ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در انگلستان

رشته پرتودرمانی در انگلستان

برای ورود به رشته پرتودرمانی در انگلستان دانشگاه های بسیار زیادی در دسترس هستند که انتخاب هر یک از آن ها می تواند شرایط خود را داشته باشد. شرایط تحصیل در انگلستان به گونه ای است که بسیاری از افراد بدون نیاز به تحقیق آن را انتخاب می کنند. در سال گذشته دانشجویانی که خارج از کشور خود مشغول تحصیل هستند، انگلستان را به عنوان بهترین مقصد تحصیلی انتخاب کرده اند و دلایل روشنی از جمله کیفیت بالای آموزش و همچنین زندگی برای داشتن این جایگاه قابل اتکا است. علاقمندان به تحصیل در انگلستان باید بتوانند رزومه مناسب با رتبه دانشگاه مورد نظر خود را ارائه دهند و همچنین توانایی مالی کافی برای تحصیل در این کشور را داشته باشند.

رشته پرتودرمانی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی در سال های اخیر نظر بسیاری را به خود جلب کرده است چراکه در بازار کار این رشته کمبودهای بسیار زیادی وجود دارد و نیروی کار تازه وارد می تواند به سرعت جذب مراکز درمانی و بیمارستان های مختلف شود. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های انگلستان از نظر سطح علمی در شرایط بسیار عالی قرار دارند و به همین دلیل می توان این کشور را با توجه به شرایطی که دارد برای تحصیل انتخاب کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع، رشته پرتودرمانی در انگلستان را مورد مطالعه قرار داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در انگلستان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته پرتودرمانی کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویی برای دانشجویان رشته پرتودرمانی در انگلستان چقدر است؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان برای دانشجویان خارجی وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در انگلستان

برای افرادی که به رشته پرتودرمانی علاقمند هستند، انگلستان می تواند یک مقصد مناسب برای تحصیل باشد چراکه دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی جایگاه های بسیار مناسبی را به دست آورده اند. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های تراز اول انگلستان برای افرادی امکان پذیر است که رزومه تحصیلی مناسبی را در اختیار داشته باشند چراکه میزان درخواست برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار زیاد است و به همین دلیل نمی توان به راحتی پذیرش تحصیلی دریافت کرد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته پرتودرمانی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
کالج لندن957
دانشگاه آکسفورد1782
دانشگاه کمبریج1991
دانشگاه منچستر24103
دانشگاه ناتینگهام27108
امپریال کالج لندن30113
دانشگاه لیورپول52169
دانشگاه کاردیف54171
دانشگاه کویین مری لندن55172
دانشگاه بیرمنگهام56176

برای تحصیل در انگلستان بیش از 50 دانشگاه آماده ارائه دروس مرتبط با رشته پرتودرمانی هستند و این یک امتیاز برای افرادی است که رزومه قدرتمند در اختیار ندارند و می توانند در دانشگاه های با امتیاز کمتر در این کشور نام نویسی کنند.

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در انگلستان

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در انگلستان

یکی از بزرگ ترین معایبی که تحصیل در انگلستان به همراه دارد، هزینه های بالایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود باید به دانشگاه پرداخت کنند و همچنین هزینه هایی که به صورت روزمره با آن روبرو هستند و باید برای تامین مخارج زندگی خود آن ها را نیز در نظر داشته باشند. به دانشجویان خارجی در انگلستان اجازه داده خواهد شد که به صورت نیمه وقت در این کشور تحت شرایط خاص به کار مشغول شوند و این فرصتی است که برای تامین مخارج زندگی می توان از آن استفاده کرد.

در سوی دیگر هزینه های تحصیل در این کشور قرار دارد که می توان با استفاده از ارگان های مختلف در دسترس، بخشی از آن را توسط بورسیه های تحصیلی تامین کرد. با این حال نمی توان به صورت قطع بیان داشت که دریافت بورسیه در کشور انگلستان برای دانشجویان قطعی است. گراف زیر هزینه های احتمالی مهاجرت به انگلستان برای علاقمندان به رشته پرتودرمانی را نشان می دهد.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته پرتودرمانی در انگلستان

شرایط کار یک پرتودرمانگر در انگلستان

در بخش قبل اشاره شد که بسیاری از کشورهای جهان با مشکل کمبود نیروی کار در رشته پرتودرمانی روبرو هستند و انگلستان نیز یکی از همین کشورها است. یک پرتو درمانگر در این کشور می تواند ماهیانه 31900£ (پوند) درآمد داشته باشد و از این طریق بهترین شرایط را برای خود فراهم آورد. از همه مهم تر آن که با کار در انگلستان می توان اقامت این کشور را نیز به دست آورد و موقعیت اجتماعی مناسبی در این کشور داشت.

اولین قدم برای رسیدن به موفقیت در این کشور، در اختیار داشتن یک رزومه علمی مناسب است که می تواند مجوز حضور در بهترین دانشگاه های این کشور را فراهم آورد. با این حال باید در نظر داشت که ورود به انگلستان به سادگی میسر نمی شود و به همین دلیل است که توصیه می شود تا برای سهولت بیشتر خود، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *