ویزای تحصیلی

رشته گوارش در آفریقای جنوبی

رشته گوارش در آفریقای جنوبی

تحصیل در رشته گوارش در آفریقای جنوبی با توجه به جایگاه دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های بین المللی چندان مناسب نیست. آفریقای جنوبی پیشرفته ترین کشور قاره آفریقا است و افرادی که قصد تحصیل در این قاره را دارند، بدون تردید گزینه ای بهتر از این کشور را پیدا نخواهند کرد و به همین دلیل است که تحصیل در این کشور می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. در حال حاضر، آفریقای جنوبی جایگاه مناسبی در رتبه بندی های جهانی در رشته گوارش ندارد و به همین دلیل نمی توان این کشور را در جمع کشورهای تراز اول جهان برای زندگی دانشجویی معرفی کرد.

فرایند دریافت پذیرش در رشته های تخصص پزشکی در کشور آفریقای جنوبی به مانند سایر کشورهای جهان است و دانشجویان پیش از اقدام برای دریافت این مدرک معتبر، باید مدرک پزشکی را در اختیار گرفته باشند و در غیر این صورت، شانسی برای رسیدن به آفریقای جنوبی به عنوان دانشجوی رشته گوارش نه تنها در این کشور بلکه در سایر نقاط جهان نیز نخواهند داشت. آفریقای جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته قاره آفریقا است که شرایط کار در آن به دلیل کمبود نیروی کار بومی بسیار مناسب است و این کشور به نیروی کار تخصصی در رشته های مختلف نیاز دارد. در راستای اهمیت بسیار بالایی که این موضوع به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران به بررسی شرایط تحصیل رشته گوارش در این کشور می پردازند.

  • بهترین دانشگاه آفریقای جنوبی برای تحصیل رشته گوارش چیست؟
  • آیا آفریقای جنوبی مقصدی مقرون به صرفه برای تحصیل در خارج از کشور است؟
  • فرایند رسیدن به کار در آفریقای جنوبی به عنوان دانشجوی خارجی چیست؟
  • متوسط درآمد یک متخصص گوارش در آفریقای جنوبی چقدر است؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته گوارش در آفریقای جنوبی

در سال های اخیر، سبک زندگی به طور کلی تغییر پیدا کرده است و به همین دلیل، بیماری های بسیار زیادی در زندگی بشر بوجود آمده است که اهمیت حضور پزشکان را افزایش می دهد. افرادی که آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید اطمینان داشته باشند که در بهترین دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل می پردازند چراکه همه دانشگاه های این کشور دارای اعتبار کافی برای تحصیل نیستند.

دانشگاه کیپ توون یکی از بهترین دانشگاه های این کشور در اکثر رشته های تحصیلی است و در رشته گوارش نیز توانسته است بهترین عملکرد را نشان دهد و رتبه 221 جهان را به دست آورد. در کنار این دانشگاه، می توان به نام دانشگاه ویتواترسرند نیز اشاره داشت که رتبه 385 جهان را به دست آورده است و همچنان یکی از دانشگاه های برتر این کشور به حساب می آید.

سایر دانشگاه های آفریقای جنوبی نتوانسته اند در بین 500 دانشگاه تراز اول جهان جایگاهی را به دست آورند و این یکی از نکات منفی موجود در رابطه با دانشگاهه ای این کشور است. آنچه می تواند در رابطه با تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی بیان کرد به شرح زیر است.

مزایای تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

فرایند تحصیل رشته های پزشکی در آفریقای جنوبی به گونه ای است که افراد می توانند آن را به عنوان مقصد مطمئن و کم هزینه در نظر داشته باشند. یک دانشجوی رشته گوارش در این کشور به طور متوسط به 4000$ تا 8200$ (دلار) در سال نیاز خواهد داشت تا بتواند شهریه خود را به طور کامل پرداخت کند. در صورتی که باید در نظر داشت دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور نیز به سختی ممکن می شود.

از سوی دیگر دانشجویان باید در نظر داشته باشند که هزینه زندگی در آفریقای جنوبی به شدت وابسته به شهر محل اقامت افراد است و این هزینه ها ممکن است از 350$ تا 750$ (دلار) در ماه متغیر باشد. در چنین شرایطی باید در نظر گرفت دانشجویان باید پیش از اقدام برای دریافت پذیرش از دانشگاه، باید تحقیقات دقیق تری در رابطه با شهریه و همچنین هزینه های زندگی خود در این کشور داشته باشند. البته با توجه به امکان کار نیمه وقت در این کشور، تامین هزینه های زندگی کار چندان دشواری برای پزشکان نخواهد بود.

هزینه تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

شرایط کار پس از تحصیل متخصصین گوارش در آفریقای جنوبی

برای این که فردی بتواند دوره تخصص خود در آفریقای جنوبی را با موفقیت پشت سر بگذارد، به پرداخت هزینه های نسبتا زیادی نیاز خواهد داشت و البته وقت و تمرکز بسیار بالا و پاداش چنین کاری، امکان پذیر بودن دریافت اقامت دائم آفریقای جنوبی از طریق کار است.

در آفریقای جنوبی مشکل بیکاری یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که دولت با آن دست و پنجه نرم می کند و علت اصلی این موضوع، آن است که افراد متخصص در این کشور محدود هستند و کارهای تخصصی به شدت به نیروی کار نیاز دارند و به همین دلیل است که رشته گوارش در این کشور نیز به چنین شرایطی دچار شده است و در حالی است که این افراد از درآمد بسیار بالایی نیز بهره می برند. 91300ZAR (راند آفریقای جنوبی) میزان متوسط درآمد متخصصین گوارش در این کشور است.

با همه این تفاسیر در سال های اخیر، سخت گیری های بسیاری در رابطه با شرایط تحصیل دانشجویان ایرانی در این کشور انجام شده است که می تواند به عنوان یک چالش در نظر گرفته شود. توصیه بر آن است که در صورت تمایل، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *