ویزای تحصیلی

رشته چشم پزشکی در ایسلند

رشته چشم پزشکی در ایسلند

تحصیل در رشته چشم پزشکی در ایسلند می تواند یکی از انتخاب هایی باشد که آینده زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهد. ایسلند یکی از کشورهای جهان با جمعیت کمتر از نیم میلیون نفر است و به همین دلیلاست که تعداد اندکی دانشگاه در این کشور برای ادامه تحصیل در دسترس است. در چنین شرایطی می توان گفت که ادامه تحصیل در این کشور بر خلاف فرصت های کاری موجود در آن نمی تواند انتخاب درستی برای بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که به دارندگان رزومه های قدرتمند توصیه می شود تا تحصیل در کشورهای دیگری را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کنند.

محدودیت های موجود در مسیر دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور سبب می شود تا ایسلند، نه به کشوری درجه دوم، بلکه درجه چندم تبدیل شده و بتوان آن را به راحتی از جمع کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور کنار گذاشت. در چنین شرایطی باید گفت که انتخاب ایسلند در رشته چشم پزشکی به عنوان یکی از رشته های مناسب در حوزه پزشکی نیز چندان مناسب نیست و می تواند مسیر رسیدن به موفقیت های کاری را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چرا تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند انتخاب مناسب نیست.

  • شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در این کشور چیست؟
  • چرا تحصیل در این رشته نمی تواند امتیازی بزرگ برای تحصیل به حساب آید؟
  • محدودیت های تحصیل در رشته چشم پزشکی در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در ایسلند به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند

برای این که فردی بتواند در کشور ایسلند به ادامه تحصیل در رشته چشم پزشکی مشغول شود، قطعا باید مدرک پزشکی در اختیار داشته باشد و در صورتی می تواند به کمک آن وارد دانشگاه های ایسلند شود که آن را در ایسلند معادلسازی کرده باشد. تحصیل در رشته چشم پزشکی در این کشور 5 سال به طول می انجامد و دانشجویان باید حداقل یک سال را نیز صرف معادلسازی مدرک تحصیلی خود نمایند. در همین شرایط است که می توان گفت از نظر زمانی و با توجه به کیفیت آموزش، تحصیل در ایسلند چندان مناسب نیست.

دانشگاه های ایسلند در رشته چشم پزشکی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را در سطح بین المللی به دست آورند و به همین دلیل است که انتخاب آن ها می تواند یک انتخاب پر ریسک باشد. در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی در جهان وجود دارد که می توانند کیفیت آموزش بسیار بالا را در اختیار دانشجویان قرار دهد. به طور کلی تحصیل پزشکی در ایسلند می تواند انتخابی پر ریسک به حساب آید و برخی از مهم ترین دلایلی که در این رابطه وجود دارد عبارتند از:

مهمترین دلایل برای تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند

هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند

برای تحصیل رشته چشم پزشکی در این کشور، دانشجویان باید هزینه های متوسطی را در کل پرداخت کنند و به همین دلیل است که از نظر مالی، ایسلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل به شمار می رود. افرادی که در رشته چشم پزشکی در این کشور به ادامه تحصیل می پردازند، معمولا هزینه ای بین 1100€ تا 2700€ (یورو) در سال را به دانشگاه پرداخت می کنند و این در حالی است که هزینه تحصیل در این رشته در اکثر کشورهای اروپایی چندین برابر این مبلغ است.

فرایند تامین هزینه های زندگی در این کشور برای دانشجویان خارجی نسبتا مناسب است و با وجود این که هر فرد می تواند 15 ساعت در هفته کار کند، می توان گفت که امکان تامین هزینه های 800€ تا 1100€ (یورویی) زندگی در این کشور نیز وجود دارد.

هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در ایسلند

شرایط کار چشم پزشکان در ایسلند

همه افرادی که در ایسلند مدرک تحصیلی خود را دریافت می کنند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور کار کرده و درآمد مناسبی به دست آورند. ایسلند یکی از کشورهای با کیفیت جهان برای زندگی است و به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان خارجی در پایان دوره تحصیل خود به جستجوی کار در همین کشور می پردازند تا شرایط بهتری برای زندگی خود ایجاد کنند.

یک چشم پزشک در ایسلند به طور متوسط می تواند 1340000ISK (کرون ایسلند) در ماه درآمد کسب می کند و با توجه به این که این مقدار بسیار بالاتر از سطح درآمد در ایسلند است، می توان گفت که این شغل، در دسته مشاغل پردرآمد در این کشور به حساب می آید. افرادی که 5 سال در این کشور به کار بپردازند قادر خواهند بود تا اقامت این کشور را برای خود به دست آورده و در مسیر دریافت پاسپورت این کوشر قرار گیرند. با همه این تفاسیر، کیفیت آموزش در این کشور چندان مناسب نیست و به همین دلیل نمی توان به راحتی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرد. در همین راستا توصیه می شود تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *