ویزای تحصیلی

رشته گوارش در فیلیپین

رشته گوارش در فیلیپین

رشته گوارش در فیلیپین خیلی مورد استقبال خارجی ها از جمله دانشجویان ایرانی نمی باشد؛ چرا که کشوری توسعه یافته و پیشرفته نیست. با این حال فیلیپین یکی از بهترین مکان ها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت بالا تحصیل کنند. فیلیپین گزینه های بسیار خوبی برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان علاقه مند به دوره های انگلیسی، آموزش خلبانی و دوره های مرتبط با MBBS /MD /پزشکی ارائه می دهد و فیلیپین کشور خوبی با سیستم آموزشی خوب است. سیستم آموزشی فیلیپین آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد و به دانش آموزان برنامه های علمی رقابتی در سطح جهانی، اساتید بسیار ماهر و همچنین امکانات مدرنی که مطمئناً آنها را دوست دارند، اطمینان می دهد.

خارجی هایی که مایل به تحصیل در فیلیپین هستند نیز می توانند با استفاده از ویزای بازدید موقت 9(a) وارد این کشور شوند که ممکن است به ویزای دانشجویی 9(f) یا مجوز تحصیل ویژه (SSP) در فیلیپین تبدیل شود. رئیس جمهور فیلیپین، رتبه تحصیلی پایین فیلیپین را که در مطالعه اخیر بانک جهانی گزارش شده است، به وضعیت این کشور به عنوان “کشور جهان سوم” نسبت داد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به فیلیپین به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته گوارش در فیلیپین چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته گوارش در فیلیپین چه میزان می باشد؟
  • بهترین دانشگاه های فیلیپین در سال جاری برای تحصیل در رشته هایی مثل پزشکی، دندانپزشکی و غیره کدام اند؟
  • آیا امکان کار ضمن تحصیل در فیلیپین در سال 2022 وجود دارد؟

درآمد رشته گوارش در فیلیپین

کار در فیلیپین برای فارغ التحصیلان پزشکی و تخصص های مختلف از جمله گوارش فراوان است. این گروه حتی سطح درآمد بسیار بالاتری از متوسط جامعه فیلیپین دارند که نشان دهنده قدرت خرید خوبشان دارد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده حدود حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای رشته گوارش مشخص شده است:

درآمد رشته گوارش در فیلیپین

کار ضمن تحصیل رشته گوارش در فیلیپین

فیلیپین کشوری امن و مکانی دوست داشتنی برای بازدید است، اما زمانی که به هر نقطه از جهان سفر می کنید، باید از محیط اطراف خود آگاه باشید؛ شما نمی توانید گذرنامه و شناسنامه و کارت اعتباری خود را همیشه همراه داشته باشید. به طور کلی دانشجویان اجازه کار با ویزای دانشجویی را ندارند، با این حال، به دلیل هزینه های پایین زندگی در کشور و استاندارد بالای تحصیل، دانشجویان بین المللی همچنان برای تحصیل در این کشور جذب می شوند. در سال 2022 فارغ التحصیلان برنامه های کارشناسی ارشد فیلیپین در سراسر جهان شناخته شده هستند.

هزینه تحصیل رشته گوارش در فیلیپین

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فیلیپین سالی 4000$ تا 7000$ (دلار آمریکا) و برای گرایش گوارش سالی 4500$ تا 10000$ (دلار آمریکا) می باشد. تحصیل MBBS در فیلیپین یکی از بهترین سیستم های آموزشی در آسیا را دارد. این یکی از بهترین مکان ها برای دانشجویان هندی برای تحصیل کامل به زبان انگلیسی، با قیمت های مقرون به صرفه و آموزش پزشکی با کیفیت بالا است؛ فیلیپین دارای نرخ باسوادی 90% است. این نشان می دهد که آموزش و پرورش دغدغه اصلی کشور در سال جاری است. دکترای پزشکی (MD) یک برنامه درجه حرفه ای 4 ساله است که با تئوری ها، شیوه ها، فن آوری ها و حل مسئله پزشکی سروکار دارد؛ تکمیل برنامه مدرک با یک سال کارآموزی کارشناسی ارشد، داوطلب را واجد شرایط شرکت در آزمون مجوز برای پزشکان پزشکی در فیلیپین می کند.

بهترین دانشگاه های رشته گوارش در فیلیپین

بهترین دانشگاه های رشته گوارش در فیلیپین

برای تحصیل در فیلیپین بهتر است افراد به دنبال بهترین دانشگاه ها برای رشته مورد نظر خود باشند. کار در فیلیپین برای خارجی هایی که از یکی از دانشگاه های خوب این کشور فارغ التحصیل شده اند سریع تر و راحت تر است در حالی که دانشجویان دانشگاه های متوسط فیلیپین معمولا مدرکشان در کشورهای دیگر نیز پذیرفته نمی شود. از جمله بهترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل رشته گوارش عبارت هستند از:

  • University of the Philippines Diliman
  • Ateneo de Manila University
  • University of Santo Tomas
  • De La Salle University
  • University of the Philippines System
  • University of San Carlos
  • Silliman University
  • Ateneo de Davao University

اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین برای دانشجویان

مهم ترین مدارک در سال 2022 برای اخذ ویزای تحصیلی فیلیپین عبارت هستند از:

  • فرم درخواست ویزای غیر مهاجرتی تکمیل شده
  • دو (2) عکس به اندازه پاسپورت با استفاده از پس زمینه ساده که در شش (6) ماه گذشته گرفته شده است
  • شناسنامه
  • مجوز پلیس/ گواهی رفتار خوب صادر شده توسط پلیس ملی در کشور دانشجو یا کشور محل سکونت

سپس توسط سفارت به شما اطلاع داده می شود که آیا ویزا را دریافت کرده اید یا خیر و چه زمانی می توانید آن را درخواست کنید. کل این فرآیند حدود 1 تا 2 ماه طول می کشد، اما تاخیر ممکن است رخ دهد، بنابراین مطمئن شوید که از قبل برنامه ریزی کرده اید. ویزای تحصیلی برای دانشجویان خارجی 18 سال به بالا صادر می شود و دوره های بالاتر از دبیرستان را می گذرانند. مجوز تحصیل ویژه (SSP) برای یک تبعه خارجی زیر 18 سال و یا گذراندن دوره های بدون مدرک در فیلیپین صادر می شود و تحت ویزای بازدید موقت یک تبعه خارجی صادر می شود. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای رشته گوارش در فیلیپین تهیه شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *