هزینه زندگی

ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال در زمان استاندارد به صورت UTC +00:00 نشان داده می شود. براگا شهری با زیبایی و غنای میراث عظیم است که سنت را با نوآوری، خاطرات برای جوانان، خلاقیت و محافظه کاری ترکیب می کند و در شمال غربی پرتغال در سر راه آهن پورتو قرار دارد. براگا به عنوان مرکز مذهبی پرتغال در نظر گرفته می شود و شهری جذاب است که تاریخ پر افتخار را با جاذبه های گردشگری برجسته ترکیب می کند. در براگا بود که اولین کلیسای جامع پرتغال (در سال 1089) ساخته شد و مقر قدرت پدرو دو براگا (1035 تا 1096)، اولین اسقف پرتغال بود. از آن زمان، براگا مرکز مذهبی پرتغال بوده است و امروزه بیشترین تمرکز بناهای مذهبی را در بین شهرهای پرتغال دارد. در کنار کلیساهای متعدد، خیابان‌ های خرید زیبا، عمارت ‌های بی نظیر به سبک باروک و میدان‌ های بزرگ وجود دارد.

براگا سومین شهر بزرگ پرتغال است و جمعیتی جوان و پر جنب و جوش دارد، زیرا دانشگاه بزرگی را در خود جای داده است. براگا همچنین محل چشمگیرترین بنای تاریخی شمال پرتغال یعنی Bom Jesus do Monte است. این کلیسای زیبا به دلیل پلکان باروک خود که از کنار تپه ای شیب دار بالا می رود و صعود به بهشت ​​را به تصویر می کشد مشهور است. براگا به عنوان یک مقصد گردشگری، شهری متنوع و جذاب است و یکی از بهترین سفرهای یک روزه از پورتو است. برای یک سفر یک روزه، سفر به براگا بسیار آسان است، زیرا هر دو شهر با یک قطار معمولی و ارزان به یکدیگر متصل می شوند. در این نوشتار، درباره براگا اطلاعات بیشتری جمع آوری شده است و علاوه بر این، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ساعت براگا پرتغال را به طور کامل مورد بررسی قرار داده اند.

بررسی ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال در منطقه زمانی اروپا/ لیسبون قرار می گیرد که همان منطقه زمانی اروپای غربی است (WET) و به صورت UTC +00:00 نشان داده می شود. در این شهر، ساعت تابستانی نیز مانند پایتخت پرتغال رعایت می شود و وقتی ساعت براگا پرتغال به ساعت تابستانی تغییر می کند، زمان به یک ساعت جلوتر کشیده می شود. البته تغییرات ساعت تابستانی ساعت براگا پرتغال وضعیت خاصی دارد که در بخش بعدی به طور دقیقتر بررسی خواهد شد.

اما به طور کلی اطلاعات ساعت براگا پرتغال در جدول زیر جمع آوری شده اند:

اطلاعات ساعت براگا پرتغال
منطقه زمانی استانداردمنطقه زمانی اروپای غربی یا WET
DST یا ساعت تابستانیدارد
منطقه زمانی تابستانیمنطقه زمانی تابستانی اروپای غربی یا WEST
شناسه منطقه زمانی IANAاروپا/ لیسبون
آفست منطقه زمانی استانداردUTC +00:00
آفست منطقه زمانی تابستانیUTC +01:00

همانطور که در جدول بالا مشاهده می شود، ساعت براگا پرتغال شباهت کامل با ساعت لیسبون پرتغال دارد زیرا هر دو از یک منطقه زمانی برای مشخص کردن ساعت خود استفاده می کنند. همانند پایتخت لیسبون، تفاوت ساعت براگا پرتغال با تهران و سایر شهرهای ایران هم در زمان تابستان و هم در زمان استاندارد 3 ساعت و 30 دقیقه می باشد و تهران 3 ساعت و 30 دقیقه از براگا از لحاظ زمانی جلوتر است.

در لیست زیر به تفاوت ساعت براگا پرتغال با سایر شهرهای دنیا اشاره شده است:

  • تفاوت ساعت براگا با لس آنجلس 8- ساعت می باشد.
  • تفاوت ساعت براگا با سیدنی 9+ ساعت می باشد.
  • تفاوت ساعت براگا با نیویورک 5- ساعت می باشد.
  • تفاوت ساعت براگا با هنگ کنگ 7+ ساعت می باشد.
  • تفاوت ساعت براگا با توکیو 8+ ساعت می باشد.

بررسی ساعت براگا پرتغال

ساعت براگا پرتغال در تابستان

ساعت براگا در تابستان در آخرین یکشنبه ماه مارچ به یک ساعت جلوتر کشیده می شود و تبدیل به منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی یا WEST می شود و در آخرین یکشنبه ماه اکتبر نیز به یک ساعت عقب تر کشیده می شود و تبدیل به منطقه زمانی اروپای غربی یا WET می گردد. با تغییر منطقه زمانی اروپای غربی به منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی، ساعت براگا از UTC +00:00 به UTC +01:00 تبدیل می شود و زمانی که منطقه زمانی تابستانی اروپای غربی به منطقه زمانی اروپای غربی تبدیل می شود، این ساعت به حالت استاندارد خود یعنی UTC +00:00 باز می گردد. افرادی که قصد دارند مشغول به کار در پرتغال شوند یا با اهداف دیگر به این کشور مهاجرت یا سفر کنند و یا قرار تماس تلفنی مهم دارند حتما باید از تاریخ و ساعت دقیق تغییرات ساعت براگا پرتغال مطلع باشند.

تغییر WET به WEST ساعت براگا پرتغال در آخرین یکشنبه ماه مارچ در ساعت 01:00 صبح و تغییر WEST به WET در آخرین یکشنبه ماه اکتبر در ساعت 02:00 صبح انجام می شود.

آشنایی با براگا پرتغال

سومین شهر بزرگ پرتغال، شهری زیبا با خطوط باریک باستانی بسته به روی وسایل نقلیه، پراکنده از میدان ‌ها و مجموعه ‌ای با شکوه از کلیساهای باروک است. نواختن مداوم ناقوس ها یادآوری از ارادت دیرینه براگا به دنیای معنوی است. جشنواره ‌های مذهبی آن به‌ ویژه سمانا سانتا (هفته مقدس) که به طرز استادانه‌ای برگزار می شود، در سراسر پرتغال مشهور است. براگا شهری با زیبایی و میراث غنی که سنت را با نوآوری، حافظه را با جوانی و خلاقیت را با محافظه کاری ترکیب می کند. با بیش از 2000 سال تاریخ، براگا دارای یکی از قدیمی‌ترین ساکرومونت ‌های (غار خانه های ساکرومونت) اروپا و پناهگاه بوم عیسی می باشد و یکی از میراث جهانی یونسکو است. جمعیت براگا نسبت به سایر شهرهای پرتغال بسیار جوان است و اکثریت جمعیت در منطقه شهری براگا، که تراکم آن بیش از 10000 در کیلومتر مربع است، متمرکز شده است.

در نمودار زیر به جمعیت براگا اشاره شده است:

جمعیت براگا

این شهری با تاریخ غیر عادی است که تا به امروز به عنوان شهر اسقف اعظم شناخته می شود و توسط منظره‌ ای بی‌ نظیر و فضاهای سبز پرهیجان احاطه شده است، میزبان مکان ‌های زیبایی است که باید از آنها دیدن کرد که مرتبط با دین و مذهب هستند، مانند پناهگاه سامیرو، بوم عیسی و فالپرا. براگا شهری پر جنب‌ و جوش، یکی از قدیمی‌ ترین شهرهای کشور است و مملو از جوانانی است که در دانشگاه‌ آن تحصیل می ‌کنند. در چند سال اخیر، دانشگاه ها و کیفیت معماری معاصر، فضایی از شور و نشاط جوانی را القا کرده است که مدرنیته غیر منتظره ای را به این شهر باستانی بخشیده است. متقاضیانی که به فکر مهاجرت به پرتغال هستند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *