هزینه زندگی

ساعت نووسیبریسک روسیه

ساعت نووسیبریسک روسیه

شهرهای مهم روسیه برای تحصیل، کار و زندگی محدود هستند و از همین رو ساعت نووسیبریسک روسیه از اهمیت بالایی برخوردار می شود. در حال حاضر تعداد کمی از شهرهای روسیه توجه بسیاری از افراد را در زمینه مهاجرت جلب کرده است و به همین دلیل می توان گفت که روسیه کشوری بزرگ با گزینه های نسبتا محدود برای مهاجرت و مسافرت است و به همین دلیل باید در انتخاب شهر مورد نظر خود برای مهاجرت دقت زیادی به عمل آورد. فرایند مهاجرت به روسیه به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر ساده تر است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که جمعیت قابل توجهی این کشور را برای تحصیل و کار خود انتخاب کنند چراکه نیازی به طی کردن پروسه های نسبتا طولانی برای مهاجرت خود به این کشور نخواهند داشت.

بدون تردید، نووسیبریسک یکی از شهرهای مهم روسیه برای کار و زندگی است و به همین دلیل است که توجه به ویژگی های این شهر می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد. فاصله زیادی میان نووسیبریسک با مسکو و سن پترزبورگ وجود دارد ولی باید به این نکته اشاره داشت که این شهر نیز شرایط بسیار مناسبی برای زندگی افراد ایجاد می کند و می توان آن را در دسته شهرهای درجه اول اروپای شرقی قرار داد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی شرایط ساعت در نووسیبریسک روسیه پرداخته اند تا یکی از ابهامات موجود در این زمینه برای بسیاری از علاقمندان مهاجرت برطرف شود.

  • شرایط زندگی در نووسیبریسک روسیه چیست؟
  • اختلاف ساعت در نووسیبریسک چگونه می تواند به زندگی در این شهر شکل دهد؟
  • شرایط آب و هوایی در نووسیبریسک روسیه چگونه است؟
  • اختلاف ساعت نووسیبریسک روسیه با تهران چقدر است؟

معرفی شرایط زندگی و اهمیت ساعت در نووسیبریسک روسیه

نووسیبریسک را می توان به عنوان یکی از شهرهای مرکزی روسیه معرفی کرد که در قسمت های جنوبی این کشور نیز واقع شده است. مساحت این شهر به 502.7 کیلومتر مربع می رسد و یکی از شهرهای بزرگ روسیه به حساب می آید. اختلاف ارتفاعی این شهر از سطح دریا نیز 150 متر است که در شرایط آب و هوایی خاص این شهر تاثیرگذار بوده. از نظر جمعیت، این شهر در حدود 1612833 نفر جمعیت دارد که نسبت به مورد مشابه در سال 2010، نزدیک به 10% رشد داشته است که نشان از جذابیت های این شهر برای افراد مختلف دارد. همین جمعیت سبب شده است که از نظر جمعیت شهری، سومین شهر مهم روسیه پس از مسکو و سن پترزبورگ باشد.

در همین راستا، می توان به این نکته اشاره داشت که نووسیبریسک، یکی از گزینه های جدی برای مهاجرت به روسیه از طرق مختلف به حساب می آید و به همین دلیل باید به این شهر نیز توجه ویژه ای داشت. وجود دانشگاه معتبر در این شهر سبب شده است تا توجه بسیاری از دانشجویان به ویژه برای گذراندن دوره پادفک به سمت این شهر معطوف شود چراکه هزینه های زندگی در آن به نسبت مسکو و سن پترزبورگ بسیار مناسب تر است.

معرفی شرایط زندگی و اهمیت ساعت در نووسیبریسک روسیه

شرایط آب و هوایی نووسیبریسک

نووسیبریسک در روسیه یکی از شهرهای خاص با زمستان های بسیار سرد و تابستان های معتدل است و به همین دلیل است که به علاقمندان توصیه می شود تا پیش از ورود به این شهر، اطلاعات جامعی در رابطه با شرایط آب و هوایی آن به دست آورند. باید در نظر داشت که در زمستان ها، دمای هوا در نووسیبریسک به راحتی به 21- درجه سانتی گراد می رسد و این شرایطی سخت برای زندگی به حساب می آید.

فصل گرما در نووسیبریسک، در حدود 3.8 ماه به طول می انجامد که میانه می تا اوایل سپتامبر را شامل می شود. دمای هوا در این بازه زمانی معمولا بالاتر از 16 درجه سانتی گراد است. جولای به عنوان گرمترین ماه سال در نووسیبریسک شناخته می شود که دمای هوا در آن بین 13 تا 24 درجه سانتی گراد در تغییر است.

فصل سرمای این شهر نیز حدود 3.6 ماه به طول می انجامد که شامل اواخر ماه نوامبر تا ابتدای مارچ است و دمای هوا در این فصل همواره کمتر از 6- درجه است. ژانویه به عنوان سردترین ماه سال در این شهر شناخته می شود به طوری که دمای هوای آن بین 13- تا 21- درجه سانتی گراد است.

تصویر زیر، نمایی مناسب تر از شرایط آب و هوایی در نووسیبریسک را ارائه می کند.

شرایط آب و هوایی نووسیبریسک

اختلاف ساعت نووسیبریسک روسیه و تهران

همانطور که می دانید، روسیه یکی از وسیع ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل اختلافی 10 ساعتی میان شرق و غرب این کشور از نظر زمانی وجود دارد. نووسیبریسک نووسیبریسک به عنوان یکی از شهرهای مرکزی روسیه، 4 ساعت از نظر زمانی با مسکو اختلاف زمان دارد و به همین دلیل است که یکی از شهرهایی است که ساعت آن برای بسیاری از شهروندان می تواند حائز اهمیت باشد. تصویر زیر، اختلاف ساعت میان نووسیبریسک، تهران و ساعت جهانی را نشان می دهد.

اختلاف ساعت نووسیبریسک روسیه و تهران

در چنین شرایطی، به ویژه برای برقراری ارتباط های شبانه با نووسیبریسک باید دقت عمل زیادی به خرج داد. در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *