هزینه زندگی

ساعت آنادیا پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال با ساعت پایتخت این کشور یکی است. آنادیا شهری در ناحیه آویرو، در پرتغال است که مساحت آن تقریبا 217 کیلومتر مربع می باشد. این شهر به خاطر نوشیدنی های برجسته و سنت طولانی کشاورزی و انگور سازی اش معروف است. آنادیا یک شهر یادگیری است که مفهوم آموزش را در طول زندگی با ترویج سیاست ‌های آموزشی و اجتماعی که توسط مجموعه گسترده‌ ای از اهداف و برنامه‌ ها پشتیبانی می ‌شوند، در بر می‌گیرد. در این شهر، مردم برای دستیابی و به اشتراک گذاشتن موفقیت های خود تلاش می کنند و تمامی مردم با هم کار می کنند. تقریباً 50% از جمعیت شهر آنادیا بین 25 تا 64 سال سن دارند و پس از آن جمعیت مسن‌ تر قرار دارند که نقش اصلی را در جامعه ایفا می‌ کنند.

شهرداری آنادیا در منطقه Beira Litoral در منطقه Centro واقع شده است، در منطقه ای از Baixo Vouga که بایرادا نامیده می شود، منطقه ای که به طور سنتی نماینده منطقه Aveiro است. ریشه آنادیا به دوره روم برمی گردد و حتی سوابق تاریخی مربوط به حدود سال 943 میلادی وجود دارد، که شهرت آن را در مجاورت ویلای کشاورزی آرکوس دارد. آنادیا دارای طیف گسترده ای از امکانات اجتماعی است، به ویژه در منطقه ورزشی، جایی که مجموعه ورزشی آنادیا و مرکز ملی ولودروم سنگالهوس با عملکرد عالی برجسته هستند. مجموعه ورزشی آنادیا شامل استخرهای شنا، 3 زمین تنیس، یک زمین فوتبال مصنوعی 7 طرفه، یک زمین فوتبال 11 نفره و یک مجموعه چند ورزشی است که فینال جام بسکتبال پرتغال در آن برگزار شد. همچنین دارای یک کتابخانه و سینما تئاتر است. با همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ساعت آنادیا پرتغال بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی ساعت آنادیا پرتغال

همانطور که در بخش اول این نوشتار ذکر شد، ساعت آنادیا پرتغال با ساعت لیسبون که پایتخت پرتغال می باشد، یکسان است و هر دو در یک منطقه زمانی قرار دارند. منطقه زمانی که ساعت آنادیا پرتغال از آن پیروی می کند، منطقه زمانی اروپای غربی می باشد و این منطقه زمانی در انگلیسی Western European Time یا WET می باشد و به صورت UTC +00:00 نشان داده می شود. در زمان تابستان، زمان استاندارد ساعت آنادیا پرتغال که UTC +00:00 WET می باشد و به عنوان منطقه زمانی اروپای غربی شناخته می شود، یک ساعت به جلو کشیده می شود و تبدیل به منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی می شود و این منطقه زمانی در انگلیسی Western European Summer Time یا WET می باشد و به صورت UTC +01:00 نشان داده می شود.

تفاوت ساعت آنادیا پرتغال با ساعت تهران هم در منطقه زمانی اروپای غربی (WET) و هم در منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی (WEST) 3 ساعت و 30 دقیقه می باشد و تهران از ساعت آنادیا پرتغال 3 ساعت و 30 دقیقه جلوتر است.

در جدول زیر به تفاوت ساعت آنادیا پرتغال با شهرهای دیگر دنیا اشاره شده است:

نام شهرتفاوت ساعتی
لس آنجلس8- ساعت
لندنتفاوت ساعت ندارد
سیدنی9+ ساعت
پاریس1+ ساعت
مادرید1+ ساعت
نیویورک5- ساعت
توکیو8+ ساعت
رم1+ ساعت
برلین1+ ساعت
مکزیکو سیتی6- ساعت

البته باید در نظر داشته که در مقایسه ساعت آنادیا پرتغال با هر شهر دیگری در دنیا حتما باید به ساعت تابستانی و منطقه زمانی شهر مربوطه توجه کرد زیرا در برخی کشورها از چندین منطقه زمانی مهختلف استفاده می شود. برای مثال در آمریکا از شرق تا غرب منطقه زمانی یکسان نیست و همانطور که در جدول بالا می بینید اختلاف ساعت نقاط مختلف متفاوت است.

بررسی ساعت آنادیا پرتغال

زمان تابستانی در ساعت آنادیا پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال ساعت یا زمان تابستانی را رعایت می کند و هر ساله تغییراتی در ساعت آنادیا پرتغال انجام می شود. به طور کلی، تغییرات ساعت آنادیا پرتغال در تابستان در آخرین یکشنبه مارچ و آخرین یکشنبه اکتبر هر سال انجام می شود و از منطقه زمانی اروپای غربی (WET) به منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی (WEST) تغییر می کند. درواقع ساعت آنادیا پرتغال در زمان این تغییرات از UTC +00:00 به UTC +01:00 تغییر می کند و مجددا در آخرین یکشنبه ماه اکتبر، ساعت آنادیا پرتغال از منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی به منطقه زمانی اروپای غربی تبدیل می شود.

در لیست زیر به تاریخ دقیق تغییر ساعت آنادیا پرتغال اشاره شده است:

  • 30 اکتبر 2022
  • 31 مارچ 2024
  • 27 اکتبر 2024
  • 30 مارچ 2025
  • 26 اکتبر 2025

توصیه می شود افراد قبل از مهاجرت برای تحصیل در پرتغال، کار در پرتغال، سرمایه گذاری در پرتغال و یا حتی سفر توریستی در پرتغال، از تغییرات ساعت آنادیا پرتغال و سایر نقاط این کشور اطلاعات کامل و دقیق کسب کنند تا طبق برنامه ریزی صحیح کارهای خود را انجام دهند

آشنایی با آنادیا

آنادیا از نظر جغرافیایی بین شهرداری‌ های آگوئدا و اولیویرا دو بایرو (در شمال)، ملاهادا (در جنوب) قرار دارد و با مرزهای شهرداری کانتانهده (در غرب) و مورتاگوا (در شرق) هم مرز است. این شهر در 29 کیلومتری جنوب شرقی مرکز اداری ناحیه، شهر آویرو واقع شده است. آنادیا دارای آب و هوای مدیترانه ای از نوع Csb است، یعنی تابستان های معتدل دارد. در آنادیا، روزهای بالای 30 درجه سانتی گراد با فرکانس هایی اتفاق می افتند که به طور متوسط ​​به 30 درجه در سال می رسد، اما تابستان ها خشک است و شب ها می تواند خنک باشد. زمستان‌ها معتدل و بارانی است و روزهای کمتر از 0 درجه سانتی‌گراد به ندرت رخ می ‌دهد، حدود 15 بار در سال. فصل های بهار و پاییز نیز در آنادیا بارانی هستند.

در جدول زیر به طور دقیقتر به همسایه های آنادیا اشاره شده است:

نام شهرجهت
Águedaبه سمت شمال
Mortáguaبه سمت شرق
Mealhadaبه سمت جنوب
Cantanhedeبه جنوب و غرب
Oliveira do Bairroدر شمال غربی

طبق تقسیمات اداری قدیمی، آنادیا بخشی از استان بیرالیتورال بود. آنادیا در قلب Bairrada، یک منطقه حاصلخیز کشاورزی و کشت انگور است که اخیراً از نظر جمعیت دچار رکود شده است. شهرداری آنادیا یک شهر دارد که در ناحیه آرکوس است و یک محله به نام سنگالهوس نام دارد. همچنین کوریا، روستایی در منطقه تامنگوس، یک آبگرم توریستی محبوب با هتل ‌ها، رستوران ‌ها و پارکی با تالاب است. آنادیا فعلی در سال 1839 با ادغام چندین شهرداری ایجاد شد و شهر در دسامبر 2004 تبدیل به شهر شد.

در نمودار زیر به جمعیت آنادیا اشاره شده است:

جمعیت آنادیا

متقاضیانی که به فکر مهاجرت به پرتغال و کسب اقامت این کشور هستند می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مراحل آن آشنا شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *