ویزای تحصیلی

رشته پرستاری در اروگوئه

رشته پرستاری در اروگوئه

تحصیل و کار در رشته پرستاری در اروگوئه امکان پذیر است و این رشته در اروگوئه همانند بسیاری از کشورهای دنیا جزء رشته های پر متقاضی در دنیا محسوب می شود. از آنجایی که ممکن است یافتن کار پرستاری در اروگوئه برای متقاضیان خارجی سخت باشد بهتر است ابتدا از طریق راه ساده تر مثل مهاجرت تحصیلی وارد این کشور شوید و پس از آن تلاش کنید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. اروگوئه یکی از بهترین کشورهای آمریکای جنوبی محسوب می شود که برای کار و زندگی گزینه مناسبی می باشد در واقع در لیست پیشرفته ترین و مرفه ترین کشورهای آمریکای لاتین نام اروگوئه نیز دیده می شود. در این مقاله توضیحاتی در رابطه با شرایط کار و تحصیل رشته پرستاری در اروگوئه از سوی تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار متقاضیان و علاقه مندان قرار داده می شود.

  • شرایط تحصیل رشته پرستاری در اروگوئه چیست؟
  • فرایند مهاجرت به اروگوئه به عنوان پرستار چیست؟
  • هزینه تحصیل پرستاری در این کشور چقدر است؟
  • متوسط درآمد یک پرستار در اروگوئه چقدر است؟

تحصیل در رشته پرستاری در اروگوئه

مهاجرت تحصیلی به کشور اروگوئه همانند مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها رایج ترین و متداول ترین راه مهاجرت به شمار می آید. برای مهاجرت تحصیلی به کشور اروگوئه و تحصیل در رشته پرستاری به گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزای دانشجویی این کشور نیاز دارید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی باید با دقت دانشگاه های این کشور را بررسی کنید به یاد داشته باشید هیچ یک از دانشگاه های پزشکی اروگوئه مورد تایید وزارت بهداشت ایران برای سال تحصیلی 2022- 2023 نمی باشند پس با تحصیل در دانشگاه های این کشور نمی توانید در ایران مشغول به کار شوید. برخی از دانشگاه های معتبر اروگوئه که به ارائه رشته پرستاری می پردازند عبارتند از:

  • University of the Republic Faculty of Chemistry
  • Catholic University of Uruguay
  • University of the Republic
  • University of the North Regional Headquarters Salto
  • Eastern Regional University Center
  • University of the Republic Faculty of Nursing
  • University Institute Francisco de Asís

با انتخاب دانشگاه مورد نظر باید وارد وب سایت دانشگاه شوید و رشته تحصیلی را انتخاب کنید پس از آن فرد باید فرم در نظر گرفته شده را تکمیل کنید و مدارکی مثل: مدرک معتبر زبان اسپانیایی، مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات، پرداخت هزینه ثبت نام، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی، ترجمه رسمی و تایید شده تمامی مدارک و اسکن پاسپورت و مدارک شناسایی آپلود کند تا درخواست مورد بررسی قرار گیرد. برای دانشجویانی که شرایط لازم برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر در اروگوئه را دارند گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه صادر خواهد شد که به موجب آن فرد می تواند ویزای دانشجویی این کشور را دریافت کند.

کار در رشته پرستاری در اروگوئه

دانشجویان پرستاری که از دانشگاه های کشور اروگوئه فارغ التحصیل شده اند به راحتی می توانند وارد بازار کار کشور اروگوئه شوند و در واقع شانس این افراد از متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند بیشتر است. اما اگر در دانشگاه های خارج از اروگوئه تحصیل کرده اید و قصد ورود به بازار کار پرستاری را دارد به دعوت نامه شغلی و ویزای کار اروگوئه نیاز دارید به این منظور متقاضی باید در اولین قدم از طریق آگهی شغلی منتشر شده، موسسات کاریابی معتبر و وب سایت های کاریابی شناخته شده کاریابی در اروگوئه را آغاز کند. پرستاران می توانند در بخش های مختلفی مثل: کلینیک ها، خانه های بهداشت، بیمارستان ها، خانه های سالمندان، مرکز توانبخشی و نگهداری و غیره مشغول به کار شوند.

پس از یافتن موقعیت شغلی می توانید مدارک لازم را برای کارفرما مورد نظر ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد به یاد داشته باشید مدرک تحصیلی شما معادل سازی می شود و در صورتی که لازم باشد باید پیش از ورود به بازار کار دوره های در نظر گرفته شده را بگذرانید تا مجوز ورود به بازار کار را دریافت کنید. همانطور که گفته شد برای مهاجرت کاری به اروگوئه به ویزای کار این کشور نیاز دارید، با اخذ دعوت نامه شغلی می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار انجام دهید.

کار در رشته پرستاری در اروگوئه

وظایف در رشته پرستاری در اروگوئه

نقش اصلی پرستار حمایت و مراقبت از بیماران است با این وجود برای پرستاران وظایف دیگری نیز در نظر گرفته شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کسب اطلاعات از وضعیت بیمار و ثبت در پرونده
  • انجام اقدامات در نظر گرفته شده توسط دکتر برای کنترل دردهای بیمار
  • توانایی حضور در تیم بحران و اجرای وظایف تعیین شده
  • ارائه مشاوره و راهنمایی به بیمار یا همراهان وی
  • حضور مستمر در دوره های آموزشی و پژوهشی
  • ثبت کلیه اقدامات انجام شده بر روی بیمار
  • برای برنامه ریزی جهت مراقبت از بیمار با تیم پزشکی همکاری کنید
  • انجام تست های تشخیصی
  • شناخت کامل داروها
  • در مورد مدیریت بیماری اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهید

دستمزد ماهیانه کار پرستاران در اروگوئه

میزان دستمزد ماهانه در اروگوئه در بخشها و موقعیت های شغلی متفاوت متغیر می باشد. متقاضیان بین المللی در مقابل باید هزینه های زندگی در این کشور را نیز برآورد کنند. در لیست حداقل حقوق و دستمزد کلی منتشر شده کشور اروگوئه در بین کشورهای دنیا در جایگاه 41ام قرار گرفته است. حداقل دستمزد ماهانه پرستاران در اروگوئه 31000UYU (پزوی اروگوئه) برآورد شده است در واقع 50% از پرستاران ماهانه این مبلغ را به عنوان حقوق دریافت می کنند. لازم به ذکر است پایین ترین حقوق و دستمزد ارائه شده به پرستاران 20400UYU (پزوی اروگوئه) و بالاترین مبلغ پرداختی 61300UYU (پزوی اروگوئه) است.

همانطور که گفته شد افرادی که قصد کار و زندگی در اروگوئه را دارند باید هزینه های زندگی خود را برآورد کنند هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی، تعداد اعضای خانواده و منطقه ای که در آنجا اقامت دارید متفاوت است. در سال 2022 برای زندگی در اروگوئه باید ماهانه مبلغی بین 47865UYU الی 111729UYU (پزوی اروگوئه) پرداخت کنید. در جدول زیر به برخی از هزینه های زندگی در کشور اروگوئه اشاره می کنیم.

پارامتر هزینهمیزان هزینه
1 وعده غذایی در رستوران511UYU (پزوی اروگوئه)
1 لیتر شیر31UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره ماهانه خانه 85 متری در مرکز شهر32505UYU (پزوی اروگوئه)
اجاره خانه 85 متری در خارج از مرکز شهر20850UYU (پزوی اروگوئه)
بلیط تئاتر (2 عدد)1919UYU (پزوی اروگوئه)

به پرستارانی که قصد دارند در آمریکای جنوبی مشغول به کار شوند پیشنهاد می شود مقاله رشته پرستاری در برزیل و رشته پرستاری در آرژانتین را مطالعه کنند تا از شرایط کار در این کشورها نیز مطلع شوند. برای کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با شرایط کار پرستاران یا شرایط تحصیل پرستاری در کشورهای مختلف در دنیا می توانید با تیم مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *