هزینه زندگی

ساعت براتیسلاوا اسلواکی

ساعت براتیسلاوا اسلواکی

زندگی در پایتخت کشورهای اروپایی جذابیت های بیشتری دارد و از همین رو است که ساعت براتیسلاوا اسلواکی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. اسلواکی را می توان به عنوان یکی از دروازه های ورود به حوزه شنگن نامید که کیفیت زندگی بسیار مناسبی را ارائه می کند و به این دلیل که هزینه های زندگی در آن کمتر از بسیاری از کشورهای غربی است، برای بسیاری از افراد که توان مالی زندگی در آن کشورها را ندارند، مقصدی مقرون به صرفه و مناسب به نظر می رسد. افرادی که اسلواکی را برای مهاجرت خود انتخاب می کنند، به سمت براتیسلاوا سوق پیدا می کنند چراکه این شهر یکی از مهم ترین شهرهای این کشور و همچنین یکی از مهم ترین شهرهای اروپای مرکزی به حساب می آید و امکانات زندگی در آن مطابق با استانداردهای جهانی تنظیم شده است.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که براتیسلاوا تنها جاذبه مهاجرتی در اسلواکی است و به همین دلیل است که افراد زیادی صرفا همین شهر را برای زندگی خود انتخاب می کنند. درصد قابل توجهی از مردمان اسلواکی را بومی ها تشکیل می دهند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر، حدود 12% مردم براتیسلاوا مهاجرت هستند. در شرایط کنونی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی شرایط ساعت براتیسلاوا اسلواکی پرداخته اند تا علاقمندان به این شهر بتوانند با آگاهی کامل نسبت به این موضوع فرایند مهاجرت به این کشور را طی کنند.

  • شرایط زندگی در براتیسلاوا اسلواکی چگونه است؟
  • آیا براتیسلاوا مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟
  • اختلاف ساعت در براتیسلاوا، چگونه زندگی در اسلواکی را تحت تاثیر قرار می دهد؟
  • شرایط آب و هوایی براتیسلاوا چگونه است؟
  • اختلاف ساعت به وقت براتیسلاوا در اسلواکی و تهران چقدر است؟

معرفی شرایط زندگی و اختلاف ساعت به وقت براتیسلاوا اسلواکی

براتیسلاوا به عنوان پایتخت و بزرگ ترین شهر کشور اسلواکی شناخته می شود و جمعیتی در حدود 475000 نفر را در خود جای داده است. براتیسلاوا در منطقه جنوب غربی اسلواکی و در نزدیک مرزهای مجارستان و اتریش قرار گرفته است و از همین نظر یکی از شهرهای مهم اسلواکی به حساب می آید. داده های آماری نشان می دهد که مادر شهر براتیسلاوا، جمعیتی در حدود 670000 نفر را در خود جای می دهد و این در حالی است که مساحت این شهر تنها 367 کیولمتر مربع است.

براتیسلاوا یکی از شهرهای توریستی اسلواکی و منطقه اروپای مرکزی به حساب می آید و جمعیت قابل توجهی هر ساله برای بازیدید از این شهر، وارد خاک اسلواکی می شوند. یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت به اسلواکی در سال های اخیر، تحصیل در دانشگاه براتیسلاوا بوده است و این دانشگاه با تیکه بر رتبه بین المللی خود در بسیاری از رشته های تحصیلی، توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند چراکه از نظر هزینه های زندگی نیز شرایط بسیار مناسبی را برای بسیاری از افراد ایجاد کرده و در نتیجه این فرصت را در اختیار آن ها قرار می دهد که با هزینه های کم، کیفیت بالای تحصیل را تجربه کنند. باید در نظر داشت که بالاترین فرصت های کاری در سطح کشور اسلواکی نیز در همین شهر قرار دارند.

معرفی شرایط زندگی و اختلاف ساعت به وقت براتیسلاوا اسلواکی

شرایط آب و هوایی براتیسلاوا

در براتیسلاوا، تابستان ها گرم اما زمستان ها بسیار سرد و برفی است و دمای هوا در طول یک سال در این شهر بین 3- تا 27 درجه سانتی گراد در تغییر است. از نظر آب و هوایی، بهترین زمان برای ورود به این کشور اوایل ماه جون تا میانه ماه سپتامبر است.

فصل گرما در براتیسلاوا حدود 3.5 ماه به طول می انجامد که شامل اواخر ماه می تا میانه سپتامبر می شود که دمای هوا در آن معمولا بالاتر از 22 درجه سانتی گراد است. جولای به عنوان گرم ترین ماه سال در براتیسلاوا شناخته می شود که دما هوا در آن بین 16 تا 27 درجه سانتی گراد متغیر است.

فصل سرمای این شهر نیز حدودا 3.5 ماه به طول می انجامد که شامل اواخر نوامبر تا اوایل مارچ است که دمای هوا در آن معمولا کمتر از 7 درجه ثبت می شود. ژانویه به عنوان سردترین ماه سال در این شهر، دمایی بین 4- تا 3 درجه سانتی گراد دارد.

در تصویر زیر، اطلاعات دقیقی در این رابطه ارائه داده است.

شرایط آب و هوایی براتیسلاوا

اختلاف ساعت براتیسلاوا اسلواکی و تهران

براتیسلاوا به عنوان پایتخت کشور اسلواکی در منطقه اروپای مرکزی واقع شده است و به همین دلیل از نظر زمانی فاصله چندانی با ایران ندارد. افرادی که این شهر را برای زندگی خود انتخاب می کنند، به راحتی می توانند با ایران ارتباط زمانی برنامه ریزی شده داشته باشند و این خود یکی از مهم ترین امتیازاتی است که زندگی در این شهر به همراه دارد. از طرفی نزدیکی به ساعت جهانی نیز، ارتباط برقرارکردن با سایر کشورهای جهان را نیز میسر می سازد.

تصویر زیر به خوبی این موضوع را به تصویر کشیده است.

اختلاف ساعت براتیسلاوا اسلواکی و تهران

در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *