هزینه زندگی

ساعت لیون فرانسه

ساعت لیون فرانسه

سومین شهر مطرح فرانسه برای زندگی جایگاه ویژه ای دارد و به همین دلیل است که اطلاع از ساعت لیون فرانسه از درجه اهمیت بالا برخوردار است. افرادی که فرانسه را برای زندگی خود انتخاب می کنند، معمولا در پاریس ساکن می شوند اما لیون نیز یکی از مهم ترین شهرهای این کشور است که جمعیت قابل توجهی را به سمت خود جلب کرده است. جمعیت ساکن در لیون زندگی بسیار مناسبی را تجربه می کنند و شاخص های کیفیت زندگی در این شهر به خوبی می تواند این مسئله را به اثبات برساند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که لیون یکی از زیباترین شهرهای اروپا برای سفرهای توریستی نیز هست.

افرادی که قصد زندگی در لیون را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که لیون در منطقه مناسبی از اروپا قرار دارد و به همین دلیل می تواند برای زندگی، کار و تحصیل شرایط مناسبی داشته باشند و ضمن این که این شهر نیز مانند سایر شهرهای فرانسه می تواند یکی از سکوهای پرتاب به سمت کانادا باشد و به همین دلیل است که می توان آن را از شهرهای مهم جهان برای مهاجرت دانست. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی شرایط ساعت لیون فرانسه پرداخته اند.

  • شرایط زندگی در لیون فرانسه چیست؟
  • افرادی که قصد زندگی در لیون را دارند، چه مسیرهایی را باید طی کنند؟
  • شرایط آب و هوایی لیون برای زندگی چگونه است؟
  • آیا لیون مقصد مناسبی برای زندگی ایرانیان از نظر اختلاف زمانی است؟

دلایل اهمیت اختلاف ساعت لیون فرانسه

لیون یکی از شهرهای بزرگ کشور فرانسه است و مساحتی بالغ بر 1141.4 کیلومتر مربع دارد. جمعیت منطقه شهری لیون به 522969 نفر می رسد و منطقه شهری آن در حدود 1685000 نفر جمعیت دارد. این مسئله سبب شده است تا از نظر جمعیتی، لیون به سومین شهر بزرگ پاریس تبدیل شود. ارتفاع این شهر از سطح دریا در نقاط مختلف بین 162 تا 350 متر است و این مسئله بر آب و هوای این شهر اثر گذاشته است.

در حال حاضر لیون یکی از شهرهایی است که مسیر مهاجرت به فرانسه را هموار می کند چراکه دانشگاه این شهر از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند محل مناسبی برای تحصیل بسیاری از افراد در رشته های مختلف تحصیلی باشد. در بسیاری از زمینه های کاری، لیون نسبت به پاریس و حتی مارسی نیز پیشتاز است و می توان آن را از شهرهای مهم این کشور برای کار نیز بر شمرد. افرادی که این کشور را برای زندگی خود انتخاب می کنند، معمولا به پاریس مهاجرت می کنند اما در صورت عدم توفیق در این مسیر، لیون یکی از جذاب ترین گزینه ها خواهد بود.

دلایل اهمیت اختلاف ساعت لیون فرانسه

شرایط آب و هوایی لیون

در لیون تابستان ها گرم و زمستان ها بسیار سرد و تا حدودی ابری است. در طول سال دمای هوا در این شهر بین 1 تا 28 درجه سانتی گراد است و دمای هوا در طول این بازه زمانی به ندرت از 5- درجه کمتر یا از 34 درجه بیشتر می شود. داده های هوا شناسی نشان می دهد که اوایل ماه جون تا اواخر ماه سپتامبر بهترین زمان برای برای سفر به این شهر است.

فصل گرما در این شهر حدود 3 ماه به طول می انجامد و آن را می توان در بازه 9 جون تا 9 سپتامبر دانست. در این بازه زمانی، دمای هوا معمولا بیشتر از 24 درجه سانتی گراد است. گرم ترین ماه سال در این شهر را می توان ماه جولای دانست که دمای هوا در آن بین 16 تا 27 درجه سانتی گراد در تغییر است.

فصل سرما در این شهر نیز 3.6 ماه به طول می انجامد که از حدود 16 نوامبر شروع شده و تا 3 مارچ به طول می انجامد. متوسط دمای هوا در این بازه زمانی کمتر از 11 درجه سانتی گراد است. سردترین ماه سال در این شهر نیز ژانویه است که دمای هوا در آن بین 1 تا 7 درجه سانتی گراد در حال تغییر است.

متوسط دمای هوا در شهر لیون در طول یک سال به شرح زیر است.

متوسط دمای هوا در شهر لیون

بررسی اختلاف ساعت لیون فرانسه و تهران

افرادی که به هر دلیلی در شهر لیون زندگی می کنند، ممکن است بنا به دلایل مختلف تمایل داشته باشند که با ایران در ارتباط باشند و به همین دلیل است که اختلاف زمانی موجود میان این شهر و تهران نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه در بسیاری از شهرهای فرانسه، فاصله زمانی کوتاهی با ایران وجود دارد و می توان از این طریق ارتباط مناسبی را با ایران برقرار کرد. در تصویر زیر، مشخص شده است که ساعت در فرانسه چه فاصله زمانی با تهران دارد.

بررسی اختلاف ساعت لیون فرانسه و تهران

در حال حاضر 2:30+ دقیقه فاصله زمانی میان شهر لیون و تهران وجود دارد که می توان آن را از نظر زمانی بسیار معقول دانست. در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به کشورهای ویژه جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *