ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در فیلیپین

رشته پرتودرمانی در فیلیپین

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در فیلیپین به گونه ای نیست که بتوان افراد علاقمند به این رشته را به راحتی به سمت آن سوق داد. فیلیپین به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی، در سال های اخیر توانسته است در رشته های مختلف تحصیلی، پیشرفت های چشمگیری را تجربه کند و به همین دلیل است که دیده می شود عده ای برای ادامه تحصیل خود به این کشور مهاجرت می کنند. هزینه های کم زندگی و همچنین ایجاد شرایطی برای مهاجرت دوباره به سمت کره جنوبی یا ژاپن نیز بر جذابیت های هرچه بیشتر این کشور به عنوان پلی برای رسیدن به موفقیت افزوده است. برای تحصیل در فیلپین نمی توان محدودیت های خاصی را متصور شد و سهولت رسیدن به این کشور نیز خود عامل دیگری برای تمایل داشتن به این کشور است.

رشته پرتودرمانی در سال های اخیر به عنوان یکی از رشته هایی در نظر گرفته شده است که اهمیت بالایی در بازار کار دارد و کمبودهای بسیاری که در این زمینه وجود دارد، این رشته را به یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در عصر حاضر در حوزه پزشکی و سلامت تبدیل کرده است. با این حال برخی از کشورهای جهان شرایط مناسبی برای تحصیل در این رشته ایجاد نمی کنند و در حقیقت به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی چگونگی تحصیل در رشته پرتودرمانی در فیلیپین پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان با انتخاب فیلیپین، دروازه ای به روی بازارهای کار جهانی برای خود گشود؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در فیلیپین چقدر است؟
  • محدودیت های کار در فیلیپین پس از تحصیل چیست؟

شرایط دریافت پذیرش رشته پرتودرمانی در فیلیپین

علاقمندان به تحصیل در رشته پرتودرمانی، مسیر ساده ای برای دریافت پذیرش از دانشگاه های فیلیپینی خواهند داشت چراکه دانشگاه های این کشور در رتبه بندی جهانی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل است که در ابتدای صحبت اشاره شد که نمی توان به راحتی این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کرد.

دریافت پذیرش در رشته پرتودرمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، رزومه تحصیلی متقاضیان در مقطع قبلی است. برای دریافت پذیرش، نمره دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی بیش ترین تاثیر را در شانس دریافت پذیرش ایجاد می کنند ولی نباید از نمره درس زبان نیز غافل شد.

در راستای توجه به این موضوع باید در نظر داشت که رقابت چندانی برای دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور وجود ندارد و در صورتی که دانشجویان بتوانند نمره زبان بالاتری به دست آورند، می توانند با سهولت بیشتری پذیرش تحصیلی خود را دریافت کرده و خود را به عنوان یک گزینه اصلی در این رابطه معرفی کنند.

به طور کلی اما باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در فیلیپین را نمی توان به عنوان یک گزینه ایده آل برای پیشرفت معرفی کرد و در رابطه با تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور معایبی وجود دارد که باید به آن اشاره داشت:

معایب تحصیل رشته پرتودرمانی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در فیلیپین

یکی از مهم ترین مسائلی که در پروسه مهاجرت باید به آن توجه داشت، مجموعه هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره آموزش خود باید در اختیار داشته باشند. در حال حاضر فیلیپین یکی از کشورهایی است که کمترین هزینه را در آسیای شرقی برای تحصیل به همراه دارد و یکی از عمده ترین دلایل آن، مربوط به اعتبار اندک واحد پولی این کشور است.

یک شهروند خارجی برای تحصیل در رشته پرتودرمانی، باید هزینه ای در حدود 1800$ تا 2600$ (دلار) در سال را برای ثبت نام در دانشگاه در نظر داشته باشد. اگر فردی به دنبال بورسیه های تحصیلی برای پرداخت چنین هزینه ای است، بهتر است کشور دیگری را برای تحصیل خود انتخاب کند. هزینه های مربوط به زندگی دانشجویی در این کشور نیز در حدود 400$ (دلار) در ماه است که دانشجویان با فرصت کار نیمه وقت در این کشور، می توانند آن را پرداخت کنند و به همین دلیل است که مهاجرت به فیلیپین یکی از ارزان ترین گزینه های ممکن برای تحصیل در خارج از کشور است.

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در فیلیپین

شرایط کار یک پرتودرمانگر در فیلیپین

دوره تحصیل در فیلیپین یک فرصت کاملا ایده ال است که فرد با شرایط زندگی در این کشور آشنایی پیدا کند و به همین دلیل است که کمتر کسی فیلیپین را به چشم یک کشور دائم برای زندگی در نظر خواهد گرفت. یک پرتودرمانگر در این کشور می تواند 117000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه درآمد داشته باشد که فاصله قابل توجهی با متوسط درآمد در این کشور دارد ولی باید در نظر داشت که کیفیت زندگی نیز برای علاقمندان به مهاجرت بسیار مهم است. شما نیز در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *