ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در وانوآتو

رشته پزشکی در وانواتو

تحصیل پزشکی در وانوآتو اکنون به یک مقصد محبوب برای دانشجویانی تبدیل شده است که می خواهند مدرک پزشکی از خارج از کشور دریافت کنند. این کشور که به طور رسمی به عنوان جمهوری وانواتو شناخته می شود، کشوری جزیره ای است که در اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است. این کشور تقریباً از 80 جزیره تشکیل شده است که مساحت آنها حدود 1300 کیلومتر است. در میان گردشگران به دلیل وجود صخره های مرجانی زیر آب و تجربه غواصی معروف است. از دیگر جاذبه‌های این کشور می‌توان به کشتی‌های غرق شده در جنگ جهانی دوم SS President Coolidge اشاره کرد. وانوآتو دارای اقتصاد پایداری است و ارکان اقتصاد آن کشاورزی، گردشگری، دامداری و خدمات مالی بوده است، غیر از همه اینها، معدن کاری نیز انجام می شود اما درآمد مالی قابل توجهی ندارد.

دانشگاه های پزشکی وانوآتو از درخواست تا آغاز به کار تا فارغ التحصیلی با دانشجویان همراهی می کنند و هر چیزی را که دانشجویان برای تبدیل شدن به یک پزشک موفق با دانش در سطح جهانی نیاز داشته باشند، در اختیار آنها قرار داده می شود. در ادامه این نوشتار شرایط رشته پزشکی در وانوآتو، معیار های واحد شرایط بودن برای تحصیل پزشکی در وانوآتو و همچنین سایر موضوعات مرتبط با تحصیل پزشکی در وانوآتو توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته اند که می تواند راهنمای بسیار مفید و کاملی برای افرادی باشد که قصد دارند در دانشگاه های وانوآتو مشغول به تحصیل پزشکی شوند.

شرایط تحصیل پزشکی در وانوآتو

تحصیل پزشکی در وانوآتو به نوعی خوب است، برای دانشجویان بین المللی دانشگاه های کمی برای انتخاب وجود دارد و این موضوع برای دانشگاه های پزشکی نیز صادق است و به سختی تنها 2 یا 3 گزینه برای تحصیل پزشکی در وانوآتو در دسترس است. تحصیل در وانوآتو می تواند تغییرات زیادی در زندگی یک دانش آموز ایجاد کند. این کشور با انتخاب های مختلفی که پیش روی دانشجویان است، زیرساخت های مناسب، امنیت شغلی و بازدهی خوب را ارائه می دهد. با توجه به آنچه گفته شد، آن دانشکده های پزشکی به خوبی با آخرین زیرساخت ها، آزمایشگاه های بالینی و کتابخانه مجهز هستند. آن دسته از دانش آموزانی که می خواهند پس از اتمام برنامه رشته پزشکی در وانوآتو اقدام به کار در این کشور کنند، باید امتحانات مربوطه را که در چندین مرحله انجام می شود، پشت سر بگذارند و تبدیل به پزشک ثبت شده شوند.

استاندارد کیفیت آموزش در دانشگاه های پزشکی وانوآتو با سیستم آموزشی بین المللی برابری می کند و برنامه درسی با نیاز و زمان ارتقا می یابد. محل اقامت و سایر امکانات هم در داخل و هم در خارج از محوطه دانشگاه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و به آن اضافه می شود که سبک زندگی آسان وانواتو آن را به مکانی جذاب برای تحصیل تبدیل کرده است. با مقایسه هزینه های تحصیل در دانشگاه های پزشکی وانوآتو با سایر کشورها، هزینه کمی کمتر است و کیفیت آموزش و تخصص ها تقریباً یکسان است. به همین دلیل است که بسیاری از علاقه مندان به پزشکی وانوآتو را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. این مکان برای دانشجویان بین المللی کاملاً امن است و در واقع آنها از وقت خود در اینجا لذت خواهند برد.

شرایط تحصیل رشته پزشکی در وانواتو

معیارهای واجد شرایط بودن رشته پزشکی در وانوآتو

تبدیل شدن یک دانشجوی پزشکی به یک پزشک کاملاً واجد شرایط ثبت شده، یک دوره چالش برانگیز در زندگی دانشجویان پزشکی می باشد. در طول دوره چالش برانگیز تحصیل پزشکی در وانوآتو، دانشجویان با چالش های زیادی روبرو هستند که به طور قابل توجهی بر زندگی حرفه ای و همچنین تجربه انتقالی آنها تأثیر می گذارد.

معیارهای واجد شرایط بودن برای پذیرش در دوره های رشته پزشکی در وانوآتو عبارتند از:

  • داوطلب باید با مجموع 50 درصد نمره در موضوعات PCB قبول شده باشد.
  • داوطلبان باید دانش کافی در دروس فیزیک، شیمی، زیست شناسی و انگلیسی داشته باشد و با ارائه مدرک آن را ثابت کند.
  • داوطلبان باید در طول زمان پذیرش 17 سال سن داشته باشند.
  • داوطلبان باید در آزمون ورودی آنلاین طراحی دانشگاه شرکت کنند.

تحصیل رشته پزشکی در کانادا

علاوه بر موارد ذکر شده، دانشجویان و متقاضیانی که مایل به تحصیل پزشکی در دانشگاه های وانوآتو هستند، همچنین ملزم به داشتن دانش کار در زمینه کامپیوتر هستند و حتما باید قادر به کار با سیستم های مختلف باشند. ما همچنین پیشنهاد می کنیم که دانشجویان و متقاضیانی که مایل به تحصیل پزشکی در وانوآتو هستند، با توجه به امنیت و اطمینان بیشتر باید با مقامات پذیرش دانشگاه یا موسسه مورد نظر خود در وانوآتو مشورت کنند. دانشجویانی که قصد دارند به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل پزشکی در وانوآتو شوند اما زبان مادری آنها انگلیسی نمی باشد، حتما باید مدارک مربوط به مهارت در زبان انگلیسی (TOEFL، IELTS یا دوره انگلیسی معادل) را ارائه دهند.

در نمودار زیر به حداقل امتیاز مورد نیاز مدارک آیلتس و تافل برای تحصیل پزشکی در وانوآتو اشاره شده است:

حداقل امتیاز مورد نیاز مدرک آیلتس و تافل برای تحصیل پزشکی در وانواتو

ویزای دانشجویی و مدارک لازم در وانوآتو

تحصیل پزشکی در وانوآتو نیاز به دریافت ویزای دانشجویی این کشور دارد که با رعایت شرایط و الزامات و همچنین با جمع آوری مدارک مورد نیاز امکان پذیر می باشد. به طور کلی، همانند سایر کشورهای دنیا، دانشجویان می توانند ویزای دانشجویی خود را می توان از سفارت وانوآتو در کشور مبدا دریافت کنند.

مدارکی که برای دریافت ویزای دانشجویی جهت تحصیل پزشکی در وانوآتو باید ارائه شوند عبارتند از:

مدارک و اسنادتوضیحات
پاسپورتبا حداقل 18 ماه اعتبار
پرونده سوابق تحصیلیآخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
مدارک شناساییشناسنامه و آیدی کارت دانشجو (عکس دار)
نامه پذیرش تحصیلیکسب شده از دانشگاه مربوطه در وانوآتو
4 قطعه عکسبه اندازه پاسپورتی
رسید پرداخت هزینه تحصیلهزینه های تحصیل سال اول دانشگاه
فرم درخواست ویزاتکمیل و امضا شده توسط دانشجو
صورت حساب بانکیبرای اثبات توان مالی کافی جهت پرداخت هزینه های تحصیل
مدارک و بیمه پزشکیجهت اثبات سلامت کامل دانشجو

شرایط نحصیل پزشکی در ایتالیا

در صورتی متقاضیان مایل به کسب اطلاعات کامل از شرایط تحصیل در وانوآتو هستند و قصد دارند از مراحل مهاجرت تحصیلی به این کشور زیبا مطلع شوند، می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *