هزینه زندگی

ساعت بروکسل بلژیک

ساعت بروکسل بلژیک

ساعت بروکسل بلژیک مانند ساعت سایر شهرهای این کشور 1 ساعت از ساعت هماهنگی جهانی جلوتر است. بروکسل، از برجسته ترین شهرهای اروپایی می باشد و نه تنها برای کار، بلکه برای تحصیل و شروع کسب و کار و سرمایه گذاری مقصد عالی به شمار می رود. البته باید در نظر داشت که هر فردی برای سفر، زندگی یا حتی انجام تماس تلفنی برای مثال با فرد دیگری که در بروکسل ساکن است، حتما باید با ساعت بروکسل بلژیک آشنایی کامل داشته باشد بخصوص در زمانی که تغییرات ساعت در این شهر انجام می شود. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به بررسی دقیق ساعت بروکسل بلژیک خواهند پرداخت و همچنین هموطنان را با این شهر فوق العاده بیشتر آشنا خواهند کرد.

بررسی دقیق ساعت بروکسل بلژیک

بروکسل تنها پایتخت بلژیک نیست. این شهر همچنین پایتخت منطقه پایتخت بروکسل است که از 19 شهرداری تشکیل شده است. هر یک از آنها دارای نهادهای مستقل است. به طور کلی، ساعت بروکسل بلژیک از ساعت هماهنگ بین المللی 1 ساعت جلوتر می باشد و این ساعت در تمام نقاط بروکسل یکسان می باشد و هیچ تفاوتی ندارد. همانند سایر شهرهای بلژیک، در خصوص ساعت بروکسل نیز ساعت تابستانی رعایت می شود و تغییرات انجام می شوند. در وقت های عادی ساعت بروکسل با ساعت استاندارد اروپایی مرکزی یعنی CET و در زمان تابستان، ساعت بروکسل بلژیک با ساعت استاندارد تابستانی اروپای مرکزی یعنی CEST محاسبه می شود.

بررسی تفاوت ها و تغییرات ساعت بروکسل بلژیک

ساعت بروکسل بلژیک در ساعت 01:00 بامداد 27 مارس 2022 یک ساعت به جلو کشیده شده اند و از 01:00 صبح به 02:00 بامداد تبدیل شده اند. (این نشان دهنده آغاز CEST یا همان ساعت تابستانی است و نور روز در عصرها بیشتر و صبح ها کمتر می باشد. ساعت بروکسل در ساعت 01:00 بامداد 30 اکتبر 2022 یک ساعت به عقب کشیده خواهد شد و از 01:00 صبح به 12:00 صبح تغییر خواهد کرد. این نشان دهنده پایان ساعت تابستانی (CEST) و بازگشت به زمان استاندارد (CET) است. شایان ذکر است که ساعت بروکسل بلژیک با مهمترین شهرهای دنیا متفاوت است و افرادی که قصد دارند به بلژیک سفر کنند و یا برای کار یا تحصیل در بلژیک اقدام به مهاجرت به این کشور کنند حتما باید از تفاوت ها و تغییرات ساعت بروکسل آگاهی کامل داشته باشند.

بررسی تفاوت ها و تغییرات ساعت بروکسل بلژیک

در جدول زیر به تفاوت ساعت بروکسل با مهمترین شهرها و نقاط دنیا اشاره شده است:

نام شهرتفاوت ساعت با بروکسل بلژیک
تهران+2:30 ساعت
لس آنجلس9- ساعت
هنگ کنگ6+ ساعت
لندن1+ ساعت
سیدنی8+ ساعت
نیویورک6- ساعت
برلینیکسان
مادریدیکسان
پاریسیکسان

ساعت بروکسل بلژیک و آشنایی با این شهر

بروکسل، پایتخت بلژیک و یکی از مهمترین شهرهای اروپا و همچنین دنیا می باشد. این شهر که به عنوان پایتخت اروپا نیز شناخته می شود، قطعا جایی است که مهاجران باید با آن آشنا باشند. بروکسل که به‌ راحتی با مهم‌ترین کلان‌ شهرهای اروپا در ارتباط است، شبکه قابل توجهی از تخصص و منابع را به عنوان پایتخت تصمیم‌گیری اروپا جمع‌آوری می کند. بروکسل چندین بار تکامل یافته است اما تا به امروز هنوز می توان دیوارهای اصلی شهر را دید. در طول اعصار بروکسل خانه پادشاهان، مرکز تجارت و مرکز بسیاری از صنایع دستی بوده است. آب و هوای بروکسل معتدل است و دارای زمستان ها معتدل و تابستان ها اغلب بارانی می باشد. بروکسل یکی از بین المللی ترین شهرهای جهان است و 27% از جمعیت را خارجی ها تشکیل می دهند، بدون احتساب آنهایی که تابعیت بلژیک را گرفته اند.

در نمودار زیر به تعداد خارجی هایی که در بروکسل ساکن هستند اشاره شده است:

تعداد ساکنین خارجی در بروکسل

افرادی که اقدام به مهاجرت به بلژیک می کنند و قصد دارند در منطقه پایتخت بروکسل مستقر شوند، خوشحال خواهند شد که بدانند بروکسل یک شهر بین المللی است که مطمئناً خیلی سریع در آن ساکن خواهند شد. برخی می گویند که برای دوست داشتن بروکسل مهاجران به زمان نیاز دارتد تا رشد کنند. اما با کمی کنجکاوی و کمی صبر، افراد متوجه خواهند شد که این شهر مکانی عالی برای زندگی و کار است. به لطف این جمعیت خارجی رو به رشد، بروکسل دارای جامعه مهاجر پررونقی است. بروکسل پس از اعلام وضعیت خود به عنوان پایتخت اروپا (مرکز اتحادیه اروپا)، محل کار 40000 کارمند اتحادیه اروپا، 4000 کارمند ناتو و میزبان حدود 300 گروه های لابی، سفارت ها و شرکت های مطبوعاتی می باشد.

زندگی و اقامت در بروکسل بلژیک

همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، بروکسل، نه تنها پایتخت بلژیک می باشد، بلکه پایتخت اروپا نیز به شما می رود و با وجود این حجم از جذابیت و مزایا، افراد زیادی از سراسر دنیا برای زندگی و اقامت در بروکسل اقدام به دریافت ویزای بلژیک می کنند. برای دریافت ویزای بلژیک راه های مختلفی وجود دارد اما برجسته ترین آنها دریافت ویزای کاری و همچنین دریافت ویزای تحصیلی می باشند که روش های قانونی و صحیح برای مهاجرت به هر کشور پیشرفته به شمار می روند. بروکسل یکی بهترین نقاط و شهرهای جهان (در رتبه بندی 30 شهر برتر توسط Mercer) و یکی از بهترین شهرهای دانشجویی است. علاوه بر این، دلایل زیادی برای اشتغال و رشد کسب و کار در بروکسل وجود دارد. هنگامی که به درستی انجام شود، مزایای کار در بروکسل بلژیک از خطرات آن بسیار بیشتر است.

برجسته ترین دلایل برای ایجاد کسب و کار و اشتغال در بروکسل بلژیک عبارتند از:

  • فرصت های شغلی بی شمار
  • سیستم حمل و نقل عالی
  • نیروی کار با استعداد و متقابل فرهنگی
  • مشوق های مالیاتی جذاب
  • یک بخش مالی قوی
  • زمینه آزمایش عالی برای گسترش بین المللی
  • جولانگاه نهادهای بین المللی و گروه های ذینفع
  • بازاری در حال رشد

علاوه بر این، سازمان‌ های بلژیکی از موارد تجاری برای تعادل بین کار و زندگی آگاه هستند و برخی از آنها اکنون زمان انعطاف ‌پذیر و سیاست‌ های مرتبط را برای کاهش فشارها معرفی می‌کنند، به‌ ویژه از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ های بزرگتر در شهرهای اصلی واقع شده ‌اند. هموطنان عزیز اگر به فکر شروع کسب و کار خود در بلژیک یا سایر نقاط دنیا هستند می توانند برای کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ ویزای کاری یا سرمایه گذاری با کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *