ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در امارات

رشته پرتودرمانی در امارات

افرادی که رشته پرتودرمانی در امارات را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به نکات مختلفی در این رابطه توجه داشته باشند. امارات یکی از کشورهای آسیایی است که کیفیت آموزش در آن فاصله بسیار زیادی با کشورهای برتر جهان دارد و به همین دلیل است که پیش از این که به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل و زندگی در نظر گرفته شود، کشوری است که مورد توجه علاقمندان به کار در خارج از کشور است. در چنین حالتی اما، دانشجویان برای تحصیل در کشور امارات باید بودجه های بسیار زیادی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند دوره آموزشی خود را با موفقیت در این کشور به پایان برسانند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که تناسبی میان هزینه های زندگی و البته کیفیت آموزش در امارات وجود ندارد.

علاقمندان به رشته پرتودرمانی باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته وابسته به رشته های علوم پزشکی است و از همین رو باید کیفیت آموزش به شدت مورد توجه باشد. هیچ یک از دانشگاه های امارات متحده عربی در رتبه بندی های جهانی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهند و به همین دلیل نمی توان توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنید. با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله رشته پرتودرمانی در امارات را مورد بررسی خود قرار داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات متحده چیست؟
  • آیا دانشگاه های این کشور مورد تایید هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار به عنوان پرتودرمانگر در امارات چیست؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات

افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارند، باید فاکتورهای متفاوتی را به عنوان معیار نهایی خود در نظر بگیرند و تلاش کنند که کشوری را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند که از جنبه های مختلف به آن ها کمک کند تا بتوانند در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارند.

امارات به عنوان یکی از کشورهای به تازگی توسعه یافته جهان، دانشگاه های نسبتا زیادی را در خود جای داده است که معمولا شعبه ای از دانشگاه های برتر خارجی هستند اما کیفیت آموزش در آن ها قابل مقایسه با شعبه اصلی نیست و این مسئله ای است که حتما باید مورد توجه علاقمندان قرار گیرد. در حال حاضر هیچ یک از دانشگاه های امارات در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان در رشته پرتودرمانی قرار ندارد و این موضوعی قابل توجه است.

برای تحصیل در رشته پرتودرمانی، تسلط به زبان انگلیسی کفایت می کند و دانشجویان نیازی به یادگیری زبان عربی ندارند اگرچه تسلط به این زبان می تواند شرایط زندگی در این کشور را برای دانشجویان بهتر سازد. نکته قابل توجه دیگری که باید به آن اهمیت داد، طول دوره تحصیل در رشته پرتودرمانی است که در دانشگاه های امارات در مقطع کارشناسی حدودا 4 ساله است و پس از آن دانشجویان وارد دوره کارشناسی ارشد خواهند شد که 2 سال به طول خواهد انجامید.

برخی از مهم ترین نکات مثبت و منفی در رابطه با تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات عبارتند از:

نکات مثبت و منفی در رابطه با تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات

یکی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان برای تحصیل در امارات با آن روبرو هستند، مجموعه هزینه هایی است که باید به صورت سالیانه در این کشور هزینه کنند. این هزینه ها در حالتی به دانشجویان تحمیل می شود که اعتبار مدرک تحصیلی آن ها در بسیاری از کشورهای جهان بسیار اندک محاسبه می شود و این مسئله می تواند آینده کاری افراد را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد.

در حال حاضر برای تحصیل در رشته پرتودرمانی، دانشجویان باید بودجه ای در حدود 25000$ (دلار) در سال را در اختیار داشته باشند تا بتوانند شهریه خود را پرداخت کنند. دریافت بورسیه تحصیلی در امارات به شدت محدود و برای بسیاری از افراد غیر ممکن است و به همین دلیل نمی توان آن را به عنوان یک احتمال قوی در نظر داشت. در سوی دیگر هزینه های زندگی در امارات قرار دارد که در حدود 1100$ (دلار) در ماه است و این تفاوت در امارات وجود دارد که دانشجویان اجازه کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در امارات

شرایط کار یک پرتودرمانگر در امارات

همه افرادی که در امارات متحده تحصیل خود را به پایان رسانده باشند، این اجازه را پیدا نمی کنند که به کار مشغول شوند و ملیت افراد نیز می تواند در این رابطه موثر باشد. بسیاری از ایرانی ها در این رابطه دچار مشکل هستند و نمی توانند به کار در امارات مشغول شوند و به همین دلیل است که مهاجرت به امارات از طریق تحصیل چندان هوشمندانه نیست. درهر حال یک پرتودرمانگر در این کشور می تواند به طور متوسط 58000AED (درهم) در ماه درآمد داشته باشد که مبلغ قابل توجهی است. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *