاهی در دسترس قرار دارد و به همین دلیل می توان این کشور را نیز در نظر داشت. شرایط خاص فرهنگی برای زندگی در ژاپن به گونه ای است که افراد برای تحصیل در این کشور نیز با چالش های بسیار زیادی روبرو خواهند شد. تلاش اولین قدم برای رسیدن به موفقیت در این کشور است و به همین دلیل دانشجویان باید ساعت های بسیاری را به تحصیل در این کشور بپردازند و البته برای دانشجویانی که قرار است زبان دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کنند، بسیار حساس تر است. بسیاری از افرادی که ژاپن را برای تحصیل خود در رشته های مختلف انتخاب می کنند، با چالش های جدی عبور از آزمون های نهایی روبرو می شوند.

تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای آسیایی، یک چالش جدی است و دانشگاه های متفاوتی در سطح مختلف، آماده پذیرش دانشجویان در این رشته هستند. باید در نظر داشت که با انتخاب ژاپن به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته همه گیرشناسی باید بسیاری از تفریحات خود را کنار گذاشت و در زمینه تحصیل بسیار تلاش کرد تا بتوان به مدرک معتبر تحصیلی خود در این کشور دست پیدا کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که با وجود همه این سختی ها، آیا تحصیل در رشته همه گیرشناسی در ژاپن می تواند ارزشمند باشد یا خیر.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ژاپن چیست؟
  • بهترین دانشگاه های ژاپن برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک اپیدمیولوژیست در ژاپن شرایط مناسبی برای کار داشت؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ژاپن

افرادی که ژاپن را به عنوان مقصد تحصیل خود در رشته همه گیرشناسی انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که در دانشگاه های محدودی از این کشور می توان به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل پرداخت و این یک چالش اساسی برای بسیاری از افراد است تا بتوانند زبان ژاپنی را برای تحصیل بهتر بیاموزند. در ژاپن برخلاف بسیاری از کشورهای جهان، امکان تحصیل رشته همه گیرشناسی در مقطع کارشناسی نیز وجود دارد اما دانشگاه های ارائه کننده این رشته در این مقطع بسیار اندک هستند.

برای تحصیل با کیفیت در ژاپن در رشته همه گیرشناسی، دانشجویان 74 گزینه مختلف را در دسترس خود خواهند داشت و دانشگاه توکیو بهترین دانگشاه این کشور برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی شناخته می شود که توانسته رتبه 163 جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه کیوشو نیز در این رشته رتبه 182 را به خود اختصاص داده و دانشگاه توهوکو نیز رتبه 216 را در اختیار دارد. از دیگر دانشگاه های برتر ژاپن برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، می توان به دانشگاه های کیوتو در رتبه 231 و همچنین دانشگاه اوساکا در رتبه 235 اشاره کرد.

برای تحصیل در ژاپن در رشته همه گیرشناسی، افراد با رزومه های مختلف شانس دریافت پذیرش نهایی را خواهند داشت اما تناسب میان رزومه و جایگاه دانشگاه، نکته ای است که باید توسط خود شخص متقاضی بررسی شود تا شانس دریافت پذیرش افزایش پیدا کند.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در ژاپن

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در ژاپن

شرایط تحصیل رشته های مختلف در ژاپن از نظر مالی، به نوع دانشگاه بستگی دارد و تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور در بسیاری از موارد به هیچ عنوان قابل توجیه از نظر اقتصادی نیست. دانشگاه های دولتی ژاپن برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی هزینه های نسبتا معقولی را در نظر گرفته اند و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت که افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد تحصیل خود انتخاب کنند. دریافت بورسیه در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است اما بهتر است که علاقمندان به تحصیل در این کشور به امید رسیدن به این بورسیه ها، این کشور را انتخاب نکنند.

هزینه زندگی در ژاپن نیز به طور نسبتی شبیه به سایر کشورهای آسیای شرقی است ولی از هزینه های زندگی در اروپا بیشتر است. البته به دانشجویان خارجی در این کشور فرصت 28 ساعت کار در هفته برای تامین این هزینه ها داده می شود. به طور تقریبی هزینه یک سال زندگی در ژاپن به عنوان دانشجوی رشته همه گیرشناسی در یکی از دانشگاه های دولتی این کشور را می توان به شرح زیر دانست.

هزینه یک سال زندگی در ژاپن به عنوان دانشجوی رشته همه گیرشناسی

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در ژاپن

برای رسیدن به کار در ژاپن، یکی از بهترین روش ها تحصیل در این کشور است و متخصصین اپیدمیولوژیست نیز با سرعت بیشتری می توانند به شغل مورد نظر خود در این کشور دست پیدا کنند. به طور متوسط می توان گفت که یک اپیدمیولوژیست در این کشور 844000JPY (ین) در ماه درآمد کسب می کند و این مقدار برای زندگی در رفاه اقتصادی در این کشور کفایت می کند. با این حال باید به این نکته اشاره داشت که استانداردهای کار در ژاپن برای بسیاری از افراد بسیار سخت است و نمی توان آن را مناسب با فرهنگ و عادات بسیاری از افراد دانست.

در صورتی که می خواهید در کشوری با شرایط آرمانی زندگی کنید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا با توجه به شرایط شما، دسته ای از کشورهای مناسب را به شما معرفی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *