ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در فنلاند

رشته پرتودرمانی در فنلاند

تحصیل در رشته پرتودرمانی در فنلاند می تواند امتیازات بسیار زیادی را برای علاقمندان به این رشته و زندگی در این کشور به همراه داشته باشد. رشته پرتودرمانی از جمله رشته های تحصیلی است که در گذشته های نه چندان دور، مخاطبین کمی را به خود جذب می کرد اما امروزه شرایط به طور کلی دچار دگرگونی شده است و به همین دلیل می توان این رشته را از رشته های مهم و اساسی موجود در دنیای پزشکی معرفی کرد که بازار کار بسیار مناسبی را در اختیار فارغ التحصیلان قرار می دهد.

دانشگاه های فنلاند به عنوان یکی از پیشگامان علوم مختلف در شمال اروپا، در این رشته نیز جایگاه مناسبی را به دست آورده اند اما باید درنظر داشت که تعداد دانشگاه های خوب این کشور در رابطه با تحصیل در این رشته، به تعداد انگشتان یک دست می رسد و این مسئله می تواند فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را با چالش های جدی روبرو سازد. در این بین باید به این نکته نیز اشاره داشت که تحصیل در دانشگاه های فنلاند می تواند امتیازی بسیار مثبت برای ورود به بهترین کشورهای جهان برای کار و ادامه زندگی باشد و خود این کشور نیز شرایطی بسیار مناسب دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در این رابطه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که در این مقاله در رابطه با شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در فنلاند صحبت به میان آورده اند را همراهی کنید.

  • شرایط دریافت پذیرش در رشته پرتودرمانی در فنلاند چیست؟
  • آیا دانشگاه های فنلاند از رتبه های مناسبی در سطح بین المللی برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، اقامت آن را از طریق کار به دست آورد؟

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در فنلاند

مهم ترین قدم برای مهاجرت تحصیلی به کشور فنلاند برای دانشجویان خارجی آن است که به خوبی در رابطه با شرایط تحصیل در این کشور تحقیقات خود را انجام دهند تا بتوانند در اولین فرصت پیش آمده، پذیرش تحصیلی خود را دریافت کرده و آماده دریافت ویزای پر اعتبار تحصیل در فنلاند شوند. برای ورود به فنلاند از طریق رشته پرتودرمانی، امتیازی که دانشجویان در درس های ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و شیمی به دست آورده اند از بالاترین درجه اهمیت برخوردار خواهد بود.

برای تحصیل در فنلاند در رشته پرتودرمانی، دانشگاه های محدودی در فنلاند وجود دارد و همین مسئله می تواند منجر به رقابتی تر شدن پروسه دریافت پذیرش از این کشور شود. برخی از مهم ترین مراکز آموزشی ارائه کننده رشته پرتودرمانی در این کشور عبارتند از:

  • 141- دانشگاه هلسینکی
  • 334- دانشگاه تورکو
  • 425- دانشگاه اولو
  • 427- دانشگاه شرقی فنلاند
  • 469- دانشگاه تامپره

تحصیل در فنلاند به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است اما باید در نظر داشت که برای گذراندن دوره کاری در این کشور، یکی از مهم ترین الزامات، تسلط به زبان فینیش یا فنلاندی است. 4 سال دوره تحصیل در مقطع کارشناسی و همچنین 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد، می تواند بهترین زمان ممکن برای یادگیری زبان رسمی این کشور باشد.

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در فنلاند

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در فنلاند

در گذشته ای نه چندان دور، مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل یکی از ارزان ترین روش های مهاجرتی به اروپا بود اما امروزه شرایط به طور جدی تغییر کرده است و تنها دانشجویان اروپایی می توانند از امکانات مالی تحصیل در فنلاند بهره کامل ببرند. دانشجویان غیر اروپایی موظف به پرداخت شهریه خود به طور کامل هستند و این مسئله در برخی از رشته های تحصیلی از جمله پرتودرمانی، می تواند فشار اقتصادی زیادی را به دانشجویان وارد کند.

فرصت کار در فنلاند حین تحصیل به مدت 25 ساعت در هفته، به دانشجویان کمک خواهد کرد تا بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود را تامین کنند ولی باید در نظر داشت که دریافت بورسیه تحصیلی به ویژه در مقطع کارشناسی به ندرت امکان پذیر می شود.

گراف زیر نشان می دهد که دانشجویان خارجی، به طور تقریبی برای تحصیل در فنلاند در رشته پرتودرمانی و به مدت یک سال، چه هزینه هایی را باید متحمل شوند.

هزینه های تقریبی تحصیل رشته پرتودرمانی در فنلاند

شرایط کار یک پرتودرمانگر در فنلاند

برای افرادی که تحصیل در فنلاند را تجربه کرده اند، مهاجرت از این کشور بسیار دشوار خواهد بود و آن ها نیز به دنبال راهی برای رسیدن به کار در فنلاند خواهند بود و این کشور از نظر قانونی مانعی برای ماندن در فنلاند ایجاد نکرده است. دسترسی به درآمدی در حدود 11900€ (یورو) در ماه برای یک پرتودرمانگر به گونه ای است که می تواند زندگی بسیار ایده آلی را در این کشور تجربه کرده و در دسته افراد غنی در این کشور قرار گیرند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای رسیدن به کشور آرزوهای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *