ویزای تحصیلی

رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

رشته چشم پزشکی در کره جنوبی یکی از بهترین انتخاب ها برای هر کسی است به شرطیکه فرد به زبان کره ای تسلط کامل داشته باشد و مدرک زبان توپیک حداقل 5 معتبر ارائه دهد. لازم به ذکر است رشته پزشکی جزو رشته های بسیار رقابتی بین خود کره ای ها می باشد به طوری که برخی از کنکوری های این کشور به خاطر نرسیدن به این رشته خودکشی هم می کنند. پس توجه شود کره ای ها دانشجویان و دانش آموزان بسیار درسخوان، باهوش و با پشتکاری هستند که رقابت با آن ها، خصوصا برای رشته هایی مثل پزشکی، حقوق و غیره، ساده نیست. اگرچه کره جنوبی یکی از توسعه یافته ترین کشورهای حال حاضر می باشد و دانشگاه های خیلی خوبی هم دارد، اما قوانین مهاجرپذیرانه ای ندارد و اخذ تابعیت آن اصلا ساده و کوتاه مدت نمی باشد.

کره ای ها به دلیل سیستم مدرسه ای باکیفیت خود، همیشه در بین 10 برنامه برای ارزیابی دانش آموزان بین المللی قرار دارند؛ با توجه به آنچه گفته شد، تحصیل پزشکی در کره انتخاب خوبی برای افراد داخلی و خارجی است. شما می توانید به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کره پزشکی تحصیل کنید، به خصوص اگر فرم ها و شرایط لازم را داشته باشید، همچنین تا زمانی که بتوانید کره ای صحبت کنید. دانشگاه های پزشکی زیادی در کره وجود دارند که دانشجویان بین المللی را در برنامه های خود می پذیرند و در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به مهاجرت به کره جنوبی و تحصیل رشته چشم پزشکی در این کشور توضیحاتی ارائه گردیده است:

  • بهترین دانشگاه های کره جنوبی برای تحصیل رشته چشم پزشکی کدام اند؟
  • درآمد چشم پزشکان در کره جنوبی چقدر است؟
  • کار در کره جنوبی بعد از تحصیل به چه صورت می باشد؟

کار با رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

مروری کوتاه بر نحوه اخذ مجوز پزشکی در کره به عنوان یک خارجی. پزشکان خارجی در صورت داشتن مجوز پزشکی کره ای می توانند بیماران را در کره درمان کنند. ابتدا باید مجوز پزشکی از کشور خود داشته باشند و سپس از کالج پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت و رفاه کره فارغ التحصیل شوند. همه پزشکان در اصطلاحات پزشکی انگلیسی آموزش دیده اند و اکثر آنها می توانند اصول اولیه را صحبت کنند؛ با این حال، کارکنان میز معمولاً این کار را نمی کنند. در همه جا آنقدر کلینیک وجود دارد که حتی مجبور نیستید به یک بیمارستان بزرگ بروید و قیمت را دولت تعیین می کند، بنابراین در هر کلینیک برای خدمات اولیه یکسان است. کلینیک بین المللی متشکل از پزشکان و پرستارانی است که به چندین زبان (مانند انگلیسی، کره ای، چینی) مسلط هستند و آماده پاسخگویی به نیازهای پزشکی خارجیان در کره هستند.

درآمد رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

چشم پزشکان در کره جنوبی درآمد بالا و قدرت خرید خوبی دارند حتی اگر تابعیت این کشور را نداشته باشند. البته لازم کار در کره جنوبی به عنوان چشم پزشک فارغ التحصیل شدن از یکی از دانشگاه های این کشور یا دانشگاه های ممتاز کشورهایی مثل آمریکا، انگلستان، استرالیا و غیره می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد چشم پزشکان در کره جنوبی طی سال 2022 نشان داده شده است:

درآمد ماهانه چشم پزشکان در کره جنوبی

تحصیل رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

معتبرترین دانشکده پزشکی در کره جنوبی کدام است؟ معتبرترین دانشکده پزشکی در کره جنوبی دانشگاه ملی سئول است. در کره تحصیل نسبت به آمریکا، انگلیس و غیره ارزان تر است و هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در کره جنوبی نیز به دانشگاه بستگی دارد. اما مهم ترین نکته در خصوص این کشور این است که تحصیل در کره جنوبی رایگان نیست و در رشته هایی مثل چشم پزشکی پرهزینه تر هم می باشد. در سال 2022 با توجه به نوع دانشگاه دانشجویان برای رشته مزبور باید ترمی 4300$ تا 10800$ (دلار آمریکا) به دانشگاه مقصد خود بپردازند. هزینه زندگی در کره جنوبی را نیز نباید فراموش کرد که ماهانه حدودا 1000$ (دلار آمریکا) است.

دانشجویان خارجی می توانند بدون نیاز به مجوز کار به صورت پاره وقت در کره جنوبی کار کنند، ویزای تحصیلی آنها که بیش از یک سال اعتبار دارد می تواند کافی باشد. پس از انجام این کار، دانشجو باید فرم امضا شده را به اداره مهاجرت در همان نزدیکی که به آنها اجازه داده می شود، ببرد. فارغ التحصیلان بین المللی با ویزای دانشجویی یا جویای کار که مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه های کره گرفته اند و دارای قرارداد کاری تایید شده با یک شرکت کره ای هستند، می توانند برای ویزای اقامت اقدام کنند.

تحصیل رشته چشم پزشکی در کره جنوبی

بهترین دانشگاه های کره جنوبی

کره ای ها در فرهنگ کاری خود به فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های ممتاز اهمیت زیادی می دهند و این موضوع در خصوص کار در کره جنوبی توسط پزشکان نیز صادق است. از جمله بهترین دانشگاه های این کشور در حال حاضر می توان به Yonsei University، University of Ulsan، Korea University، Catholic University of Korea، Kyung Hee University، Pusan National University و Korea Advanced Institute of Science and Technology اشاره کرد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته چشم پزشکی در کره جنوبی اطلاعاتی ارائه گردید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *