هزینه زندگی

ساعت به وقت هلسینکی فنلاند

ساعت به وقت هلسینکی فنلاند

یکی از اطلاعاتی که می تواند پیش از مهاجرت به فنلاند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد، ساعت به وقت هلسینکی فنلاند است. افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای برقراری ارتباط با سایر کشورهای جهان، باید به ساعت کاری و رسمی آن کشورها نیز توجه داشته باشند تا بتوانند به درستی و در زمان مناسب با آن ها ارتباط خود را به صورت موثر برقرار کنند. در حال حاضر یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای مهاجرت نیز فنلاند است و این مسئله در رابطه با ساعت موجود در این کشور نیز اثر گذار است. باید در نظر داشت که تنظیم وقت برای برقراری ارتباط با افرادی که در سایر کشورها هستند می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

هلسینکی به عنوان پایتخت فنلاند در جنوب این کشور یکی از مهم ترین شهرهایی است که جمعیت قابل توجهی از مهاجران را در خود جای داده است و همچنان علاقمندان زیادی به زندگی در این کشور وجود دارد. در حال حاضر 15% از جمعیت این شهر را شهروندان خارجی تشکیل داده اند و این مسئله ای است که نشان از اهمیت زندگی در هلسینکی دارد. در راستای توجه به این مسئلهف مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعات، به بررسی شرایط ساعت به وقت هلسینکی فنلاند پرداخته اند و اطلاعاتی در این رابطه در اختیار علاقمندان زندگی در این شهر قرار داده اند.

  • شرایط زندگی در هلسینکی چگونه است؟
  • آیا می توان از این شهر به عنوان مقصد مناسب زندگی یاد کرد؟
  • شرایط آب و هوایی در هلسینکی چگونه است؟
  • آیا فاصله زمانی زیادی میان هلسینکی و ایران وجود دارد؟

دلایل اهمیت ساعت به وقت هلسینکی فنلاند

هلسینکی به عنوان پایتخت کشور فنلاند، مهم ترین شهر و البته برگ ترین شهر این کشور است که مساحت آن به 715.48 کیلومتر مربع می رسد و رتبه 258 جهان را در این رابطه در اختیار دارد. جمعیت این شهر به حدود 658864 نفر می رسد و به همین دلیل پرجمعیت ترین شهر فنلاند نیز هست. جمعیت مادرشهر فنلاند اما تقریبا 1268000 نفر است که نشان از فراوانی خدمات موجود در این شهر برای زندگی دارد. 84% از مردم این شهر به زبان فنلاندی (فینیش) صحبت می کند و زبان انگلیسی نیز به عنوان زبان دوم در این شهر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

زیبایی های طبیعی و شهری موجود در هلسینکی سبب شده است تا این شهر به یکی از پربازدیدترین شهرهای فنلاند برای توریست ها تبدیل شود و هر ساله جمعیت قابل توجهی این شهر را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. باید در نظر داشت که برای مهاجران نیز این شهر بهترین گزینه است و افرادی که برنامه های استارت آپ در فنلاند را نیز پیگیری می کنند، معمولا این شهر را برای سکونت خود انتخاب می کنند. دانشگاه هلسینکی به عنوان بهترین دانشگاه این کشور نیز در همین شهر واقع شده است و یکی دیگر از دلایلی است که می توان این شهر را به عنوان مقصد مهاجرت خود در نظر گرفت.

دلایل اهمیت ساعت به وقت هلسینکی فنلاند

شرایط آب و هوایی هلسینکی فنلاند

یکی از محدودیت های جزئی که مهاجرت به فنلاند به همراه دارد، آن است که فرد نمی تواند به راحتی با آب و هوای موجود در این کشور وفق پیدا کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد تلاش می کنند تا کشورهای دیگری را برای مهاجرت خود انتخاب کند. با این وجود می توان به این نکته اشاره داشت که زندگی در هلسینکی می تواند شرایط متفاوت تری نسبت به سایر نقاط در فنلاند داشته باشد.

فصل گرم در فنلاند 3 ماه طول می کشد که از اوایل ماه جون تا اوایل ماه سپتامبر است که دمای هوا در آن معمولا بیش از 17 درجه سانتی گراد است. در طول ماه جولای که هوا به گرم ترین حالت خود در می آید، دمای هوا معمولا بین 13 تا 21 درجه سانتی گراد در حال تغییر است.

در طول فصل سرد اما شرایط کاملا متفاوت است و این فصل از سال 3.8 ماه به طول می انجامد. اواخر نوامبر تا دهه دوم ماه مارچ سردترین روهای سال در هلسینکی تجربه می شود که دمای هوا معمولا کمتر از 2 درجه سانتی گراد است. ماه فوریه در هلسینکی سردترین ماه است که دمای هوا بین 8- تا 2- درجه سانتی گراد متغیر است.

شرایط آب و هوایی هلسینکی فنلاند

اختلاف ساعت به وقت هلسینکی فنلاند و ایران

بررسی اختلاف زمانی موجود میان هلسینکی به عنوان پایتخت فنلاند و تهران به عنوان پایتخت ایران نشان می دهد که این دو شهر تنها 1:30+ دقیقه اختلاف زمانی دارند و به همین دلیل نیازی به طی کردن زمان زیاد برای تطبیق دادن شرایط خود در این شهر با ایران نیست. بسیاری از ارتباط های رسمی مورد نیاز نیز به سادگی قابل برقراری هستند و این مسئله است که می تواند برای بسیاری ارشمند باشد.

تصویر زیر، اختلاف زمانی این دو کشور را با ساعت جهانی نشان می دهد.

اختلاف ساعت به وقت هلسینکی فنلاند و ایران

در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا با توجه به توانمندی های خود در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *