ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در سنگاپور

رشته پرتودرمانی در سنگاپور

تحصیل در رشته پرتودرمانی در سنگاپور تنها برای افرادی می تواند ارزشمند باشد که اولا رزومه قوی و دوما حساب بانکی قدرتمندی در اختیار دارند. سنگاپور در دو دهه گذشته پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده است و به راحتی می توان جلوه ای از این پیشرفت را در دانشگاه های این کشور نیز مشاهده کرد. افرادی که سنگاپور را به ویژه در رشته های مهندسی برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به راحتی می توانند جذب بازار کار شوند و از درآمد مناسبی در حرفه خود برخوردار باشند. با این حال معایب مختلفی نیز در انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد که باید به آن ها نیز رسیدگی کرد.

رشته پرتودرمانی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی، در دانشگاه های سنگاپور با کیفتی نسبتا مناسب ارائه می شود و به همین دلیل می توان این کشور را گزینه ای ایده آل برای مهاجرت تحصیلی دانست. با این حال باید به این نکته اشاره کرد که تعداد دانشگاه های این کشور برای تحصیل بسیار محدود است و همین مسئله می تواند منجر به رقابت شدید برای دریافت پذیرش و همچنین رد درخواست فرد از طرف دانشگاه های این کشور شود. در راستای پاسخ به نیاز بسیاری از مخاطبین خود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی رشته پرتودرمانی در سنگاپور به عنوان یکی از کشورهای مهم آسیای شرقی پرداخته اند.

  • محدودیت های انتخاب سنگاپور به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • هزینه های تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • مهم ترین دانشگاه های سنگاپور برای انتخاب رشته پرتودرمانی کدامند؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار خارجی در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در سنگاپور

زمانی که صحبت از رشته های حساس عصر حاضر، مانند پرتودرمانی، در میان باشد، بسیار مهم است که فرد کشوری را برای تحصیل خود انتخاب کند که از نظر کیفیت آموزشی جایگاه مناسبی را در اختیار داشته باشد. دانشگاه های سنگاپور در رشته های مهندسی موفق به کسب رتبه های دو رقمی در سطح بین المللی شده اند اما هنوز آموزش پزشکی در این کشور فاصله قابل توجهی با استانداردهای جهانی دارد. به طور کلی دو دانشگاه شناخته شده در این کشور برای تحصیل در سنگاپور وجود دارد که هر یک شرایط خاص خود را دارند.

دانشگاه ملی سنگاپور به عنوان بهترین دانشگاه این کشور، در رشته پرتودرمانی رتبه 40 آسیا و همچنین 179 جهان را به خود اختصاص داده است و یکی از دانشگاه های برتر جهان به حساب می آید اما شرایط دانشگاه دیگر این کشور متفاوت است. دانشگاه نانیانگ که یک دانشگاه مهندسی است، در این رشته رتبه 308 آسیا و همچنین 872 جهان را در اختیار خود دارد.

طول دوره تحصیل در رشته پرتودرمانی در این کشور 4 ساله است و به این دلیل که دانشجویان در این کشور باید هزینه های نسبتا زیادی را پرداخت کنند، باید این موضوع به شدت مورد توجه آن ها قرار گیرد. در حال حاضر سنگاپور یکی از پر هزینه ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته پرتودرمانی است.

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در سنگاپور

زمانی که تحصیل در خارج از کشور مطرح می شود، دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که در طول دوره تحصیل خود در این کشور چه هزینه هایی را باید پرداخت کنند. گاهی این هزینه ها به قدری زیاد است که دانشجویان ناچار می شوند تحصیل خود را نیمه کاره رها کنند و این مسئله می تواند بزرگ ترین ضربه را به آن ها وارد کند. در شرایط کنونی می توان گفت که سنگاپور یکی از کشورهایی است که می تواند چنین شرایطی را برای بسیاری از افراد فراهم کند.

گراف زیر نشان می دهد که در طول 4 سال تحصیل در سنگاپور، دانشجویان به چه بودجه ای برای تامین هزینه های تحصیل خود در رشته پرتودرمانی نیاز خواهند داشت.

هزینه های کلی تحصیل رشته پرتودرمانی در سنگاپور

در چنین شرایطی باید آگاه بود که دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور بسیار محدود است و تنها فرصت تامین هزینه های زندگی در این کشور، در اختیار داشتن فرصت کار ضمن تحصیل به مدت 16 ساعت در هفته خواهد بود و به همین دلیل است که نرخ مهاجرت به سنگاپور از ایران بسیار اندک است.

شرایط کار رشته پرتودرمانی در سنگاپور

شرایط جوی و زندگی مردمان سنگاپور و همینطور آسیای شرقی به گونه ای است که نرخ میزان بیماری های سرطانی در این منطقه زیاد است و به همین دیل به پرتودرمانگرها نیاز زیادی در بازار کار وجود دارد. یک پرتودرمانگر در این کشور به طور متوسط به 22300$ (دلار) در ماه دسترسی خواهد داشت و این مبلغی است که می تواند از نظر اقتصادی، کیفیت بسیار مناسبی را برای وی ایجاد کند. با این حال سنگاپور یکی از کشورهایی است که مخاطبان خاص خود را دارد و نمی توان به همه آن را پیشنهاد کرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعت بیشتر، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *