ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی

رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است و بدون تردید تفاوت های عمده ای با سایر کشورهای این قاره دارد. تحصیل رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی یکی از فرصت هایی است که در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و هرساله دانشجویان زیادی را جذب میکند. افراد پس از تحصیل در آفریقای جنوبی می توانند در برترین دانشگاه های جهان به ادامه تحصیل بپردازند یا شرایط کاری خود را به گونه ای تنظیم کنند که در برترین کشورهای جهان مشغول به کار شوند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که کشور آفریقای جنوبی خود یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه علوم هوافضا است و به نیروی کار متخصص بسیار زیادی در این زمینه نیاز دارد. از همین روست که می توان چنین بیان کرد که دانشجویان رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی پس از دریافت مدرک تحصیلی خود از این شانس برخوردار خواهند بود که در این کشور به کار مشغول شده و اقامت دائمی آن را به دست آورند. به دلیل اهمیت بسیار زیاد این موضوع است که مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته هوافضا در کشور آفریقای جنوبی چیست؟
  • آیا تحصیل در رشته هوافضا در آفریقای جنوبی گران است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در کشور آفریقای جنوبی، در این کشور مشغول به کار شد؟
  • شرایط کلی کار مهندسین هوافضا در کشور آفریقای جنوبی چگونه است؟

موسسات معتبر ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی

بدون تردید پیش از اینکه کشور مد نظر خود برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا را انتخاب کنید، بهتر است تا به بررسی شرایط دانشگاه های مختلف بپردازید و بهترین گزینه را برای آینده خود برگزینید. دانشگاه های آفریقای جنوبی کیفیت بسیار بالایی در رشته مهندسی هوافضا دارند و به همین دلیل است که به شدت مورد توجه اقشار مختلف دانشجویی قرار گرفته اند.

برترین دانشگاه کشور آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا، دانشگاه کوازولا ناتال در شهر دوربان است. این دانشگاه در حالی که جایگاه 332 جهان را به خود اختصاص داده است، در رشته مهندسی هوافضا جایگاه بسیار عالی 61 را در اختیار دارد و این یکی از امتیازات مهم این دانشگاه برای تحصیل است.

دانشگاه وسترن کیپ در شهر بلویله نیز یکی دیگر از دانشگاه های بسیار خوبی است که برای تحصیل در رشته هوافضا می توان به آن رجوع کرد. این دانشگاه در رده بندی برترین دانشگاه های جهان در جایگاه 729 قرار دارد اما شرایط تحصیل در رشته مهندسی هوافضا و علوم فضایی در این دانشگاه کاملا متفاوت است چرا که در رده بندی USN در این رشته خاص جایگاه 156 جهان را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه کیپ توون نیز یکی دیگر از دانشگاه هایی است که شرایط تحصیل در رشته هوافضا را در آفریقای جنوبی برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. این دانشگاه در جایگاه 103 جهان قرار دارد و در رشته مهندسی هوافضا نیز جایگاه 162 جهان را به دست آورده است. دانشگاه های شمال غربی و رودس نیز دو دانشگاه مناسب دیگری هستند که می توان در آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته هوافضا آن ها را انتخاب کرد.

موسسات معتبر ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته مهندسی هوافضا در آفریقای جنوبی

یکی از مسائل بسیار مهمی که دانشجویان باید پیش از اقدام برای تحصیل در کشور آفریقای جنوبی به آن توجه داشته باشند، هزینه هایی است که به صورت سالیانه باید به صورت جداگانه به عنوان شهریه و همچنین هزینه زندگی در اختیار داشته باشند. هزینه های تحصیل در آفریقای جنوبی بسیار مقرون به صرفه است و از همین رو می توان تحصیل در این کشور را بسیار مناسب ارزیابی کرد.

متوسط هزینه های تحصیل در کشور آفریقای جنوبی در حدود 5000$ (دلار) است اما دانشجویان رشته مهندسی هوافضا در کشور آفریقای جنوبی برای تامین هزینه های سالیانه تحصیل خود در این کشور به 6500$ (دلار) نیاز خواهند داشت که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است.

دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در کشور آفریقای جنوبی این فرصت را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت تا سقف 20 ساعت در هفته کار کنند. هزینه هایی که برای زندگی در کشور آفریقای جنوبی به آن نیاز خواهید داشت در حدود 650$ (دلار) در ماه است و بسیاری از دانشجویان می توانند به راحتی چنین مبلغی را با کار در این کشور تامین کنند.

درآمد مهندسین هوافضا در کشور آفریقای جنوبی

یکی از موضوعات مهمی که پیش تر نیز به آن ها اشاره شد شرایط کار پس از تحصیل مهندسین هوافضا در کشور آفریقای جنوبی است. با توجه به توسعه یافتگی کشور آفریقای جنوبی در زمینه صنایع هوافضا، می توان به این مسئله امید داشت که شهروندان خارجی نیز در این کشور بتوانند مشغول به کار شده و درآمد کافی را نیز به دست آورند.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی هوافضا در کشور آفریقای جنوبی می توانند در حوزه های مختلفی در این کشور مشغول به کار شوند. دارندگان شغل در این کشور می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر داده و اقامت این کشور را نه تنها برای خود بلکه سایر وابستگان اقتصادی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال به دست آورند.

سطح درآمد مهندسین هوافضا در کشور آفریقای جنوبی بالاتر از متوسط درآمد در این کشور است و به همین دلیل این افراد از رفاه اجتماعی بهتری برخوردار هستند. متوسط درآمد مهندسین هوافضا در نمودار زیر به تصویر کشیده شده است.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در آفریقای جنوبی

درآمد مهندسین هوافضا در آفریقای جنوبی به خوبی می تواند برای تامین هزینه های زندگی یک خانواده 3 تا 4 نفره در این کشور کفایت کند. با توجه به شرایط اقامتی کشور آفریقای جنوبی بسیاری از افراد پس از چندسال کار در این کشور راهی کانادا، آمریکا یا استرالیا می شوند. شما نیز در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته هوافضا دارید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از اطلاعات ایشان در این زمینه بهره ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *