ویزای مسافرتی کانادا

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن مسئله ای است که مدتی است ذهن شماری از ایرانیان را به خود مشغول داشته است. در سال های گذشته بیشترین هنرمندان و ورزشکاران ایرانی فرزندانشان را در کانادا به دنیا آوردند. آنها ابراز داشتند این هدیه به فرزند است و شاید این یک هدیه بی نظیر باشد جهت تابعیت فرد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به این موضوع پرداخته می شود. موضوع زایمان در کشور کانادا یکسری سوال در ذهن افراد ایجاد میکند که عبارتست از:

  • تولد فرزند در کانادا چه مزایایی دارد؟
  • هزینه های زایمان در کانادا چقدر می باشد و مراحل انجام آن چیست؟
  • هزینه های زایمان در کانادا چقدر است؟
  • بهترین شهر کانادا جهت تولد کجاست؟
  • چند ماهگی به بعد در حاملگی اجازه ی سفر وجود دارد؟

اگر تابعیت هر یک از والدین متفاوت باشد، کودک معمولا صلاحیت کسب هر دو تابعیت را خواهد داشت یعنی هم تابعیت پدر را و هم تابعیت مادر را کسب می نماید. امروزه نظام اعطای تابعیت در عمده کشورهای دنیا مبتنی بر اصل خون می باشد اما تابعیت بر اساس اصل خاک یعنی آن که کودک تازه به دنیا آمده، صرف نظر از تابعیت والدینش، صلاحیت دریافت تابعیت کشوری که در خاک آن به دنیا آمده است را دارد. نظام اعطای تابعیت در برخی دیگر از کشورها که عمدتا در قاره آمریکا (هم شمالی و هم جنوبی) قرار دارند، مبتنی بر اصل خاک است.

مراحل زایمان در کشور کانادا

برای بررسی مسئله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن و درک بهتر لازم است که از مراحل آن مطلع بود. اصولا زمان، نقش تعیین کننده ای در این پروسه دارد و زمان بندی، فاکتور بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه می باشد.

  • مادر باردار تا چند ماهگی اجازه ی پرواز دارد؟
  • بهترین زمان برای ورود به کانادا برای زایمان چه زمانی است؟
  • هزینه های زایمان در کانادا چه میزان است؟
  • بهترین شهر جهت خدمات درمانی کجاست؟

ضمنا به یاد داشته باشید که در راستای صدور ویزا و برای انجام مراحل بیومتریک (انگشت نگاری)، با توجه به اینکه سفارت کانادا در ایران غیرفعال است، ضروری است که شما یک سفر هم به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا ارمنستان و حضور در مرکز صدور ویزای کانادا در آن کشور داشته باشید. پس از زایمان نیز اگرچه معمولا بر طبق قوانین شرکت های هواپیمایی می توان نوزادان را پس از 10 روز از تولدشان سوار هواپیما کرد. ولی بهتر است تا 1.5 ماه و مخصوصا برای چنین فاصله طولانی از این کار اجتناب کرد.

اخذ ویزای توریستی کانادا با هدف زایمان!

کلا با ویزای توریستی کانادا Canadian tourist visa هم می توان برای گردشگری، تفریح و سرگرمی در این کشور اقدام کرد و هم اینکه این ویزا به متقاضیان امکان دیدار خانواده و حتی دریافت خدمات درمانی از کانادا را هم می دهد. پس با دریافت ویزای توریستی کانادا مادران می توانند فرزندشان را در خاک این کشور متولد کنند. چرا که ویزای توریستی کانادا یک نوع ویزا اقامت موقت TRV است که اجازه این امر را به مادران خارجی می دهد.

منتها برای اخذ این ویزا مادران متقاضی ضمن گرفتن وقت سفارت و انجام مصاحبه ویزا همچنین بایستی مدارک زیر را هم برای تحویل به سفارت کانادا مهیا کنند:

  • فرم درخواست تکمیلی ویزای توریستی کانادا
  • گذرنامه ملی معتبر
  • عکس های پاسپورتی
  • گواهی دال بر اثبات تمکن مالی
  • تاییدیه اسکان در کانادا
  • بیمه سفر
  • رسید پرداخت هزینه ویزا گردشگری کانادا به مبلغ حدود $100 (دلار)

قوانین زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه ها

مراجعه به پزشک جهت زایمان در کانادا

پس از رسیدن به کانادا و استقرار در محل سکونت از پیش تعیین شده، باید در اسرع وقت به یک پزشک زنان مراجعه نمود. روند پزشکی در کانادا و زایمان در کشور کانادا به این نحو است که نمی توان بیمارستان را انتخاب نموده و مستقیما به آن مراجعه کرد بلکه باید قبل از زایمان، یک دکتر زنان و زایمان را مشخص کرده و تحت نظر او بود و به بیمارستانی که او معرفی می کند مراجعه نمود و ضمن تشکیل پرونده، زایمان کودک را ثبت کرد. انتخاب پزشک زنان و زایمان ولی با شماست. پس از وضع حمل نیز تا حدود 10 روز خدمات بالینی مادر و کودک ادامه خواهد داشت.

بهترین بیمارستان ها برای تولد فرزند در کانادا

هر چه امکانات بیمارستان و سطح خدمات آن بهتر باشد، هزینه های آن نیز بیشتر است. به طور کلی متوسط هزینه های وضع حمل در کانادا به شرح ذیل می باشد:

انواع هزینه ها برای وضع حمل در کانادامیزان هزینه ها به دلار کانادا
هر ویزیت پزشک متخصص زنان و زایماناز 100$ تا 150$
سونوگرافی پیش از زایماناز 300$ تا 500$
زایمان طبیعی در بیمارستاناز 5000$ تا 8000$
زایمان سزارین در بیمارستاناز 10000$ تا 12000$

بهترین بیمارستان هایی که برای وضع حمل در کانادا وجود دارند که به ترتیب عبارت هستند از:

رتبه بیمارستان در سطح ملینام بهترین بیمارستان های کاناداامتیاز
1Toronto General Hospital91.2
2North York General Hospital91
3Rockyview General Hospital90.3

هزینه های زایمان در کانادا برای مادران خارجی چقدر است؟

متوسط هزینه بیمارستان برای زایمان طبیعی و 1 شب اقامت و خدمات بالینی عمومی تا 10 روز پس از زایمان، از 5000$ تا $8000 (دلار کانادا) می باشد. اگر خواهان زایمان به صورت سزارین باشید باید حدودا 2 برابر این مبلغ یعنی حدود $10000 الی $12000 (دلار کانادا) را بپردازید. همچنین اگر خواستار خدمات اضافی و شخصی مانند اتاق اختصاصی یا اقامت بیشتر از یک شب باشید نیز قاعدتا باید به همان میزان، مبلغ بیشتری پرداخت کنید. دکتر زنان و زایمانی که انتخاب کرده و تحت نظر او خواهید بود نیز برای مجموع خدمات ویزیت مادر و نیز چک کردن وضعیت او تا زمان وضع حمل، از $100 تا 150$ (دلار کانادا) برای هر ویزیت دریافت خواهد کرد.

متوسط هزینه زایمان در کانادا

قوانین زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه ها

در ادامه زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن نوبت به بررسی هزینه ها می رسد. هزینه های زایمان در کانادا را می توان به 2 دسته تقسیم نمود. دسته اول شامل هزینه های ضروری و اجتناب ناپذیر است مانند اصل هزینه بلیت هواپیما، اصل هزینه دکتر زنان و زایمان، اصل هزینه زایمان در بیمارستان و غیره.

دسته دوم شامل هزینه هایی می شود که ضروری نمی باشند و در واقع، به جهت راحتی بیشتر مادر و کودک و بالا بردن سطح سلامت و کیفیت کار پرداخت می گردد مانند آن که با پرداخت هزینه بیشتر، به جای صندلی اکونومی در پرواز صندلی بیزنس یا حتی فرست کلاس گرفت. یا آن که از دکتر و بیمارستان، خدمات بالینی بیشتری دریافت نمود. شما می توانید با جمع زدن این هزینه ها به اضافه هزینه هایی که شخص شما ممکن است داشته باشید، به جمع بندی زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن دست یابید.

هزینه اقامت در کانادا برای مادران چقدر است؟

مادرانی که قصد زایمان در کانادا را دارند علاوه بر هزینه ویزای مسافرتی و هزینه زایمان در این کشور همچنین بایستی هزینه زندگی در کانادا را هم در نظر داشته باشند. هزینه ای که طبق آخرین آمار و گزارشات برای هر نفر ماهیانه در حدود CA$3359 (دلار کانادا) یعنی معادل CA$839 (دلار کانادا) در هفته و یا حدود CA$119 (دلار کانادا) در هر روز است.

همان طوری که در نمودار آماری زیر هم مشاهده می شود خرید از بازارها و نیز اجاره خانه مشترکا بیشترین بودجه مالی افراد در کانادا را به خود اختصاص می دهند:

توزیع درصدی هزینه های زندگی در کانادا

در یک جمع بندی کلی می توان هزینه های مربوط به زایمان در کانادا با ویزای توریستی را به شرح زیر برآورد کرد:

هزینه های زایمان در کانادا برای مادران خارجی
هزینه درخواست ویزا توریستیحدود $100 (دلار کانادا)
هزینه سفر به کانادا (بلیط هواپیما)شروع قیمت ها از  $1376 (دلار کانادا)
هزینه زایمان معمولی در بیمارستان5000$ (دلار کانادا) تا $8000
هزینه روزانه اقامت در کاناداحدود 119$ (دلار کانادا) در هر روز

هزینه های زایمان در کانادا

هزینه بیمارستان برای زایمان طبیعی و 1 شب اقامت و خدمات بالینی عمومی تا 10 روز پس از زایمان، از 5000$ (دلار کانادا) می باشد. اگر خواهان زایمان به صورت سزارین باشید باید حدودا 2 برابر این مبلغ را بپردازید. همچنین اگر خواستار خدمات اضافی و شخصی مانند اتاق اختصاصی یا اقامت بیشتر از یک شب باشید نیز قاعدتا باید به همان میزان، مبلغ بیشتری پرداخت کنید. دکتر زنان و زایمانی که انتخاب کرده و تحت نظر او خواهید بود نیز برای مجموع خدمات ویزیت مادر و نیز چک کردن وضعیت او تا زمان وضع حمل، از 3500$ (دلار کانادا) دریافت خواهد کرد.

طبیعتا درخواست خدماتی از وی بیشتر از آن چه که در قانون مشخص گردیده است، مشمول پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. مجموع سایر هزینه های پزشکی و آزمایشگاهی ضروری مانند سونوگرافی و مانند آن نیز چیزی در حدود 1500$ (دلار کانادا) برآورد می شود. به این هزینه ها، باید هزینه هایی مانند دارو، لباس و وسایل مورد نیاز کودک و نیز هزینه های احتمالی را افزود. در مقاله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن راجع به برخی هزینه ها مانند بلیت هواپیما با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز در داخل ایران و آپشن های مختلف ایرلاین های مختلف پروازی با توجه به میزان بار و نوع صندلی انتخابی، نمی توان عدد دقیقی را بیان کرد و بهتر است که آن را در هر زمان از آژانس های مسافرتی پرسید.

 

در پایان شایان ذکر است که با توجه به قوانین مربوط به پولشویی، باید به مقدار پول نقدی که هر فرد می تواند با خود از کشورش خارج و نیز به کشوری دیگر وارد کند توجه نمود. به موجب قوانین کشور کانادا، مسافر ورودی به این کشور می تواند تا سقف مبلغ 10000$ (دلار کانادا) دلار کانادا را به همراه خویش داشته باشد و نیازی به اظهار آن در فرودگاه نداشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله راجع به زایمان در کانادا و هزینه های آن توضیحاتی ارائه نمود.

سوالات مهم درباب زایمان در کانادا و هزینه های آن

از جمله سوالات پر اهمیت در اینباره می توان به سوالات مهم زیر اشاره نمود:

  • اصل اساسی برای اخذ تابعیت کانادایی چیست؟ تابعیت کانادایی مبتنی بر اصل خاک و خون است. یعنی هم متولدین در خاک کانادا حتی از والدین خارجی و هم متولدین از والدین کانادایی به عنوان شهروند کانادا محسوب می شوند.
  • هزینه زایمان در کانادا چقدر است؟ هزینه بیمارستان برای زایمان طبیعی و 1 شب اقامت و خدمات بالینی عمومی تا 10 روز پس از زایمان، از 5000$ تا $ 8000(دلار کانادا) می باشد. ضمنا هزینه سزارین در کانادا دو برابر هزینه مذکور می باشد.
4.6/5 - (21 امتیاز)

102 دیدگاه برای “زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن

  1. روح ا...صفری گفت:

    درود بر شما
    همسرم ۵ ماهه باردار هستند میشه اقدام کنیم که کشور کانادا بدنیا بیارن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که پروسه اقدام تا سفر شما با توجه به نیاز به تمکن مالی بیشتر از 1 ماه خواهد بود، دولت کانادا به همسر شما اجازه سفر نمی ده

  2. Z.t گفت:

    در مورد پوشش بیمه بین المللی که میفرمایید از ایران هم میشه تهیه کرد ولی زایمان رو پوشش نمیده،چطور میتونیم این بیمه رو تهیه کنیم که زمانی که میریم اونجا واقعا هزینه هاشو بتونیم پرداخت کنیم ،هزینه های آزاد خیلی گرونه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه این امکان برای شما وجود نداره

  3. نسرین گفت:

    سلام من پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های کانادا رو گرفتم و برای بایومتریک این هفته میرم و متوجه شدم 7 هفته باردارم، آیا در پروسه رفتنم مشکلی پیش نمیاد و اینکه میتونم برم؟تا چند ماهگی جنین فرصت دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که سفارت متوجه این مسئله نشه مشکلی برای شما پیش نخواهد اومد.
      برای متوجه شدن این مسئله شما باید با پزشکتون صحبت کنید که پرواز طولانی مدت به جنین آسیبی نزنه

  4. سارا گفت:

    سلام و ممنون از مقاله خوبتون،من یک زن باردار تنها هستم و میخوام با ویزای توریستی برم کانادا تا فرزندم رو به دنیا بیارم،آیا کشور کانادا بابت نبود پدر فرزندم ممکنه قبول نکنن زایمان من رو؟یا بدون نبود پدر شناسنامه به نام خودم برای فرزندم صادر میکنه کشور کانادا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی نیست از این بابت و تنها نگرانی که شما برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت این خواهد بود که بتونید خودتون رو به کانادا برسونید. دقت داشته باشید که بعد از یک سنی (جنین) به هیچ وجه اجازه پرواز به شما داده نمیشه و از طرفی کانادا هم در صورتی که متوجه بشه شما باردار هستید ممکنه با مهاجرت به کانادا برای شما مخالفت کنه

  5. برکه گفت:

    سلام من تو ماه ۶ بارداری هستم و از طرف خواهر شوهر دعوت نامه دارم برای سفر به کانادا ویزای توریستی ۶ ماه آیا مشکلی پیش نمیاد من تو فرودگاه چون باردارم من رو برگردونن به ایران بگن آمده زایمان کنه یا نه اجازه ورود میدن با اینکه بدون حامله هستم چون میخوام کلی هزینه کنم من برم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما الان تشریف ببرید سفارت که ویزا بگیرید متوجه می شن شما باردار هتسید و احتمالا مانع ورود شما به این کشور می شن
      همینطور پروسه ای که ویزای داره به این صورت نیست که چند روزه صادر بشه و احتمالا به زمانی می رسه که شما در بازه پرواز ممنوع قرار داشته باشید.
      با این وجود ارزشمند هست اگر اقدام کنید

  6. مهدی گفت:

    سلام همسر من ماه هفتم حاملگی هست و تازه ویزا صادر شده و قصد سفر به کانادا برای زایمان رو داره برای ورود درفرودگاه مشکلی نخوتهد داشت ؟ و چه مدارکی لازم هست که همراه داشته باشه ؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ویزا دارید خیر
      فقط باید در نظر داشته باشید که مجوزهای پزشک برای پرواز رو دریافت کنید

  7. سهیلا گفت:

    سلام. میشه در اقدام به ویزای مسافرتی به افسر به صراحت اعلام کنیم که قصدمون زایمان و تولد بچه هست یا خیر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله می تونه مانع ورود شما به این کشور بشه

  8. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر. ممنو نبابت اطلاعات خوبتون.
    من و همسرم برنامه داریم که تولد فرزند رو در مونترال (محل سکونت خواهر همسر) باشیم که آنجا به دنیا بیاید. بیمه هایی هست که از خود کانادا تهیه میشن و هزینه های زایمان رو میدن تا سقف تعیین شده. اطلاعاتی در زمینه بفرمایین ممنون میشیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مقاله زایمان در کانادا رو مطالعه بفرمایید

  9. فرزاد گفت:

    سلام کلا هزینه از صفر تا صد از بلیط هواپیما و هزینه های جانبی و هزینه اقامت و زایمان و کارهای ثبت تولد و……………چند می باشد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 40000$ دلار

  10. parnian گفت:

    سلام من تقریبا یک ساله کانادا زندگی میکنم و از طریق همسرم با ویزای همراه اومدم حالا میخوام برای خواهرم و همسرشون دعوتنامه بفرستم و خواهرم اینجا زایمان کنند ایا این راه امکان پذیره و با وجود اینکه هزینه مسکن ندارند چقدر باید هزینه بشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید نشون بدید که تمکن مالی کافی برای حمایت از ایشون رو دارید و خونه شما به اندازه کافی مناسب هست که از ایشون پذیرایی کنید. اگر شرایطش رو ندارید باید نشون بدید که توانایی پرداخت هزینه ها رو دارید. ایشون نهایت می تونه 6 ماه با ویزای توریستی پیش شما بمونه

  11. pari گفت:

    سلام وقتتون بخیر دو تا سوال داشتم اینکه برای گرفتن بیمه سلامت بین الملل چقد هزینه باید بپردازیم دوم برای زایمان در کانادا با داشتن بیمه بین اللملل چقد هزینه لازم هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بیمه سلامت رو می تونید از شرکت های بیمه در ایران هم خریداری کنید. هزینه زیادی نداره اما زایمان شما رو پوشش نمی ده

  12. فائزه گفت:

    سلام همسر من ميخاد تو دانشگاه کانادا دکتراشو بخونه،ب صورت تقريبي اونجا چقدر حقوق ميدن ،ميخاستم بدونم امکانش هست ک اونجا با هزينه همان حقوق بچه دار شيم؟ميخايم فرزندمون مقيم کانادا باشه ،ولي ميترسم هرينه هاش ب قدري زياد باشه ک نتونيم از پسش بر بيايم ،وضع ماليمونم ک ان چنااان خوب نيس برامون مهم نباشه چون قصدمون فقط ادامه تحصيله

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زمانی که همسر شما در کشور کانادا تحصیل می کنه، شما به عنوان همراه اجازه دارید به صورت تمام وقت کار کنید و درآمد داشته باشید.
      در رابطه با میزان درآمدی که همسرتون خواهد داشت هم نمیشه با قاطعیت صحبت کرد چراکه عوامل مختلفی در دریافت بورسیه تحصیلی ایشون تاثیر خواهند گذاشت اما بدون تردید قبل از این که ایران رو ترک کنید، همسرتون از میزان درآمدی که می تونن به دست بیارن توسط استادشون با خبر می شن و قطعا شما هم می تونید برنامه ریزی بهتری در این رابطه داشته باشید.

  13. شقایق گفت:

    سلام منو همسرم قصد داریم کانادا مهاجرت کنیم برای کار اگر مثلا یکسال بعدش بخوایم بچه دار بشیم هزینه ها هم همین هست یا تغییری میکنه ، اگر برای کار اونجا اقامت کنیم به چه صورت میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      هزینه ها تغییر آنچنانی نمیکنه مگر اینکه واحد پولی ما بی ارزش تر بشه که این هزینه ها به چشم شما بیشتر بیاد

  14. ویهان گفت:

    درود
    هزینه ها با دلار آمریکاست یا کانادا؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هزینه ها به دلار کانادا هستش

  15. sepideh گفت:

    سلام امیدوارم سالم و تندرست باشین من و همسرم ویزای مولتی داریم الان برای تولد دخترم میخواستیم بریم کانادا با توجه به شرایط کرونا آیا امکانش هست و باید اعلام کنیم قصدمون از سفر به کانادا چیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  16. karimi. Aram گفت:

    سلام فرض بر اینکه به هر طریقی بچه جدید کانادا به دنیا بیاد و پدر و مادر هم تا 18 سالگی بچه، تابعیت ندارند…. سوالم اینه که تکلیف بچه یا بچه هایی که خواهر و برادر فرزند جدید هستند، چی میشه؟ واسه اونا چه نوع قانونی هست که ویزا یا تابعیت بگیرن؟ لطفا توضیح بدید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این قضیه به فرزندهای جدید ارتباطی پیدا نمیکنه و اونها هم میتونن با به دنیا اومدن در کانادا و یا اقامت پدر و مادرشون در کانادا افامت این کشور رو بدست بیارن یا در نهایت فرزند تابع کانادا در آینده براشون دعوتنامه ارسال کنه

  17. ندا گفت:

    سلا من یه ماهه باردارم و ویزای توریستی دارم و خواهر م ساکن مونترال هست و همسر ایشون رادیولوژیست هستندو در بیمارستانی در کبک مشغول هستند .با توجه به این شرایط که خدمتتون گفتم فکر میکنید چقدر هزینه بر میداره (جا داریم سونوگرافی رایگان انجام میشه برام ) و اینکه من شنیدم که بیمارستانهای اونجا ظاهرا رشوه میگیرن برای موارد اینچنینی ایا اطلاعاتی هست خدمتتون راجب این موضوع (بیمارستان های تورنتو )

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بحث رشوه رو اطلاعی ندارم اما در زمینه زایمان در کانادا خیلی تقریبی میشه گفت حدودا 30 تا 40 هزار دلار هزینه داره

  18. علی گفت:

    اگر بصورت پناهندگی رفته باشی و ۳ ماه قبل از موعد به خاک کشور رسیده باشی برای هزینه ها زایمان باید پول پرداخت کنی یا خود حکومت متقبل میشه ممنون اگر جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  19. نادری گفت:

    سلام و ممنون بابت اطلاعات مفیدتون. سوال من اینه که با توجه به شرایط کرونایی که الان باهاش درگیر هستیم آیا امکان اخذ ویزای گردشگری برای زایمان وجود داره؟ اگر نه چه راه دیگه ای برای رفتن به کانادا برای زایمان پیشنهاد می کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر اگر بخواین برای تولد فرزند در کانادا اقدام کنید سابقه سفر خوب و دعوتنامه احتیاج دارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  20. سحر گفت:

    سلام سوالم اینه،بعداززایمان فرزنددرکانادا،بایدبافرزندبرگردیم ایران؟یعنی منظورم اینه که شمانوشتیدبچه تاهجده سالگی نمیتونه به پدرمادرتابعیت کانادابده،اونوقت بچه که تنهانمیشه بمونه کانادا،میشه بعداززایمان بابچه بیاییم ایران وهروقت بچه هجده سالش شددوباره همگی بریم کانادا؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      فرزند شما شهروند کانادا میشه اما از اونجایی که شما نمیتونید بمونید بایستی برگردید ایران و فرزندتون هر زمان که دوست داشته باشه میتونه در آینده بره کانادا

  21. مهران گفت:

    سلام وقتتون بخير من و همسرم سايقه ورود به شينگن نداشتيم ولي خوب ميتونم پرينت حساب خيلي خوب ارائه بدم، ميتونيد ويزامو واسه زايمان در كانادا در بياريد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      تمکن مالی بخشی از قضیه است باید بتونید دعوتنامه هم داشته باشید که بشه گفت شانسش رو دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  22. میلاد گفت:

    سلام.ممنون بابت مقاله ی خوبتون
    اگه شخصی برای تحصیل به همراه همسرش به کانادا مهاجرت کنه و بعد از مدتی مثلا دوسال بعد از ورود بچه دار بشن ، باز هم نیازه که اینقدر هزینه پرداخت کنن یا بیمه هزینه ها رو میده ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      وقتی شما اونجا حضور دارید طبیعتا خیلی از هزینه هاتون کمتر میشه

  23. حامد گفت:

    سلام
    در بعضی سایتها نوشته اند که بیمه بین المللی اگر داشته باشیم هزینه درمان در کانادا بسیار کم می شود
    ولی بعضی نوشته اند که پلن مسافران، هزینه زایمان را شامل نمی شود
    این دو تا چرا تناقض دارند

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در صورتیکه قصد تولد فرزند در کانادا رو دارید هزینه ها به طور کامل به عهده خودتون هست

  24. غزاله گفت:

    سلام ممنون از توضیحات کاملتون
    من یک سوال داشتم؟بعد از زایمان و برگشت به ایران ،پدر و مادر دیگه تا سن ۱۸سالگی فرزند حق ورود به کانادا را ندارند؟
    من شنیدم زایمان با ویزای توریستی نوعی جرم محسوب میشه و با وجود اخذ پاسپورت کانادایی برای نوزاد،حق ورود به کشور از پدر و مادر صلب میگردد
    ایا درسته؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نه اینکه حق نداشته باشن به کانادا وارد شن. برای پدر و مادر امتیازی نداره متاسفانه
      خیر این قضیه صحت نداره

  25. مصطفي گفت:

    سلام اگر يكي از اقوام در كانادا دعوت نامه بفرستن باز هم بايد 6 ماه صبر كنم كه ويزا بدن ممنون اگر جواب بدين

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله اما شانس ویزای توریستی اگر شرایطش رو نداشته باشید کمه

  26. الناز گفت:

    من دوماهه باردارم و قصددارم کانادا زایمان کنم خودم ویزای مولتی دارم ولی همسرم سال قبل ریجکت شده الان هم با توجه به بسته بودن مرزها نگرانم همسرم نتونه ویزا بگیره و به موقع برای زایمان نرسم .
    شما پیشنهادی در این زمینه دارید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      راه دیگری نداره مگر اینکه خودتون تنها اقدام کنید

  27. المیرا گفت:

    بادرود و احترام
    هنگام اقدام برای اخذ ویزای توریستی کانادا، باید اعلام کنم که هدفم زایمان در کشور کانادا است؟
    اصلا سوالی در این زمینه توسط سفارت پرسیده میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر نیازی نیست

  28. نرگس گفت:

    توضیحات کاملی بود ممنون

    1. داوری گفت:

      خواهش میکنم

  29. Saba گفت:

    مقاله بسیار کامل و مفیدی بود.ممنون

  30. آرزو گفت:

    سلام خسته نباشید می بخشید ویزای توریستی چقدر اعتبار داره یعنی از لحظه ای که ویزا رو دریافت کنم چقدر زمان دارم تا سفر کنم؟و اینکه برای کسانی که باردار هستند وصرفا قصد دارن بچه رو کانادا به دنیا بیارن اگه موضوع رابفهمن مشگلی پیش نمیاد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما مدت ویزا به میزان اعتبار پاسپورت شما هست و فوق العاده ریسک پذیر هست بهتره متوجه نشوند

  31. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من همسرم دوماهه بارداره به نظرشما تخمین هزینه کلی برای کانادا برای ما ووضع حمل همسرم چقدرمیباشد”حدودا به تومان؟ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما مقالرو تا آخر بخونید هزینه ها ذگر شده

  32. بى بى گفت:

    سلام، خسته نباشيد، من ويزاى مولتى دارم و الان باردارم
    ولى براى همسرم كه اقدام كرديم ريجكت شد، ممكن من برم اونجا و از دكترم نامه بگيرم كه نمى تونم برگردم ، به همسرم ويزا بدن؟ يا شدني نيست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اینجوری شانس ویزای همسرتون بالا میره میتونید اقدام کنید

      1. مهلا گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        سپاس از اطلاعات مفیدتون و اینکه پاسخ میدین به سوالات ما🙏🌸
        سوالی داشتم از حضورتون فرض براینکه هنوز باردارنشدیم اقدام به دریافت ویزای توریستی کردیم من و همسرم و باردار شدم و سفر کردیم و زایمان انجام شد من و فرزند که میتونیم بمونیم من با ویزای موقت اما همسرم چطور میتونه بمونه؟؟ یا ایشون باید برگردن؟! و به صورت مجزا درخواست ویزا موقت بدن؟!

        مراحل دریافت ویزای توریستی و ویزای موقت کاری هم لطف میکنید و اینکه حدودا چقدر هزینه لازم است ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما نمی تونید اجازه داشته باشید که توی این کشور اقامت پیدا کنید.
          باید در نظر داشته باشید که ویزای توریستی این کشور هم محدود هست و شما نمی تونید 9 ماه از این طریق اقامت داشته باشید توی کانادا

  33. K1 گفت:

    باسلام و احترام
    در صورتیکه خانم من ویزای مولتی داشته باشن من میتونم به بهانه بارداری ایشون ویزا مولتی بگیرم و به عنوان همراه در کنار ایشون باشم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید درخواست ویزای توریستی یدین جداگانه ویزای بگیرید

  34. سانی گفت:

    باسلام و تشکر از اطلاعات و پاسخگوییتون
    اگر زن و مرد در ایتالیا دانشجو باشند و اقامت تحصیلی داشته باشند؛باتوجه به اینکه فاصله ایتالیا به کانادا کمتر از فاصله ی ایران و کانادا هست(حدودا ۱۰ ساعت هست) آیا بازم باید۲ماه زودتر از زایمان به کانادا سفر کنند؟ و اینکه برای اینکه اختلالی برای اقامت تحصیلی پدر و مادر در ایتالیا پیش نیاد و همچنین کارهای قانونی اقامت فرزند هم در کانادا کامل انجام بشه و برای کودک پاسپورت صادر شه تا بتونن برگردن ایتالیا چه برنامه ریزی میشه کرد؟از نظر زمانی منظورمه
    یعنی در واقع پروسه زمانی رفتن به کانادا و زایمان و برگشت دوباره به ایتالیا در تعطیلات بین دو سال تحصیلی امکانپذیر هست؟
    اگر راهنماییم کنین ممنون میشم
    و اینکه موسسه شما از ایتالیا هم در این زمینه کمک میکنین یا فقط از ایران؟

    1. سانی گفت:

      متاسفانه برای سوال من پاسخی ارسال نشده ممنون میشم سوال منو هم جواب بدین

  35. سارا گفت:

    (با فرض اينكه بيمه ايي درماني در كانادا هزينه هاي زايمان خانمي باردار رو قبول كرده كه شروع بارداري ايشان در كانادا اتفاق نيوفتاده براي بهره مندي از خدمات بيمه (براي كسي كه ويزاي كاري دارد) جهت زايمان رايگان در كانادا چندماه قبل از زايمان حضور در خاك كانادا الزاميست؟؟؟ و ابنكه از چند ماهگي ديگر اجازه پرواز به خانم باردار به كانادا داده نميشود؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید ۴ماه قبل از زایمان در کانادا حضور داشته باشید و برای اجازه پرواز هم از دکتر سوال بفرمایید

  36. نيلوفر گفت:

    با سلام
    اكه وضيعيت بارداري مشخص بود بايد به آفيسر هنگام ورود به كانادا عليت رو تولد بچه در اونجا ذكر كرد؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله باید ذکر کنید

  37. شایا گفت:

    سلام
    آیا میتوان در ماه ۸ بارداری به کانادا سفر کرد برای زایمان؟
    و اینکه اگر در بارداری داروی خاصی مصرف بشه اونجا دکتر میتونه تجویز کنه؟
    آیا اجازه پرواز به زن باردار داده میشه؟
    توی کانادا ایراد نمیگیرن که چرا اومدید با این شرایط؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از دکتر زنان این سوالات بپرسید و در مورد ویزا هم یا باید ویزای تحصیلی یا کاری یا تورسیتی بگیرید

  38. الف گفت:

    سلام
    نوع پاسپورتی که به شکل تولد گردشگری صادر میشه با پاسپورت اصلی کانادا فرقی داره یا نه؟
    بعبارتی جایی درج میشه که اصالت اون فرزند از کجاست؟
    یا پاسپورتش محدودیتی داره یا خیر؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب کانادا بر مبنای سیستم خاک می باشد و فردی در خاک کانادا به دنیا بیاید پاسپورت کانادایی میگیرد

  39. لشگری گفت:

    سلام
    خیلی ممنون بابت اطلاعات دقیق تون.
    سوال من اینه که ایا اگه تولد فرزند اول به این ترتیب در کانادا باشه برای فرزند دوم باز هم امکانش هست این مدلی رفت کانادا؟ برای سفارت این مورد که قبلا توریستی رفتیم و تولد فرزندمون اونجا بوده و الان باز میخوایم بریم مسئله ای نیست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خیر شکلی به وجود نمی آید میتونید فرزند دومتون هم در کانادا به دنیا بیارین

  40. حسام گفت:

    بهترین شهر کدوم شهره از لحاظ هزینه

    1. ف.فرجی گفت:

      میتونید از شهرهای پر مخاطب ونکوور و تورنتو انتخاب کنید

  41. سحر گفت:

    سلام ممنون از اطلاعاتی که در اختیار گذاشتید، آیا این هزینه تو کشورهایی مثل هلند یا آلمان و یا روسیه هم تو همین رنج هست یا فرق میکنه؟ ممنون میشم اگر اطلاعی دارید درمیون بزارید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا به بخش هزینه های زندگی در کشورهای مختلف برید و مقالات مطالعه بفرمایید سپس برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  42. هانیه گفت:

    مطالب عالی بود بنده حتما برای فرزند دوم کانادا انتخاب میکنم

  43. نینا گفت:

    چطور وقتی از ایران داریم میایم و شناختی نداریم میتونیم پزشک زایمان خودمون رو انتخاب کنیم؟ میشه راهنمایی کنین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض اب باید به بیمارستان و کلینیک نزدیک محل سکونتتون در کانادا مراجعه کنید

  44. نینا گفت:

    سلام ممکنه بگین چطور وقتی داریم از ایران میایم و آشنایی نداریم، پزشک زنان رو انتخاب کنیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض اب باید به بیمارستان و کلینیک نزدیک محل سکونتتون در کانادا مراجعه کنید

  45. روحی گفت:

    ممنون که بی دریغ اطلاعات جامع در اختیار مخاطب قرار دادید

  46. sohrab گفت:

    تشکر واقعا اطلاعات خیای خوبی بود خیلی از موسسات اصلا این مسائل رو نمی دونن

  47. سعید گفت:

    ممنون هزینه‌ها خیلی کامل بیان شده بود

  48. سحر گفت:

    سلام

    واای خیلی خوب بود
    واقعا خیلی مطالب کاملی بود ممنون از سایت و مطالب خوب تون

  49. قاسم علی زاده گفت:

    چه جالب نمیدونستم از این طریق اقامت میدن

  50. علی قاسمی گفت:

    مقاله فوق العاده ای بود. ممنونم.
    ایا امکان اخذ تابعیت در استرالیا هم از طریق تولد وجود دارد؟

  51. کاریز گفت:

    سلام.
    این مقاله خیلی حرفه ای نگارش شده بوددد. مرررسی.
    من نظیرشو در این موضوع ندیدم.

  52. عادل گفت:

    دیگه کدوم کشورا با تولد فرزند ویزا میدن؟؟؟

  53. amir abbas گفت:

    بابت مطلب مفیدتون تشکر میکنم اگه میشه در مورد شرایط دیگه اقامت در این کشور هم مطلب بذارید

  54. ارسلان رکنی گفت:

    آیا تولد در کانادا فقط به فرزند اقامت و تابعیت می دهد و یا روی اقامت و تابعیت والدین هم تاثیر داره؟

  55. محمد قادری گفت:

    هزینه هاش خیلی بالاست

  56. لیدا بهرامی گفت:

    اطلاعات این مقاله خیلی مفید بود

  57. بیژن مرتضوی گفت:

    بسیار جامع بود. ممنون

  58. hiva گفت:

    besiar az maqale haye khoobetoon mamnoonam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *