ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در سوئد

رشته پرتودرمانی در سوئد

تحصیل رشته پرتودرمانی در سوئد یکی از انتخاب های شایسته ای است که می تواند آینده کاری مثبتی را برای فرد به ارمغان آورد. افرادی که سوئد را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که هر یک از دانشگاه های این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که کیفیت آموزش در دانشگاه های این کشور از نظر علمی در رشته های مختلف بسیار متفاوت است و این مسئله می تواند در شرایط دریافت پذیرش دانشجویان در این رابطه اثرگذار باشد. دانشگاه های سوئد در حال حاضر از نظر کیفیت آموزشی در شرایط بسیار ایده آلی وجود دارند و رقابت برای دریافت پذیرش از آن ها به شدت سنگین است.

رشته پرتودرمانی به عنوان یکی از رشته های مهم علوم پزشکی، یکی از رشته هایی است که به راحتی نمی توان در آن پذیرش دریافت کرد. متقاضیان تحصیل در این رشته باید رزومه قدرتمندی در اختیار داشته باشند و از طرفی بتوانند مدرک زبان خوبی را ارائه کنند تا از سایر رقبای خود را در زمینه دریافت پذیرش کنار بگذارند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که سوئد یکی از بهترین گزینه های در دسترس برای تحصیل در رشته پرتودرمانی است و به همین دلیل مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های سوئد در این رشته چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته پرتودرمانی کدامند؟
  • هزینه های تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • بهترین شرایط برای رسیدن کار در سوئد پس از تحصیل چیست؟

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در سوئد

برای افرادی که به رشته پرتودرمانی علاقه دارند، سوئد یکی از گزینه های ایده آل به نظر می رسد و به همین دلیل است که می توان این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که در دانشگاه های مختلفی از این کشور درخواست خود را به ثبت برسانند و این مسئله یک امتیاز بزرگ به حساب می آید.

در حال حاضر موسسه کارولینسکا به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته پرتودرمانی شناخته می شود و رتبه 53 جهان را به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم نیز دانشگاه لوند قرار دارد که جایگاه 110 جهان را در اختیار گرفته و رتبه سوم دانشگاه های سوئدی نیز در اختیار دانشگاه آپسالا است که رتبه 116 جهان را تصاحب کرده است. دو دانشگاه اومئا و دانشگاه گوتنبرگ نیز به ترتیب در رتبه های 134 و 190 قرار گرفته اند و به همین دلیل می توان آن ها را در جمع بهترین های جهان نیز قرار داد.

طول دوره تحصیل در سوئد در رشته پرتودرمانی در حدود 4 سال است و دانشجویانی که به زبان سوئدی تسلط دارند، این فرصت را خواهند داشت که گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند ولی باید در نظر گرفت که آموختن این زبان خود یک چالش جدی است.

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در سوئد

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در سوئد

یکی از مهم ترین مشکلاتی که تحصیل در سوئد می تواند ایجاد کند، شرایط نه چندان مناسبی است که هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور برای دانشجویان ایجاد می کند. هزینه مهاجرت به سوئد برای بسیاری از دانشجویان سنگین است و آن ها نمی توانند به راحتی این مبالغ را پرداخت کنند ولی راهکارهایی وجود دارد که این هزینه ها را کاهش داد.

افرادی که به همراه همسر خود به سوئد وارد می شوند، این فرصت را خواهند داشت که به صورت تمام وقت و هر یک جدا گانه 40 ساعت در این کشور کار کنند و این خود به سادگی امکان تامین هزینه های زندگی در این کشور را فراهم می کند. از طرفی فرصت 40 ساعت کار هفتگی برای یک نفر نیز می تواند تامین کننده خوبی برای هزینه های زندگی در این کشور باشد.

هزینه های کلی یک سال تحصیل در رشته پرتودرمانی در سوئد را می توان به شرح زیر بیان داشت.

هزینه های کلی یک سال تحصیل در رشته پرتودرمانی در سوئد

شرایط کار یک پرتودرمانگر در سوئد

افرادی که در سوئد تحصیل خود را به پایان رسانده اند باید در نظر داشته باشند که زمان کاریابی پس از تحصیل به آن ها داده نمی شود و این به معنی آن است که فرد باید در طول دوره تحصیل خود در این کشور، شغل مورد نیاز خود را پیدا کرده تا بتواند ویزای کاری این کشور را نیز بلافاصله به دست آورد و این یکی از معدود معایبی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. یک پرتودرمانگر در این کشور می تواند به صورت میانگین 130000SEK (کرون) در ماه دریافت می کند و این درآمدی عالی برای زندگی در این کشور است. در صورتی که به دنبال راه های مهاجرت به این کشور و سایر کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *