ویزای تحصیلی

رشته گوارش در اروگوئه

رشته گوارش در اروگوئه

با انتخاب تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه دانشجویان ترکیب فرهنگی آمریکای جنوبی و اروپایی منحصر به فردی را تجربه خواهند کرد زیرا حدود 90% جمعیت این کشور تبار اروپایی دارند و فرهنگ آن متاثر از برخی قبایل بومی و کشورهای اروپای جنوبی است. مونته ویدئو – پایتخت اروگوئه – تصویر شهری کاملی از فرهنگ اروگوئه را ارائه می دهد. اروگوئه یکی از پیشرفته ترین کشورهای آمریکای لاتین می باشد.

رشته گوارش یا گاستروآنترولوژی مطالعه عملکرد طبیعی و بیماری های مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ و راست روده، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد است. در اصل، تمام فعالیت های طبیعی و بیماری های اندام های گوارشی بخشی از مطالعه گاستروآنترولوژی است. بر همین اساس، متخصصین گوارش یا گاستروآنترولوژیست ها پزشکانی هستند که برای تشخیص و درمان مشکلات دستگاه گوارش (GI) و کبد آموزش دیده اند. این پزشکان همچنین روش های معمولی مانند کولونوسکوپی را انجام می دهند که با آن به داخل روده بزرگ نگاهی می اندازند. آن ها 5-6 سال آموزش تخصصی بعد از دانشکده پزشکی دریافت می کنند.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته گوارش در اروگوئه چه رقمی است؟
  • مدارک لازم جهت اخذ ویزا برای تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه کدامند؟

همچنین در پایان کارشناسان موسسه در مورد تحصیل در اروگوئه مطالبی را یادآور می شوند.

چرا تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه؟

یافتن کشور مناسب برای تحصیل در خارج از کشور می تواند یک فرآیند استرس زا باشد. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند – هزینه، کیفیت آموزش، زبان، فرهنگ و غیره – و تعداد مقاصد ممکن اغلب سرسام آور است. اما اگر کسی قصد تحصیل در آمریکای جنوبی را دارد، اروگوئه یکی از بهترین مقاصدی است که می تواند انتخاب کند. این کشور به دلیل سطوح پایین نابرابری اجتماعی و شاخص های بالای رفاه، جدا از ارائه فرصت های عالی برای دانشجویان بین المللی، متمایز است. در زیر به شش دلیل اشاره می کنیم که نشان می دهند اروگوئه گزینه ای عالی برای دانشجویان است:

  • دانشگاه های با کیفیت بالا
  • هزینه های مقرون به صرفه زندگی
  • ارتقای مهارت های زبان اسپانیایی
  • لذت بردن از طبیعت
  • تجربه فرهنگی منحصر به فرد
  • لذت بردن از زندگی شبانه

همچنین، دانشگاه های ارزان قیمت، آب و هوای معتدل، محیط صمیمی، محیط امن، فرهنگ پر جنب و جوش، سبک زندگی آسان و بورس های تحصیلی از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در اروگوئه هستند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته گوارش در اروگوئه

هزینه های ماهانه یک فرد در اروگوئه 488.09GBP (پوند انگلیس) بدون در نظر گرفتن اجاره بها برآورد می شود. مقایسه اروگوئه و ایران از این نظر نشان می دهد که هزینه زندگی در اروگوئه به طور متوسط 37.35% بیش تر از ایران می باشد. در صورتی که دانشجویی بخواهد در این کشور آپارتمان اجاره کند با ارقام زیر رو به رو خواهد شد:

اجاره بها در اروگوئه

مقایسه اروگوئه و ایران از این نظر حاکی از آن است که اجاره بها در اروگوئه به طور متوسط 19.01% کم تر از ایران است. توزیع هزینه های زندگی در این کشور آمریکای جنوبی به صورت زیر است:

پارامتر هزینهدرصد
حمل و نقل14.6%
پوشاک و کفش3.5%
ورزش و سرگرمی7.2%
خرید از بازار31.9%
خدمات رفاهی (ماهانه)7.5%
اجاره ماهانه19.1%
صرف غذا در رستوران16%

اگر بخواهیم اروگوئه و برزیل را به عنوان دو کشور آمریکای جنوبی از نظر هزینه های زندگی مقایسه کنیم، ممکن است شگفت زده شویم زیرا:

  • قیمت های مصرف کننده در اروگوئه 52% بیش تر از برزیل هستند (بدون اجاره بها).
  • قیمت های مصرف کننده شامل اجاره بها در اروگوئه 69% بیش تر از برزیل هستند.
  • قیمت های اجاره در اروگوئه 58% بیش تر از برزیل هستند.
  • قیمت های رستوران در اروگوئه 17% بیش تر از برزیل هستند.
  • قیمت های مواد غذایی در اروگوئه 64% بیش تر از برزیل هستند.
  • قدرت خرید محلی در اروگوئه 54% کم تر از برزیل است.

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه

برای تحصیل در اروگوئه، دانشجویان خارجی بسته به کشور مبدا خود باید ویزای دانشجویی این کشور را دریافت کنند. برای اخذ این ویزا متقاضیان باید اسناد و مدارکی را ارائه دهند که برخی از آن عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا به صورت تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش از یک دانشگاه اروگوئه ای
  • عکس در اندازه عکس پاسپورت
  • تمکن مالی که نشان دهد متقاضی قادر به تامین هزینه های زندگی خود در مدت اقامت در اروگوئه است.
  • گزارش پزشکی (برای شهروندان برخی کشورها)

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه

درباره تحصیل گوارش در اروگوئه

اروگوئه یا “سوئیس آمریکای جنوبی” در مقایسه با همسایگان خود کشوری باثبات و مرفه است که آن را به مکانی ایده آل برای ادامه تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. پایتخت اروگوئه – مونته ویدئو – دارای محیطی زیبا است و مناطق روستایی این کشور پوشیده از گیاهان متنوع و جادویی از جمله درختان امبو است. در گذشته وقتی مردم برای سفر به آمریکای جنوبی برنامه ریزی می کردند، برای مدت ها اروگوئه کنار گذاشته شده بود. اما دیگر نه! این کشور در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه رسانه ها و بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

افراد زیادی که به دنبال برنامه های تحصیل در خارج از کشور غوطه وری اسپانیایی در آمریکای لاتین هستند، اروگوئه، این جواهر کوچک اما زیبا را در جنوب انتخاب می کنند. اکثر جاذبه های اروگوئه را می توان در پایتخت پر انرژی و جذاب آن پیدا کرد. با بیش از نیمی از جمعیت اروگوئه که در پایتخت زندگی می کنند، مونته ویدئو شهری است که در هنگام تحصیل در خارج از کشور در اروگوئه نمی توان آن را از دست داد. مونته ویدئو همچنین مکانی خواهد بود که در صورت ثبت نام در یک برنامه اسپانیایی، دانشجو اسپانیایی را یاد خواهد گرفت. دانشجویان این فرصت را دارند که از طریق سفرها و برنامه های سفر سالانه دانشگاهی در این کشور دوستان جدیدی پیدا کنند.

در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته گوارش در اروگوئه هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز اقامت اروگوئه از طریق تحصیل از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *