هزینه زندگی

ساعت نیوبرانزویک کانادا

ساعت نیوبرانزویک کانادا

بررسی ساعت نیوبرانزویک کانادا نشان می دهد که این استان به طور کامل در منطقه زمانی آتلانتیک – یکی از شش منطقه زمانی کانادا – قرار دارد و ساعت تابستانی را برای بهینه سازی مصرف انرژی در فصل های بهار و تابستان رعایت می کند. مهاجران به دلیل سبک زندگی آرام، سالم و مقرون به صرفه و نیز سیستم مراقبت های بهداشتی-درمانی و سیستم آموزشی نیوبرانزویک تصمیم می گیرند به این استان مهاجرت کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا تهیه گردیده است در ابتدا به معرفی این استان و جغرافیا و آب و هوای آن می پردازند و سپس به سوالات زیر در مورد ساعت نیوبرانزویک پاسخ می دهند:

  • استان نیوبرانزویک در کدام منطقه زمانی کانادا قرار دارد؟
  • اختلاف ساعت استان نیوبرانزویک با دیگر استان و قلمروهای کانادا چگونه است؟
  • اختلاف ساعت استان نیوبرانزویک با ایران چگونه است؟

معرفی نیوبرانزویک کانادا

نیوبرانزویک یکی از ده استان (و سه قلمروی) کانادا است. نیوبرانزویک یکی از سه استان دریایی و یکی از چهار استان آتلانتیک می باشد. این استان، تنها استانی است که هم انگلیسی و هم فرانسوی زبان های رسمی آن هستند. نیوبرانزویک از شمال با کبک، از شرق با نوا اسکوشیا، از شمال شرقی با خلیج سنت لورنس، از جنوب شرقی با خلیج فاندی و از غرب با ایالت مین آمریکا همسایه است. حدود 83% این استان جنگلی است. حدود نیمی از جمعیت این استان در مناطق شهری زندگی می کنند و این برای کانادا غیر معمول است. بزرگ ترین شهرهای نیوبرانزویک، مونکتون و سنت جان هستند، در حالی که مرکز آن فردریکتون است.

معرفی نیوبرانزویک کانادا

در سال 1969، نیوبرانزویک قانون زبان های رسمی را تصویب کرد که شروع به به رسمیت شناختن زبان فرانسوی به عنوان یک زبان رسمی، همراه با انگلیسی نمود. نیوبرانزویکی ها حق دارند خدمات دولتی استانی را به زبان رسمی مورد نظر خود دریافت کنند.

درباره نیوبرانزویک کانادا

در این استان، گردشگری 9% از نیروی کار را به طور مستقیم یا غیر مستقیم تشکیل می دهد. مقاصد محبوب نیوبرانزویک عبارتند از: Hopewell Rocks، Fundy National Park، Magnetic Hill، Kouchibouguac، National Park و Roosevelt Campobello International Park.

جغرافیا و آب و هوای نیوبرانزویک کانادا

نیوبرانزویک که تقریبا مربعی شکل است از شمال با کبک، از شرق با اقیانوس اطلس، از جنوب با خلیج فاندی و از غرب با ایالت مین آمریکا همسایه است. گوشه جنوب شرقی این استان به نوا اسکوشیا در تنگه Chignecto متصل است. آب و هوای نیوبرانزویک قاره ای مرطوب با زمستان های برقی و تابستان های معتدل است. این استان دارای زمستان های کمی ملایم تر در خط ساحلی خلیج سنت لارنس می باشد. مناطق مرتفع شمال دور این استان دارای آب و هوای نیمه قطبی است. شواهدی از تغییر آب و هوا در نیوبرانزویک را می توان در رویدادهای بارش شدیدتر، آب شدن مکرر در زمستان، و کاهش مقدار برف مشاهده کرد.

جغرافیا و آب و هوای نیوبرانزویک کانادا

فصل های نیوبرانزویک کانادا

استان نیوبرانزویک هر چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را تجربه می کند. در این استان، در تمام طول سال هوا نیمه ابری است. در نیوبرانزویک، دما معمولا از 25 درجه فارنهایت تا 86 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کم تر از 11 درجه فارنهایت یا بالاتر از 94 درجه فارنهایت می باشد. نیوبرانزویک دارای زمستان های یخبندان و برفی و تابستان های به طور دلپذیر گرم است. بارش در این استان حتی در خشک ترین ماه سال فراوان است. در نیوبرانزویک فصل سرد به مدت 3.3 ماه از 2 دسامبر تا 10 مارس طول می کشد. سردترین ماه سال در این استان ژانویه است که میانگین دمای آن 26 درجه فارنهایت و بیش ترین دمای آن 40 درجه فارنهایت می باشد.

ساعت نیوبرانزویک کانادا: منطقه زمانی

کانادا دارای 6 منطقه زمانی است که عبارتند از:

ساعت نیوبرانزویک کانادا: منطقه زمانی

در این میان، نیوبرانزویک رسما در منطقه زمانی آتلانتیک (Atlantic Time Zone) قرار دارد و ساعت تابستانی (Daylight Saving Time) را رعایت می کند.

منطقه زمانی در ساعت نیوبرانزویک کانادا

در مورد ساعت تابستانی باید بگوییم که به تغییر ساعت در مناطق زمانی گفته می شود، که این تغییر موجب طولانی ترین شدن روز در عصر می گردد. این تغییر معمولا در آغاز بهار هر سال انجام شده و در پاییز به حالت عادی بازگردانده می شود. علت استفاده از ساعت تابستانی، بهینه سازی مصرف انرژی در فصل های بهار و تابستان می باشد.

اختلاف ساعت نیوبرانزویک کانادا با استان های دیگر کانادا

همان طور که در بالا گفتیم کشور بزرگ کانادا دارای 6 منطقه زمانی مختلف است. از 13 استان و قلمرو این کشور، 7 استان و قلمرو دارای مناطق زمانی چندگانه می باشند. نیوبرانزویک یکی از استان هایی که کل آن فقط در یک منطقه زمانی قرار دارد و آن منطقه زمانی آتلانتیک است.

اختلاف ساعت نیوبرانزویک کانادا با استان های دیگر کانادا

به عنوان مثال، اختلاف ساعت نیوبرانزویک در روز 26 ژوئن 2022 با چند مورد از استان ها و قلمروهای دیگر کانادا به صورت زیر است:

  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با آلبرتا (با ساعت تابستانی): 3 ساعت جلوتر
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با مانیتوبا (با ساعت تابستانی): 2 ساعت جلوتر
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با نوا اسکوشیا (با ساعت تابستانی): بدون اختلاف
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با قلمروهای شمال غربی (با ساعت تابستانی): 3 ساعت جلوتر
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با کبک (با ساعت تابستانی): 1 ساعت جلوتر
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با انتاریو (با ساعت تابستانی): 1 ساعت جلوتر
  • اختلاف ساعت نیوبرانزویک (با ساعت تابستانی) با نوناووت (با ساعت تابستانی): 2 ساعت جلوتر

اختلاف ساعت نیوبرانزویک با ایران

بررسی اختلاف ساعت بین نیوبرانزویک و ایران نشان می دهد در حال حاضر ساعت در ایران 7 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از این استان کانادا است. به عنوان مثال، در 26 ژوئن 2022 زمانی که ساعت در ایران 21:43 یکشنبه است، در نیوبرانزویک ساعت 14:13 همان روز می باشد. در صورتی که علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز مهاجرت به کانادا از طریق استان نیوبرانزویک از کارشناسان مجرب و باتجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی و مشورت دریافت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *