مهاجرت

زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

یکی از گزینه های شمال غربی کانادا زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا می باشد که بیش از 95% ساکنین آن در وضعیت زندگی مطلوب میباشند. زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا می تواند متفاوت از استان های دیگر این کشور باشد لذا برای زندگی در آن بایستی از شرایط مربوط به آن مطلع شوید. برای زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که جمعیت این بخش تقریبا به 50000 نفر می رسد و اکثر ساکنین آن به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط می باشند. لازم به ذکر است که شرایط مهاجرت به کانادا بستگی به ایالت و محل سکونت متقاضی دارد و شما عزیزان می توانید از این شرایط از طریق مشورت با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

هزینه زندگی در کانادا نیز به عادات شخصی و همچنین محل سکونت و امکانات خانه متقاضی بستگی دارد؛ زیرا هر چقدر که خانه ای که متقاضی در آن زندگی می کند دارای امکانات بیشتری باشد و بزرگ تر باشد، وی باید هزینه بیشتری برای آن بپردازد. خانه هایی که در کانادا ساخته می شوند از انواع خانه های دوبلکس، خانه های آپارتمانی و پنتاون هاوس می باشند و متقاضیان می توانند با خرید یکی از این خانه ها در کشور کانادا، ساکن این کشور شوند. برای خرید خانه در نقاط مختلف کشور کانادا متقاضیان باید از طریق بنگاه های املاک معتبر و شناخته شده اقدام کنند تا گرفتار سواستفاده کنندگان نشوند.

استراتژی مهاجرت نورت وست تریتوریز کانادا NWT

استراتژی پر رنگ ایالت نورت وست تریتوریز تعهد به رسیدگی چالش های بازار کار و حمایت از رشد و تنوع اقتصادی در بلندمدت است. به منظور افزایش فرصت‌های اقتصادی طی سال های آتی و حمایت از پایداری بهره مندی از نیروی کار شمالی این ایالت از کارآفرینان حمایت ویژه ای می نماید و همچنین همیشه در صدد تامین نیروی کار ماهر برای بازار کار از طریق برنامه های مهاجرتی بوده است اهداف این استراتژی کمک به کارفرمایان برای دسترسی به نیروی کار ماهر و در عین حال حمایت از مهاجرت اتباع خارجی است که به توسعه اقتصادی و موفقیت NWT کمک می کنند و تضمین می کند که اقتصاد همچنان رقابتی باشد و نیز متعهد به حمایت مهاجرت به شمال به عنوان یک جزء کلیدی از رشد کلی جمعیت، نیروی کار و استراتژی های توسعه تجارت است.

شرایط زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

افرادی که اقدام به مهاجرت به کانادا جهت زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا می کنند، باید چند نکته مهم را به یاد داشته باشند. زندگی در این استان نیز دارای شرایط و قوانین خاصی می باشد و متقاضین باید این مقررات را رعایت کنند و شرایط لازم را داشته باشند تا مجوز ورود به این استان را دریافت کنند.

در این بخش به چند نکته مهم درباره زندگی در این استان اشاره شده است:

  • امور بهداشتی و درمانی: متقاضیان پس از ورود به کانادا جهت زندگی در این استان در کشور کانادا باید به مراکز درمانی مراجعه کنند تا امور مربوطه انجام شود.
  • کسب و کار: متقاضیان پس از ورود به نورت وست باید برای دریافت مجوز کاری و یا ایجاد کسب و کار یا فعالیت تجاری، تمامی مراحل زیر را پشت سر بگذارند:
  • افتتاح حساب: متقاضیان بعد از ورود به نورت وست باید به یکی از بانک های Scotia Bank، TD Canada Trust، Desjardins Bank مراجعه کنند و حساب بانکی افتتاح کنند. تمام امور مالی کشور کانادا و فعالیت های تجاری این کشور بر اساس واحد پول دلار انجام می شود و اشخاص برای زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا باید هزینه های خود را به دلار پرداخت کنند.

هزینه زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

یکی از موضوعات مهمی که درباب زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا بایستی بدان پرداخت، هزینه زندگی در این استان می باشد. از آنجایی هم که شهر یلونایف Yellowknife به عنوان مرکز این استان محسوب می شود ما در این بخش به هزینه زندگی در همین شهر می پردازیم. مطابق آخرین آمارهای موجود، متوسط هزینه زندگی هر نفر در یلونایف حدود $3000 (دلار آمریکا) است و جزییات برخی از آیتم های هزینه ای در این شهر عبارتند از:

آیتم هاهزینه به دلار آمریکا
هزینه یک وعده غذایی ارزان$14.92
یک لیتر شیر$2.51
یک کیلو برنج$4.92
12 عدد تخم مرغ$3.47
یک کیلو پنیر محلی$7.83
یک کیلو فیله مرغ$14.90
یک کیلو گوشت گوساله$15.36
یک بطری آب 1.5 لیتری$1.14

شرایط تحصیلی استان نورت وست تریتوریز کانادا

متقاضیانی که می خواهند اقدام به مهاجرت به کانادا کنند و زندگی در این استان در کشور کانادا را تجربه کنند، در صورتی که فرزندان زیر 18 سال داشته باشند، شرایط تحصیل آن ها به این صورت خواهد بود که اگر فرزندان متقاضی 6 یا 7 ساله تا 15 ساله باشند، باید به ترتیب در دوره های مهد کودک، پیش دبستانی و سپس دبستان مشغول به تحصیل شوند. پس از رسیدن به 15 الی 16 سالگی، فرزندان متقاضی وارد دوره تحصیلی دبیرستان خواهند شد.

دوره های تحصیلی در مراکز تحصیلی کشور کانادا به صورت زیر می باشند:

  1. دوره تحصیلی ابتدای در مدرسه های ابتدایی
  2. دوره تحصیل متوسطه (دبیرستان)
  3. دوره تحصیلی دانشگاهی در دانشگاه های کانادا

گواهینامه‌ برای زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

متقاضیانی که قصد استفاده از وسائل حمل و نقل شخصی مانند ماشین، موتور سیکلت و یا غیره را دارند، باید گواهی رانندگی داشته باشند. ایالت های کشور کانادا هر کدام به صورت جداگانه شرایط و قوانین خاصی برای دریافت گواهی نامه رانندگی دارند. با مراجعه به موسسه ها و سازمان های مربوطه، متقاضیان می توانند مجوز رانندگی ایالت مربوطه را کسب کنند در کشور کانادا نیز مانند کشور ایران تمامی وسائل نقلیه باید حتما بیمه داشته باشند.

گواهینامه‌ برای زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

خرید ملک در استان نورت وست تریتوریز کانادا

همانطور که گفته شد، خانه ها و املاکی که در کشور کانادا ساخته می شوند، به چند بخش تقسیم می شوند و متقاضیانی که می خواهند در این کشور خانه بخرند باید از قیمت و شرایط خرید ملک در کانادا مطلع باشند. به طور کلی در اکثر کشورهای جهان قیمت خانه و یا ملک در استان ها و شهرهای مختلف یکسان نمی باشد و متغیر است؛ پس شما با در نظر گرفتن شرایط خود و اولویت هایی که برای خود تعیین کرده اید می توانید جهت زندگی در استان نورت وست تریتوریز خانه بخرید. لازم به ذکر است که بهتر است خانه ای که توسط متقاضی خریداری می شود به محل کار، مدرسه یا دانشگاه و همچنین مراکز درمانی نیز نزدیک باشد.

قیمت هر خانه یا آپارتمانی در کانادا به موارد مختلفی از جمله موارد ذیل بستگی دارد:

  • خانه یا آپارتمان در چه شهر و محله ای قرار گرفته است.
  • متراژ خانه یا آپارتمان چقدر است.
  • امکانات خانه یا آپارتمان چیست.
  • سال ساخت چه زمانی است.

در جدول ذیل متوسط قیمت اجاره آپارتمان در شهر یلونایف (Yellowknife) مرکز استان نورت وست تریتوریز کانادا بیان شده است:

توضیحاتی درباره خانهمیانگین قیمت به دلار کانادا
در مرکز شهرحدود 1916$ به بالا
در اطراف شهرحدود 1875$ به بالا

زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا تجربه بسیار خوبی می باشد و هر ساله افراد زیادی جهت کاری به این استان مهاجرت می کنند و سپس با داشتن شرایط لازم مقیم کانادا می شوند. برای زندگی و همچنین مهاجرت به کشور پیشرفته کانادا شما عزیزان باید توان مالی کافی داشته باشید و از وضعیت زندگی در این کشور به طور کامل مطلع باشید. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجربه زیادی در انجام امور مهاجرتی دارند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

سوالات متداول درباب زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا

از سوالات متداول در خصوص زندگی در این استان عبارتند از:

  • نکات مهم زندگی در استان نورت وست تریتوریز چیست؟ چند نکته مهم درباره زندگی در این استان عبارتند از امور بهداشتی و درمانی، کسب و کار، افتتاح حساب.
  • وضعیت رانندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا چگونه است؟ متقاضیانی که قصد استفاده از وسائل حمل و نقل شخصی مانند ماشین، موتور سیکلت و یا غیره را دارند، باید گواهی رانندگی داشته باشند. ایالت های کشور کانادا هر کدام به صورت جداگانه شرایط و قوانین خاصی برای دریافت گواهی نامه رانندگی دارند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *